دکوراسیون حمام 2018
کافه دکوراسیون

دکوراسیون حمام 2018

2.02Kبازدید

دکوراسیون حمام ۲۰۱۸، جدیدترین ترندها رو از دست ندید!

خیلی از افراد برای دکوراسیون حمام خود برنامه ریزی هایی دارند که بر طبق سلیقه، نیاز و البته بودجه آنها شکل می گیرد. همه ما می دانیم که هر سال ترندهای جدید در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی مطرح می شود که به نوبه خود طرفداران زیادی را هم به سمت خود جذب می کند. در این مطلب ما تصمیم داریم در رابطه با دکوراسیون حمام و ترندهای سال ۲۰۱۸ در رابطه با آن را بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید.

دکوراسیون حمام به رنگ آبی نیلی

دکوراسیون حمام 2018

رنگ آبی همیشه یادآور دریاست. در سال ۲۰۱۸ این رنگ یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای دکوراسیون حمام انتخاب شده که جریان آب را به خوبی در ذهن شما تداعی می کند. همانطور که در این تصویر می بینید این رنگ انتخاب خوبی برای دکوراسیون حمام است.

اضافه کردن یک ویژگی برجسته به دکوراسیون حمام

دکوراسیون حمام 2018

یکی از راه های دیگری که می تواند شما را به ترندهای سال ۲۰۱۸ نزدیک کند آن است که با اضافه کردن حس و حالی درام و لوکس سعی کنید قسمتی از حمام خود را برجسته تر از سایر بخش ها کنید. همانطور که در این تصویر نیز به خوبی مشخص است شما می توانید این کار را با کمک یک نورپردازی خاص انجام دهید. علاوه بر این پس زمینه دکوراسیون حمام شما که شامل کاشی و موزاییک می شود نیز برای این مورد گزینه های خوبی به حساب می آِیند.

دوش حمام به سبک قدیمی

دکوراسیون حمام 2018

شما می توانید به سراغ دکوراسیون حمام قدیمی بروید، آن هم با کمک دوش حمام مدل قدیمی! معمولا این نوع دوش ها را در سبک ویکتوریایی می بینیم. اگر حس می کنید که فضای دکوراسیون حمام شما آنقدر بزرگ نیست که این تغییرات را اعمال کنید می توانید با کشیدن یک دیوار شیشه ای ساده به هدف خودتان برسید.

دکوراسیون حمام فرو رفته

دکوراسیون حمام 2018

به این تصویر نگاه کنید تا دقیقا متوجه منظورمان بشوید. یکی از ترندهای ۲۰۱۸ برای دکوراسیون حمام آن است که با کمک طراحی فرورفته وان، فضایی خاص و منحصر به فرد ایجاد کنید. قطعا چنین حمامی بی نظیر است!

دکوراسیون حمام باریک

دکوراسیون حمام 2018

ممکن است فضای حمام شما خیلی بزرگ نباشد. در چنین شرایطی وسایلی با شکل و شمایل مناسب و البته باریک تر به کمک شما خواهند آمد. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید از آویختن یک قفسه و یا چوب لباسی به دیوار شروع کنید و نتیجه این ترند هوشمندانه را به خوبی حس کنید. علاوه بر این، کمد و کابینت باریکی که در این تصویر مشاهده می کنید هم جزء ترندهای سال ۲۰۱۸ برای دکوراسیون حمام است. حالا فضایی جمع و جور و همراه با فضاهای ذخیره سازی مناسب دارید.

وسایل مات در دکوراسیون حمام

دکوراسیون حمام 2018

با وجودی که وسایل شفاف و براق هنوز هم انتخاب خوبی برای دکوراسیون حمام به حساب می آیند، ولی ترندهای سال ۲۰۱۸ از شما می خواهند که به سمت وسایل مات گرایش پیدا کنید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید استفاده از سطوح مات در دکوراسیون حمام می تواند حس و حال طبیعی و خوبی را به گردش درآورد.

زرق و برق های فلزی در دکوراسیون حمام

دکوراسیون حمام 2018

معمولا دکوراسیون حمام لوکس طرفداران منحصر به فرد خودش را دارد. ترندهای سال ۲۰۱۸ هم دقیقا همین را می گویند. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید استفاده از فلزات و سطوحی با زنگ طلایی در دکوراسیون حمام می تواند جلوه زیادی داشته باشد و حمام شما را باشکوه تر کند. باید این را بدانید که نباید در مصرف این سطوح در حمام خود زیاده روی کنید، پس در زمان انتخاب آنها هدفمند پیش بروید. تماشای این تصویر می تواند ایده های خوبی برای داشتن حمامی مطابق با مد روز به شما بدهد.

منبع : چیدانه

نظر بدهید