جدیدترین تکنیک های میکاپ
کافه زیبایی

جدیدترین تکنیک های جایگزین در میکاپ

1.5Kبازدید

آیا آماده‌ی ایجاد تغییرات بزرگ در شیوه‌ی میکاپتان هستید؟ آیا می‌توانید از عادات قدیمی خود دست بکشید؟ زمان آن رسیده که تکنیک‌های قدیمی در میکاپ را دور بریزید! اگر دوست دارید بدانید چه چیزهایی باعث می‌شود تا یک میکاپ‌آرتیست جهانی با یک میکاپ ساده و لایت چهره‌ای زیبا خلق کند، در این مطلب با ما همراه باشید.

کانتور با پودر؛ حرفه‌ای‌تر و طبیعی‌تر

جدیدترین تکنیک های میکاپ

کانتور با بافت کرمی (پلت‌های کرمی و استیک‌های کانتور) طی سال‌ها برای میکاپ‌آرتیست‌ها یکی از مهم‌ترین لوازم کارشان بود. هنوز هم در اکثر اوقات در کشورمان از کانتور با بافت کرمی استفاده می‌شود. البته این نوع از کانتور در گریم‌های سنگین نتیجه‌ی بهتری خواهد داشت. طی سال‌های اخیر و با حرکت ترندهای آرایشی به سمت چهره‌های طبیعی‌تر، کانتور پودری در بین بیوتی بلاگرها و میکاپ‌آرتیست‌ها بسیار محبوب شده است. استفاده از این نوع کانتور علاوه بر سرعت بالاتر، نتیجه‌ی طبیعی‌تری دارد و روی پوست نیز حس راحت‌تری نسبت به کانتورهای سنگین کرمی دارد. شاید به نظر برسد کار با پلت‌های پودری برای کانتور ساده‌تر باشد اما اتفاقا به دلیل نیاز به شناختن دقیق فرم صورت، تن رنگ پوست و انتخاب ابزار مناسب، این نوع از کانتور فقط از دست میکاپ‌آرتیست‌های حرفه‌ای برمی‌آید!

هایلایتر؛ بیشتر از همیشه!

جدیدترین تکنیک های میکاپ

طرفداران میکاپ‌های براق به آرزویشان رسیدند! ترندهای آرایشی با سرعت هرچه تمام‌تر در حال حرکت به سوی آرایش‌های براق‌اند. زمان آن رسیده که استراتژی خود را در میکاپ تغییر دهید و از آیتم‌های مات فاصله بگیرید. به همین جهت هایلایترها در انواع و رنگ‌های مختلف، بیشتر از همیشه در میکاپ‌ها خودنمایی می‌کنند. استفاده از هایلایتر در روتین آرایشی روزانه‌ی شما کار چندان جالبی به نظر نمی‌رسد اما اگر دوست دارید که میکاپ درخشانی داشته باشید، می‌توانید چند قطره هایلایتر مایع درون ظرف کرم پودر مایعتان بریزید و خوب آن را مخلوط کنید و سپس از کرم پودر درخشانتان روی تمام سطح پوست استفاده کنید!

رژلب‌های آمبره جای خط لب را می‌گیرند!

جدیدترین تکنیک های میکاپ

به جای خریدن یک خط لب و یک رژلب، تنها یک رژلب آمبره بخرید! این رژلب‌ها اغلب سه رنگ از طیف تیره تا روشن هستند. قسمت تیره مثل یک خط لب عمل می‌کند و قسمت روشن تر همان رژلب شماست. به جز صرفه‌جویی در هزینه و زمان، یکی از مزیت‌های استفاده از رژلب آمبره همانگی درست و صحیح بین رنگ خط لب و رژلب شماست. (یکی از رایج‌ترین خطاهای آرایشی عدم هماهنگی رنگ خط لب و رژلب است.)

حذف سایه‌های کات کریس

جدیدترین تکنیک های میکاپ

همانطور که می‌دانید، ترندهای آرایشی در جهت رسیدن به چهره‌های طبیعی در حرکتند. یکی از تکنیک‌های دیگری که در حال کمرنگ‌شدن است، سایه‌های کات کریس هستند.(این نوع ازسایه، به دلیل جلب توجه مخاطب بیشتر توسط بیوتی بلاگرها و برندهای آرایشی برای معرفی محصول استفاده می‌شود.) امروزه محو شدن هرچه بیشتر مرز بین رنگ‌های مختلف سایه در پشت چشم، به منظور رسیدن به یک تن رنگی طبیعی، مدنظر است.

آرایش ابروها؛ متفاوت‌تر از همیشه

جدیدترین تکنیک های میکاپ

با ترند شدن ابروهای ضخیم و نچرال، نحوه‌ی آرایش ابروها هم تغییر زیادی کرده است. ژل(ریمل) ابروهای رنگی و مداد ابروهای ساده، جای خود را به ژل‌های ابروی بی‌رنگ و مداد‌های پیچی داده‌اند. در حال حاضر تمرکز میکاپ‌آرتیست‌های حرفه‌ای روی مرتب‌کردن و حالت‌دادن ابروهای طبیعی است؛ نه ساختن ابروهای غیر طبیعی و تصنعی.

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید