خرید شال و روسری بهاره!
کافه خواندنی

خرید شال و روسری بهاره!

753بازدید

اگر می‌خواهید برای این دو فصل شال و روسری شیک و زیبا بخرید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا بیشتر و بهتر با انواع مدل‌ها آشنا شوید

خرید شال و روسری بهاره، یکی از خریدهای مهیج برای خانم‌ها به شمار می‌آید چرا که معمولا در فصل‌های گرم رنگ لباس‌ها روشن‌تر و طرح شال و روسری متنوع و زیباتر می‌شود. با ما همراه باشید.

پیش از خرید شال و روسری

کیفیت را بررسی کنید

در صورتی که می‌خواهید یک شال و روسری نخی و خنک مناسب فصل بهار بخرید، حتما جنس آن را بررسی کنید. جنس برخی از شال و روسری‌ها به قدری نازک و بی‌کیفیت است که به راحتی نخ‌کش می‌شود. پیش از خرید شال حریر یا روسری نخی، حتما آن را باز کنید و به دقت بررسی کنید.

خرید شال و روسری بهاره!

روی سر امتحان کنید

این کار کمک می‌کند تا رنگ و مدل مناسب فرم صورت و رنگ پوست خود را انتخاب کنید.

شال ساده یا طرح‌دار

پیش از خرید، به این مسئله فکر کنید که شال ساده یا طرح‌دار می‌خواهید؟

خرید شال و روسری بهاره!

مدل شال و روسری

شال مجلسی

هر خانمی حداقل یک شال مجلسی یا شال کارشده در کمد خود دارد. معمولا شال مجلسی در مهمانی یا قرارهای رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شال مجلسی حریر یک مدل پرفروش به شمار می‌آید و هرگز محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد. معمولا شال مجلسی مشکی با بیشتر لباس یا مانتوها ست می‌شود.

خرید شال و روسری بهاره!

شال پلنگی

این طرح نه تنها در لباس و شلوار، بلکه در شال نیز چشمگیر و جذاب است. اگر به مد روز علاقه دارید و از طرح شال‌ و روسری‌های تکراری و ساده خسته شده‌اید، خرید شال پلنگی نخی مناسب فصل بهار را در لیست خود قرار دهید.

شال لمه

شال لمه در گروه شال‌های مجلسی قرار می‌گیرد که در بهار سال گذشته توجه بسیاری از خانم‌های خوش پوش را به خود جلب کرد.

شال خال خالی

یکی از طرح‌های پر طرفدار برندهای مشهور دنیا در سال ۲۰۲۱، خال خالی است. از این رو خانم‌هایی که به استایل نیمه رسمی و غیررسمی علاقه دارند، خرید شال خال خالی می‌تواند یک تجربه به یادماندنی باشد، چرا که ظاهر را خاص و جذاب می‌کند.

روسری ساتن

مدل روسری ساتن هرگز قدیمی نمی‌شود. تنوع در مدل روسری ساتن از شال‌های دیگر بیشتر است. در این صورت توصیه می‌کنیم پیش از خرید روسری ساتن به مدل مانتو یا لباس زنانه خود توجه کنید.

خرید شال و روسری بهاره!

منبع: banimode

نظر بدهید