جواهرات محبوب مگان مارکل
کافه خواندنی

جواهرات محبوب مگان مارکل عروس خاندان سلطنتی انگستان

3.12Kبازدید

یک سال پیش وقتی که مگان مارکل با پرنس هری از خاندان سلطنتی انگلستان ازدواج کرد به یکی از چهره های مهم و محبوب نه فقط در خاندان سلطنتی بلکه در دنیای مد تبدیل شد. لباس‌هایی که مگان مارکل می‌پوشد، لوازم آرایشی و مراقبتی که استفاده می‌کند و جواهراتی که در استایل خود به کار می‌برد همیشه زیر ذره بین رسانه‌ها است چون مردم عادی دوست دارند با سبک زندگی او به طور کلی اعضای خاندان سلطنتی آشنا شوند. اما همه چیزهایی که مگان مارکل و دیگر اعضای خاندان سلطنتی استفاده می‌کنند گران قیمت و دور از دسترس نیست، در این مقاله جواهرات محبوب مگان مارکل عروس خاندان سلطنتی انگلستان را به شما معرفی خواهیم کرد.

حلقه ازدواج

جواهرات محبوب مگان مارکل

این مورد جزو مواردی نیست که افراد عادی توانایی خرید آن را داشته باشند. حلقه ازدواج گران قیمت جزو رسوم خاندان‌های سلطنتی و افراد مشهور و ثروتمند است و حلقه ازدواج مگان مارکل نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. این حلقه توسط طراح بریتانیایی از برند Cleave and Company طراحی شده است و از سه نگین الماس بزرگ و زیبا تشکیل شده است. این الماس‌های الماس‌های معمولی نیستند که در هر جواهرفروشی بتوان آن‌ها را یافت، سنگ مرکزی این حلقه از بوتسوانا در جنوب آفریقا آمده است، کشوری که شاهزاده هری علاقه خاصی به آن دارد. اما دو سنگ جانبی هم داستان خاص خود را دارند و از مجموعه جواهرات اختصاصی پرنسس دایانای فقید (مادر هری) برداشته شده‌اند تا حلقه ازدواج مگان را شکل دهند.

حلقه بین ستاره‌ای

جواهرات محبوب مگان مارکل

داستان حلقه ازدواج یک استثنا است که به رسوم و میراث خاندان سلطنتی مرتبط می‌شود اما بقیه جواهراتی که بر تن مگان مارکل می‌بینید عموما عادی و در دسترس هستند و شاید باور نکنید که انگشتر او در این تصویر کمتر از 60 دلار قیمت دارد. این انگشتر نگین دار از 18 قیراط طلا ساخته شده است و روی آن با نگین‌های بدلی پوشیده شده است. این انگشتر از برند میسوما است که برای انداختن حلقه‌ها و انگشترهای متعدد روی هم بهترین گزینه است و اگر جزو افرادی هستید که همیشه چند انگشتر به دست دارید این حلقه برای شما مناسب خواهد بود. قیمت این حلقه با نام مدل آن Interestellar (به معنای بین ستاره‌ای) 59 دلار است.

گوشواره سه الماسه

جواهرات محبوب مگان مارکل

گوشواره‌ها همیشه جایگاه خاصی در استایل خانم‌ها دارند و حتی در عادی‌ترین و روزمره‌ترین موقعیت‌ها هم می‌توان از گوشواره استفاده کرد. اما گوشواره زنانه هر چقدر ساده‌تر، کوچک‌تر و ظریف‌تر باشد زیباتر و تطبیق پذیرتر خواهد بود. مگان هم به این نکته توجه دارد و به ندرت از گوشواره‌های بزرگ و آویزان استفاده می‌کند. بیشتر گوشواره‌های او ساده، کوچک و از نوع میخی هستند مثل این گوشواره سه الماسه ظریف که از برند آدینا ریتر انتخاب شده است و زیبایی خاصی دارد. اگر شما هم به گوشواره‌های کوچک و میخی علاقه دارید بهتر است بدانید که سه الماس بهتر از یک الماس است و زیبایی آن سه برابر گوشواره‌های میخی کلاسیک خواهد بود بدون آن که از سادگی و تطبیق پذیری گوشواره کاسته شود. قیمت این گوشواره حدود 500 دلار است.

انگشتر آشتی

جواهرات محبوب مگان مارکل

مگان مارکل علاقه خاصی به انگشترهای بزرگ دارد، یعنی مدل‌هایی که چند انگشت را در بر می‌گیرد و حالتی دراماتیک و زیبا به دستان شما می‌دهد. مدلی که در تصویر می‌بینید مدل آشتی نام گرفته و از برند بابلبار است که برندی معروف ر زمینه ساخت جواهرات ارزان قیمت به شمار می‌رود. این مدل از طبیعت الهام گرفته شده است و با نگین‌های کریستالی ریزی پوشیده شده است. قیمت انگشتر آشتی 42 دلار است. اگر دوست دارید دستان شما ظریف‌تر و زنانه‌تر به نظر برسد این مدل از انگشترها بهترین انتخاب برای شما خواهد بود البته در نظر داشته باشید که در صورت استفاده از چنین انگشتری بهتر است انگشتر دیگری در همان دست خود نداشته باشید یا حداکثر از یکی دو حلقه ساده و ظریف استفاده کنید.

گوشواره ستاره دنباله دار

جواهرات محبوب مگان مارکل

همان طور که گفتیم مگان مارکل به گوشواره‌های ساده و کوچک بسیار علاقه دارد و معمولا از مدل‌های میخی و ظریف استفاده می‌کند. این مدل گوشواره که در تصویر می‌بینید از برند گابریل آرتیگاس است که سه ستاره روی آن وجود دارد و از جنس طلای 14 عیار ساخته شده است. این مدل بسیار ساده و ظریف و تطبیق پذیر است و با هر لباس و استایلی هماهنگی دارد. اگر ترندهای دنیای مد را دنبال می‌کنید احتمالا می‌دانید که طرح‌های آسمانی و کهکشانی و هر چیزی که به فضا و ستارگان مرتبط باشد در حال حاضر مد روز محسوب می‌شود پس اگر می‌خواهید جواهرات خود را به روز انتخاب کنید این مدل همان چیزی است که لازم دارید. قیمت این گوشواره زیبا و استثنایی 350 دلار است.

گردنبند ظریف حروف

جواهرات محبوب مگان مارکل

جواهراتی که تا اینجا معرفی کردیم فقط گوشواره و حلقه و انگشتر بودند اما مگان از گردنبند هم در استایل خود استفاده می‌کند و این گردنبندها لزوما سلطنتی و دور از دسترس نیستند. سلیقه مگان در استفاده از گردنبند نیز به سادگی تمایل دارد و گردنبندی که در تصویر می‌بینید یک نمونه از گردنبندهای زیبای مگان است. این گردنبند ظریف با دو حرف H و M تزئین شده است که حروف اول اسم پرنس هری و خود مگان را نشان می‌دهد. چنین گردنبندی می‌تواند بهترین هدیه برای نشان دادن عشق و علاقه بین زوج‌ها باشد و اگر به مدل‌های ظریف علاقه دارید حتما این گردنبند را در استایل خود به کار ببرید. قیمت این گردنبند زیبا که از جنس طلای 14 عیار ساخته شده است و از محصولات برند مایا برنر به شمار می‌رود، سیصد دلار است.

حلقه مربعی

جواهرات محبوب مگان مارکل

شاید حلقه ازدواج مگان بسیار خاص و استثنایی و گران قیمت باشد اما او لزوما همیشه آن را در دست نمی‌کند و گاهی اوقات حلقه‌های ظریف‌تر و سبک تری را در انگشت حلقه دست چپ خود استفاده می‌کند. یکی از این حلقه‌های بسیار ظریف و زیبا، این حلقه مربعی ساده است که در تصویر می‌بینید. اگر دقیق‌تر نگاه کنید روی سطح صاف این حلقه نگین‌های الماسی ریزی را خواهید دید که زیبایی و جلوه خاصی به انگشتر داده‌اند. همان طور که گفتیم چنین مدل‌هایی از حلقه برای استفاده چندتایی بسیار مناسب هستند و می‌توان آن‌ها را همراه با حلقه‌های ساده یا انگشترهای بزرگ و نگین دار مورد استفاده قرار داد. قیمت این حلقه ظریف که از برند زوفیا دی انتخاب شده است 715 دلار است.

منبع : PureWow
مگان منبع : بپوش رو

نظر بدهید