کیف های برند آف وایت
کافه خواندنی

جدید ترین کیف های ۱۶۰۰ دلاری برند آف وایت

2.05Kبازدید

آف وایت (Off-White) یک برند لوکس، نو و جوان در حوزه فشن است که به تازگی در سال ۲۰۱۲ توسط طراح آمریکایی آن Virgil Abloh در میلان ایتالیا راه اندازی شد. این برند جوان پسند جسارت زیادی در طراحی هایش به چشم می خورد و اخیرا در هفته های مد بهار و تابستان ۲۰۲۰ مجموعه جدید از کیف هایش را رونمایی کرد. کیف های جدید برند آف وایت شاید هرگز کاربردی نباشد اما به عنوان یک قطعه هزار و ششصد دلاری در استایل می توانی آن را استفاده کنی.

برخی نویسندگان حوزه مد در تعریف این مجموعه از کیف های آف وایت می گویند: ((تو نمی توانی داخل این کیف ها با سوراخ های بزرگشان چیزی حمل کنی اما در نهایت می توانی شبیه یک تکه پنیر سوییسی گران قیمت و لوکس به نظر برسی.))

کیف های برند آف وایت

مهم ترین چیزی که در طراحی این کیف های جدید Off-White به چشم می خورد سوراخ های بزرگ روی کیف است که دست به راحتی از داخل آن رد می شود و همین امر سبب می شود که نتوانی از این کیف ها استفاده کاربردی کنی. چیز خارق العاده و جدیدی نیست که کیف های ترندی در دنیای مد هر فصل عجیب و عجیب تر می شوند؛ آن از کیف های میکرو و انگشتی برند ژاکوموس (Jacquemus) که باید عکس را زوم می کردی تا در استایل ها دیده شود و داخلش هم نهایت ۱ یا ۲ دانه برنج جا می شد (و در استایل ها به عنوان گردنبند و دستبند دیده می شد)، این هم از کیف های سوراخ داری که برند آف وایت در هفته مد بهار و تابستان ۲۰۲۰ برایمان آورده است؛ کیف دستی های چرمی و سوراخ دار.

کیف های برند آف وایت

این کیف ها ۳ سوراخ دارند که در قسمت پایین بزرگ ترین حفره شبیه سیاه چاله و گودال است که می توان از آن برای حمل کیف استفاده کرد اما فقط برای حمل کیف زیرا داخل آن هیچ چیزی نمی توانی با خودت حمل کنی نهایت اینکه یکی از لنگه های ایرپاد را داخلش بیاندازی که احتمالا دیگر هم نمی توانی آن را از داخل آن حفره های کیف بیرون بیاوری؛ اما با این حال چیزی که جالب است قیمت این کیف بوده که همچنان افرادی حاضرند برای داشتن آن ۱۶۶۵ دلار بپردازند.

کیف های برند آف وایت

طراحی این کیف های عجیب از چرم و به صورت تک رنگ بوده که روی در آن لوگوی برجسته برند آف وایت زده شده است. رنگ های سفید، مشکی و قرمز از این کیف به چشم می خورد و طراحی آن الهام گرفته از مجموعه شهاب سنگ هاست. طرفدارن این برند توجه کردند که کیف های جدید شبیه کیف های Jitney است که در اوایل سال جاری (۲۰۱۹) همه را با جمله نوشته شده روی کیف شگفت زده کرد زیرا عده ای معتقد بودند این نوشته ترغیب کننده دزدی است. روی کیف های سفید رنگ Jitney نوشته شده بود: “اینجا را باز کن داخلش پول است”.

کیف های برند آف وایت

خیلی واضح است که روند ترند شدن این کیف ها که گستره تبلیغاتش در اینستاگرام بوده به این زودی ها از بین نمی رود. البته می توانیم از دید فوق مثبت به قضیه نگاه کنیم و بگوییم شاید طراحان می خواهند به ما نشان دهند که حمل کیف های بزرگ و چمدان طور آنقدر ها هم ضروری نیست!

منبع : منودلیار

1 نظر

  1. کلا طراحان خارجی به دنبال شکستن چارچوبهای رایج در مد هستن و این به تنهایی تنوع و خلاقیت ایجاد میکنه

نظر بدهید