داشتن گونه های برجسته بدون عمل جراحی 2
کافه سلامت

داشتن گونه های برجسته بدون عمل جراحی

1.62Kبازدید
گونه‌های چاق و برجسته می‌توانند صورت را پُرتر و جذاب‌تر نشان بدهند، و زیبایی‌های صورت را بیشتر به چشم دیگران بکشند. اگر هم مشکل افتادگی پوست داشته باشید،‌ گونه‌های برجسته می‌توانند این مشکل را برطرف کنند و شما را جوان‌تر نشان بدهند.
صورت به‌طور طبیعی در سال‌های جوانی جذاب‌تر و پُرتر به نظر می‌رسد، چون چربی زیر گونه‌ها هنوز قوام و تازگی ویژه‌ای دارند. با این‌حال،‌ همراه با افزایش سن، چربی زیرپوستی هم تحلیل می‌رود و صورت را پیرتر می‌کند.
داشتن گونه های برجسته بدون عمل جراحی
اگر می‌خواهید که چربی گونه‌ها را افزایش بدهید، لزوما مجبور نیستید که چربی را به روش‌های مختلف به بدن و صورت اضافه کنید. پیروی از روش‌های اثربخش و تغذیه براساس رژیم غذایی استاندارد، گونه‌های شما را به‌مرور زمان برجسته‌تر و شاداب‌تر می‌کند. افرادی که اضافه کردن چربی به گونه‌ها را بدون جراحی‌های زیبایی و استفاده از پُرکننده‌های مختلف (fillers) ترجیح می‌دهند، می‌توانند از شیوه‌های طبیعی و نکات راهنمای زیر کمک بگیرند.

تغذیه سالم و استانداردقبل از این‌که به سراغ شیوه‌های طبیعی برای برجسته‌سازی گونه‌ها برویم، باید تاکید کنیم که رژیم غذایی سرشار از کربوهیدرات‌های سالم و مواد مغذی ضروری می‌تواند کمک کند تا به‌طور طبیعی پوست سالم‌تر و گونه‌های پُرتر و برجسته‌تری داشته باشید. درواقع، رژیم غذایی سالم و استاندارد، پیش‌شرطی است که اثربخشی همه فرآیندهای دیگر برای دستیابی به این هدف را تسریع می‌کند. بنابراین، این ترکیبات غذایی را به رژیم غذایی خودتان اضافه کنید: برنج و نان سبوس‌دار، ‌سبزی‌های برگ‌دار، انواع میوه‌ها و فیبرهای غذایی. خودداری از سیگار کشیدن و مصرف آب به مقدار زیاد هم واقعا مهم هستند.

یوگا برای داشتن‌ گونه‌های برجسته‌تر و چاق‌تریوگای صورت می‌تواند از دو منظر برای شما مفید باشد: چاق‌تر کردن گونه‌ها و از بین بردن چین‌وچروک‌ها و خطوط ریزی که صورت را پیرتر از سن عادی نشان می‌دهند. برای یوگای صورت می‌توانید براساس مراحل زیر اقدام کنید:

  •     انگشت اشاره را روی نوک استخوان گونه بگذارید و پوست این ناحیه را با حرکات دایره‌وار و نرم به‌مدت یک دقیقه ماساژ بدهید.
  •     حالا انگشتان دست‌ها را به سمت داخل حرکت بدهید و آن‌ها را در کنار سوراخ‌های بینی بگذارید. بعد پوست این قسمت را کاملا آرام و با حرکات دایره‌وار و نرم به‌مدت یک دقیقه ماساژ بدهید.
  •     بعد انگشتان دست‌ها را به سمت مفصل‌های فک بکشید و پوست این ناحیه را با کمک نوک انگشتان خود و با حرکات دایره‌ای آرام ماساژ بدهید.

نکته: شما باید یوگای صورت را حداقل ۴ بار در روز تکرار کنید تا سریع‌تر نتیجه بگیرید.

تمرینات ورزشی برای داشتن گونه‌های برجسته و چاق

  •     صاف روی صندلی بنشینید و عضله‌های صورت را شُل کنید. حالا دهان را به اندازه وقتی که با کسی صحبت می‌کنید، باز کنید. بعد هر دو لب را به سمت داخل و گوشه دهان را به سمت بیرون بکشید. سعی کنید که گوشه‌های لب‌ها را تا جایی که می‌توانید، بکشید. در ادامه صورت را برای یک دقیقه در همین حالت نگه دارید و بعد به حالت طبیعی برگردید. وقتی که صورت را در حالت مورد نظر حفظ می‌کنید، باید احساس کنید که عضله‌های گونه کاملا کش آمده‌اند. این تمرین باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۳ بار در روز تکرار شود.
  •     یک نفس عمیق بکشید و هوا را در دهان پُر کنید. حالا هوا را در دهان نگه دارید. این حالت باید بین ۴۰ تا ۵۰ ثانیه حفظ شود تا عضله‌های گونه تحت فشار لازم قرار بگیرند. بعد از ۵۰ ثانیه،‌ هوا را به‌آرامی از دهان بیرون بدهید. این تمرین هم باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۳ بار در روز تکرار شود.
  •     کاملا لبخند بزنید و عضله‌های صورت را با کمک کف دست‌ها در همین حالت نگه دارید. بعد کف دست‌ها را به‌آرامی روی عضله‌های صورت فشار بدهید و این فشار را به مدت ۵ ثانیه حفظ کنید. این تمرین هم باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۳ بار در روز تکرار شود.
  • لب‌ها را در حالت لبخند کامل، ولی کاملا بسته نگه دارید و گوشه‌های لب‌ها را تا حد امکان به سمت بیرون باز کنید. حالا این فشار باید به مدت ۱۰ ثانیه ادامه پیدا کند و بعد گوشه‌های لب‌ها کاملا به هم نزدیک شوند. این تمرین باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۲ بار در روز انجام شود.

منبع : سلامتیسم

نظر بدهید