آیتم ضروری برای کمد لباس آقایان
مدل لباس مردانه

ده آیتم ضروری برای کمد لباس آقایان

1.53Kبازدید

ده آیتم ضروری برای کمد لباس آقایان

لیست آیتم های ضروری که در تشکیل کمد لباس یک مرد خوش لباس باید موجود باشد، چندان طولانی نیست. از یک پیراهن ساده (هرچند با کیفیت) گرفته تا یک کتانی با برش عالی و یک دست کت و شلوار که شما هیچ عذر و بهانه ای برای نداشتن آن ندارید. این لیست شامل اساسی ترین آیتم هایی ست که می‌بایست اساس یک کمد لباس موفق را تشکیل دهد:

کت اسپرت:

این آیتم به راحتی در صدر لیست ضروری ترین قطعه کمد لباس مردانه قرار می‌گیرد. این کت‌ها به راحتی در دسترس و قابل تهیه و در عین حال که اسپرت هستند می توانند کمی ظاهر کلاسیک تری نسبت به تیپ‌های غیر رسمی به شما بدهند. کت‌های اسپورت را کاملا چند منظوره و با استایل‌های مختلف می‌توان استفاده کرد.

آیتم ضروری برای کمد لباس آقایان

ترجیحا رنگ آبی تیره را انتخاب کنید که راحتی با رنگ‌های مختلف قابل ست کردن باشد. همچنین در انتخاب سایز دقت فراوان به کار ببرید و کتی را انتخاب کنید که کاملا سایز شما باشد. از انتخاب رنگهای براق، سایز بسیار بزرگ یا کوچک و هر چیزی که به تازگی مد باشد اجتناب کنید.

آیتم ضروری برای کمد لباس آقایان

پیراهن سفید

داشتن یک پیراهن سفید برای هر مردی ضروریست. شاید با خرید چنین آیتمی برای کمد لباس خود بعدا به فکر خرید یک دست کت و شلوار هم بیفتید اما گرفتن یک پیراهن سفید (یا هر رنگی که لازم است) که به خوبی اندازه شما باشد برای به چشم آمدن شما کاملا ضروری ست.

پیراهنی را بخرید که یقه آن گردن شما را در بر بگیرد اما آنقدر تنگ نباشد که خفه شوید. همچنین در قسمت سینه و پایین بدن کاملا اندازه باشد. هیچ چیز بدتر از پیراهنی نیست که از بالای شلوار شما پف کند و بیرون بزند. اگر اینطورست آن‌ را نخرید!

این آیتم را با کت و شلوار بپوشید تا ظاهری رسمی پیدا کنید. همچنین می‌توانید آن را زیر یک جامپرِ (بلوز بافتنی بدون آستین) یقه گرد و به همراه شلوار کتانی بپوشید و آخر هفته با دوستان خود به سینما بروید.

آیتم ضروری برای کمد لباس آقایان

کراوات

کراوات‌ها برخلاف کاربردشان ضمیمه فوق العاده ای برای کمد مردانه می باشد. درست است که بیشتر در محیط های رسمی و اداری استفاده می‌شوند، اما می‌توانند انتخاب بسیار خوبی برای موقعیت‌های غیر رسمی‌ای باشند که می‌خواهید کمی رسمی‌تر و شیک‌تر به نظر بیایید.

کراوات خود را از بین رنگ های خنثی یا رنگی که به خوبی ست می‌شود انتخاب کنید. ما به شما رنگ آبی تیره و خاکستری را پیشنهاد می‌کنیم. از کراوات‌های با جنس پلی استر اجتناب کنید و در عوض از جنس ساتن، کتان یا پشمی استفاده کنید.

آیتم ضروری برای کمد لباس آقایان

کت و شلوار خاکستری

این آیتم مثل چاقوی سویسی کمد لباس شماست! مناسب هر موقعیتی، چه یک مصاحبه کاری باشد، چه مراسم عروسی یا یک قرارملاقات شبانه، کت و شلوار خاکستری همیشه به داد شما خواهد رسید. اگر که چندان سایز شما تغییر نمی کند این آیتمی‎ست که شما باید واقعا برای آن هزینه کنید، زیرا سال‌ها برایتان کار خواهد کرد.

در این مورد یک خیاط خوب بهترین دوست شماست، او را پیدا کرده و کت و شلواری کاملا برازنده و اندازه خود سفارش دهید. کوچکترین تغییرات در هنگام پرو می تواند تاثیر بسیار مهمی در داشتن یک دست کت و شلوار مناسب برای شما داشته باشد. به بلندی آستین ها، شلوار و جزییات کت و شلوار خود بسیار دقت کنید.

آیتم ضروری برای کمد لباس آقایان

شلوار جین و دنیم های خام

منظور از دنیم خام، دنیم‌هایی‌ست که سنگشور نشده‌اند یا به طور کلی روندی که برای تهیه بیشتر جین‌ها انجام می‌شود بر روی آنها اجرا نشده است. این شلوارها مستقیما بعد از برش و دوخت به دست شما می‌رسند و معمولا رنگ آبی تیره و درخشش خاصی دارند.

جین آیتمی ست که مردان بیشتر اوقات می‌پوشند و در آن احساس راحتی دارند، اما اغلب اوقات در انتخاب آن اشتباه می‌کنند. مواردی که باید هنگام خرید جین به آن دقت کنید سایز و رنگ آن می باشد. از خرید جین‌هایی که در قسمت زانو بسیار چروک می‌خورند اجتناب کنید زیرا علاوه بر اینکه شما را شلخته نشان می‌دهند باعث میشوند پاهای شما کوتاه‌تر به نظر آیند. متناسب بودن شلواری که می پوشید بستگی به خطوط مستقیمی دارد که شلوار شما ایجاد می‌کند، بنابراین با پوشیدن شلوار نامناسبی که شما را کوتاه تر نشان می‌دهد، به ظاهر و استایل خود آسیب نزنید.

آیتم ضروری برای کمد لباس آقایان

مورد دیگری که امکان دارد شما را در هنگام انتخاب سایز شلوار به اشتباه بیاندازد، اندازه شلوار شماست. ما هر روز مردان بسیاری را می‌بینیم که جین های کاملا بدقواره و گشاد می‌پوشند. پس شما مرتکب این اشتباه در انتخابتان نشوید هرچند می‌بایست از پوشیدن جین‌های بسیار تنگ و چسبان خودداری کنید. شلواری را انتخاب کنید که کاملا اندازه شما باشد. هیچ چیز بدتر از پارچه اضافی در قسمت‌های مختلف شلوار شما نیست به خصوص در قسمت باسن و فاق.

متاسفانه وقتی نوبت به انتخاب رنگ می‌رسد بیشتر آقایان دچار اشتباهات اساسی می شوند. به ما اطمینان کنید، هرچقدر جین تیره‌تری انتخاب کنید بهتر است. جین‌های بسیار روشن ، کاملا سنگ شور شده فاجعه‌ست. تصور کنید دیوید بکهام با چنین شلواری دیده شود بهتر ست یا با جینی تیره، خوش فرم و شیک؟

چنانچه یک جین با جنس خوب و رنگ و اندازه مناسب خریداری کنید و به خوبی از آن مراقبت کنید، می‌توانید تا مدت‌ها آن را بپوشید.

آیتم ضروری برای کمد لباس آقایان

کتانی سفید

مدل ساده آن را انتخاب کنید. خرید این آیتم بهترین توصیه‌ای است که می‌توانیم به شما کنیم. هر چقدر مدل‌های پیچیده‌تری انتخاب کنید ست کردن آنها سخت‌تر می‌شود. کفش‌های خود را تمیز نگه دارید زیرا هیچ چیز به اندازه کفش کتانی سفید کثیف در تیپ شما تاثیر منفی ندارد. کفش‌های کتانی در قیمت‌های مختلف و مدل‌های مختلف در بازار موجود ست ولی دقت کنید کفش‌هایی که لوگوهای و اجزای بزرگ و براق دارند را خریداری نکنید.

آیتم ضروری برای کمد لباس آقایان

پیراهن آبی

یک پیراهن ضروری دیگر، البته پرکاربردتر از پیراهن سفید که کمی رنگ هم به استایل شما می‌بخشد. نکاتی که در مورد پیراهن سفید و نحوه انتخاب سایز آن گفته شد در مورد رنگ آبی صدق می‌کند. این پیراهن با رنگ بژ، خاکستری یا کت و شلوار رنگ آبی تیره و یک کراوات با رنگ آبی تیره تر برای مراسم رسمی بپوشید.

آیتم ضروری برای کمد لباس آقایان

تیشرت سفید

شاید آیتمی باشد که برای خرید آن با خود کمی کلنجار می‌روید. بلاخره یک تیشرت سفید که بیشتر نیست. اما در حقیقت می‌توانید زیاد هزینه صرف خرید آن نکنید، اما جنسی را انتخاب کنید که خنک، لطیف و پنبه‌ای باشد زیرا تیشرت‌هایی که از الیاف طبیعی کمتری در تولید انها استفاده شده سریع تر بوی نامطبوع خواهند گرفت و دوام چندانی ندارند. تیشرت‌ها در مواقع غیررسمی قابل استفاده و ست کردن آنها راحت است.

آیتم ضروری برای کمد لباس آقایان

شلوار کتانی

داشتن این شلوار‌ها در موقعیت‌هایی که پوشیدن شلوار جین مناسبتی ندارد بسیار مناسبند. طبق معمول از مدل های تنگ و چسبان اجتناب کنید، شلوارهای کتانی چسبان به هیچ وجه ظاهر جالبی ندارند. رنگ‌های خاکی‌، قهوه‌ای متوسط یا کمی روشن، شکلاتی و خرمایی رنگ‌های مناسبی برای کمد لباس شما هستند.

آیتم ضروری برای کمد لباس آقایان آیتم ضروری برای کمد لباس آقایان

کفش های بروژ

اگر قرارست این کفش را برای پوشیدن استفاده کنید، رنگ قهوه‌ای یا خاکی را انتخاب کنید. این یک کفش همه کاره ست. وقتی در حال تکمیل کمد لباس خود هستید این آیتم می‌بایست در لیست شما باشد. وقتی موضوع انتخاب کفش در میان باشد، بهترست وقت کافی برای خرید کفشی مقاوم، راحت، سبک و راحت در نظر بگیرید. حتما هنگام خرید به کفی و پاشنه کفش و حاشیه دوخت چرمی کفش توجه کنید.

آیتم ضروری برای کمد لباس آقایان

منبع : مدوپیا

نظر بدهید