نان تست فرانسوی برای صبحانه
آموزش آشپزی

دستور پخت نان تست فرانسوی برای صبحانه

1.75Kبازدید

نان تست فرانسوی مانند املت فرانسوی یکی از صبحانه های بسیار مقوی و سالم در سراسر جهان است که همانطور که از نامش مشخص است اصالت آن متعلق به کشور فرانسه می باشد. از نان تست فرانسوی به عنوان میان وعده هم می توانید استفاده کنید.

نان تست فرانسوی برای صبحانه

با مقدار موادی که در این دستور قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر نان تست فرانسوی تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقداری کمتر یا بیشتری نان تست فرانسوی تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید.

مواد لازم برای ۴ نفر:

شیر ¼ پیمانه
تخم مرغ ۱ عدد
نان تست ۴ تکه
کره ۱ قاشق غذاخوری
نمک ¼ قاشق چایخوری
وانیل ¼ قاشق چایخوری
عسل ۲ قاشق غذاخوری
روغن مایع ۱ قاشق غذاخوری
بکینگ پودر ½ قاشق چایخوری

نان تست فرانسوی برای صبحانه

طرز تهیه نان تست فرانسوی :

برای تهیه نان تست فرانسوی ابتدا کره و شیر را از یخچال بیرون می آوریم تا با دمای محیط سازگار شود.تخم مرغ را در کاسه ای می شکنیم و نمک،بکینگ پودر،وانیل و شیر را نیز به آن اضافه می کنیم و با همزن دستی مواد را خوب مخلوط می کنیم و نان تست ها را در ظرف پیرکس به شکل مستطیل قرار می دهیم و مواد داخل کاسه را روی نان تست ها می ریزیم و نان تست ها را بر می گردانیم تا هر دو طرف آن ها کاملا به مواد آغشته شود. سپس روغن و کره نرم شده را داخل تابه ای می گذاریم و روی حرارت کم قرار می دهیم تا گرم شود و به مرور زمان داغ شود و نان تست های آغشته به مواد را آرام در تابه قرار می دهیم تا سرخ شوند و بعد آن ها را بر می گردانیم تا طرف دیگر آن ها نیز سرخ شود و داخل بشقاب قرار می دهیم و عسل روی آن ها می ریزیم و با توت فرنگی تزئین می کنیم.نوش جان..

نان تست فرانسوی برای صبحانه نان تست فرانسوی برای صبحانه

نظر بدهید