سبک چیدمان رنگارنگ
کافه دکوراسیون

خانه‌ای به سبک رنگارنگ

882بازدید

هر رنگ خصوصیات و اثرات خاص دارد، رنگ‌های متفاوت اثرات متفاوت بر روی انسان‌ها دارد . در طراحی وچیدمان دکوراسیون باید در جهت شناخت و درک درست از اثرات وخصوصیات رنگ قدم برداریم.

سبک چیدمان رنگارنگ

فضای جالب و رنگارنگ در خانه شگفت انگیز است که به سبک معاصر با اشیاء تزئینی، اکسسوری و مبلمان و ترکیب رنگ در منزل دکور شده است که این فضای جذاب می‌تواند هفته و روزهای دلپذیری را برای کاربران رقم زند. سبک چیدمان رنگارنگ؛ جایی آن سوی رنگین کمان خانه‌هایی وجود دارد که به اندازه خود شما پرطراوت و منحصر به‌فرد هستند. در این مقاله از مجله دلتا یاد می‌گیرید که چطور رنگ‌ها را درست در کنار هم بیاورید و جلوه رنگارنگ زیبایی برای خانه خود ایجاد کنید.

سبک طراحی دکوراسیون رنگارنگ

سبک چیدمان رنگارنگ

سبک رنگارنگ نشانگر زیبایی طیف‌های رنگی است. این سبک صرفا به یک مجموعه از مشخصات طراحی محدود نمی‌شود بلکه آن را می‌توان در دکوراسیون روستایی یا مدرن، معاصر، مینمالیست به کار برد. با این وجود این سبک همیشه پرانرژی، پرجنب و جوش و مملو از حس سرزندگی است.

کارایی این سبک

سبک چیدمان رنگارنگ

هیچ چیز غیر از رنگ نمی‌تواند اشتیاق و میل به رنگ‌ها را ارضا کند. میزان انتخاب‌های پیش روی شما در سبک چیدمان رنگارنگ واقعا وسوسه انگیز است و از آن بیشتر این که باید بدانید که هیچ اهمیتی ندارد که چه رنگی انتخاب می‌کنید، حتما روشی برای به نمایش گذاشتن آن وجود خواهد داشت. ما شدیدا متعقدیم که تاثیر رنگ‌ها روی حالات و خلق و خوی شما می‌تواند جادویی و شگفت انگیز باشد.

تعادل زیرکانه در استفاده از رنگ‌ها

سبک چیدمان رنگارنگ

رازی برای ترکیب رنگ در منزل وجود دارد و آن توجه به مقیاس و تناسب آن‌ها است. در این اتاق پذیرایی، مناطق قوی رنگی یعنی دیوار قرمز، کاناپه زرد، مبل نارنجی، فرش آبی و سبز هرکدام به تعادل و شناور بودن یکدیگر کمک می‌کنند. اگر هر کدام از این اجزاء را حذف کنیم کل ترکیب بندی اتاق غیرمتعادل و آشفته به نظر می‌رسد.

ترکیب رنگ‌های متضاد در چرخه رنگ

سبک چیدمان رنگارنگ

رنگ‌هایی که روی چرخه رنگ متضاد و روبروی همدیگر هستند به خوبی ترکیب می‌شوند. این بدان معنا است که رنگ‌های نارنجی مکمل طیف‌های آبی رنگ است و طیف‌های ارغوانی رنگ جلوه زیبایی در کنار طیف‌های زرد دارند و همچنین رنگ‌های قرمز در کنار طیف های سبز به هر میزان که دوست دارید از رنگ‌های جیغ و متمایز استفاده کنید؛ فضایی که روی ترکیب رنگ آبی آسمانی و نارنجی مرجانی بنا شده است به همان اندازه ی ترکیب نارنجی پرتقالی و آبی اقیانوسی خیره کننده و جذاب است.

منبع:پویانو

نظر بدهید