تیشرت سفید زنانه همراه با شلوار جین
کافه خواندنی

تیشرت سفید زنانه را به این روش همراه با شلوار جین بپوشید

1.49Kبازدید

لباس‌های ساده در یک استایل معمولا توجه زیادی را به خود جلب نمی‌کنند اما تاثیر زیادی در شکل گیری آن دارند. تیشرت سفید هم جزو لباس‌هایی است که چندان مهم و تعیین کننده به نظر نمی‌رسد اما جزو تطبیق پذیرترین و اساسی‌ترین لباس‌هایی است که یک خانم یا آقای شیک پوش حتما باید در کمد لباس‌های خود داشته باشد. تیشرت سفید زنانه به همه می‌آید و شما می‌توانید آن را با هر لباسی بپوشید اما برخی از ترکیب‌ها با تیشرت سفید، زیباتر و هماهنگ‌تر هستند به خصوص شلوار جین. در این مقاله چند راه جالب و متنوع برای ترکیب شلوار جین و تیشرت سفید زنانه را به شما آموزش خواهیم داد که با به کار بستن آن‌ها در فصل بهار و تابستان امسال شیک پوش‌تر خواهید شد.

تیشرت سفید

تیشرت جزو لباس‌های راحت و روزمره دسته بندی می‌شود که در فصول گرم و معتدل سال می‌توان از آن استفاده کرد. وقتی صحبت از تیشرت می‌شود همه به یک لباس دم دستی و نه چندان شیک فکر می‌کنند. این تصور شاید در مورد تیشرت‌های رنگارنگ و طرح‌دار درست باشد اما تیشرت سفید ساده چیزی فراتر از یک لباس دم دستی است. توجه داشته باشید یک تیشرت ساده سفید در صورتی به عنوان عنصر مد تلقی می‌شود که به اندازه کافی ضخیم باشد طوری که زیر آن دیده نشود و جنس و کیفیت آن نیز در حد قابل قبولی باشد طوری که به راحتی بتوان آن را شست و لکه گیری کرد.

تیشرت سفید لباس جزو مهم‌ترین عناصر مد زنانه به شمار می‌رود که در سال های اخیر نیز بر محبوبیت آن افزوده شده است و بارها در نمایش‌های مد و تبلیغات مدلینگ از آن استفاده شده است. به طور مثال جیجی حدید در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تیشرت سفید علیرغم این که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد آیتم محبوب او در میان لباس‌ها است. در هر صورت اگر تیشرتی ساده ر رنگ سفید ندارید بهتر است حداقل یک نمونه تهیه کنید و اگر این آیتم را در کمد لباس‌های خود دارید اما نمی‌دانید چطور و کجا باید از آن استفاده کنید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

تیشرت سفید زنانه همراه با شلوار جین

ترکیب شلوار جین و تیشرت ساده سفید

اهمیت شلوار جین بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه خانم‌ها و آقایان حتما تعدادی شلوار جین در کمد لباس‌های خود دارند. شلوار جین و تیشرت یک ترکیب کلاسیک و زیبا است که هر کسی حتما در طول زندگی خود بارها از آن استفاده کرده است. این ترکیب می‌تواند یک ترکیب راحت و رسمی باشد که در دورهمی‌های خصوصی و مهمانی‌های کوچک و دوستانه هم قابل استفاده است. اما ترکیب تیشرت سفید با شلوار جین شاید به تنهایی کامل نباشد و نتوان از آن برای شیک پوش شدن بهره گرفت. راه‌های زیادی برای کامل کردن این ترکیب ساده وجود دارد که در ادامه به هفت مورد از شیک‌ترین و کاربردی‌ترین آن‌ها برای فصل بهار و تابستان اشاره خواهیم کرد.

شلوار جین + تیشرت + مانتوی اسپورت + کفش کتانی + کیف بزرگ دستی

تیشرت سفید زنانه همراه با شلوار جین

ترکیب شلوار جین و تیشرت ساده سفید را می‌توان با یک مانتوی اسپورت همراه کرد. این ترکیب بسیار راحت و در عین حال شیک خواهد بود که می‌توانید از آن برای گردش روزمره، پیاده روی، خرید و هر موقعیت نیمه رسمی دیگری بهره ببرید. این ترکیب را با یک جفت کفش کتانی که راحتی شما را تضمین می‌کند همراه کنید و از یک کیف دستی بزرگ نیز برای حمل وسایل و خریدهای خود کمک بگیرید. اکسسوری‌های ضروری روزمره مثل یک شال ساده، عینک آفتابی و ساعت مچی اسپورت و … را نیز فراموش نکنید.

شلوار جین + تیشرت + مانتوی راه راه + صندل حصیری + کیف حصیری

تیشرت سفید زنانه همراه با شلوار جین

همان طور که گفتیم ترکیب شلوار جین و تیشرت ساده سفید به تنهایی کامل نیست اما راحتی آن وسوسه کننده است. پس یک لایه اضافی مثل مانتو می‌تواند آن را کامل کند. اگر در فصل تابستان برای یک موقعیت نیمه رسمی آماده می‌شوید و می‌خواهید شیک به نظر برسید روی شلوار جین و تیشرت سفید خود یک مانتوی راه راه بپوشید. این مانتو می‌تواند در مدل کتی یا تابستانی باشد و اکسسوری‌های زیبای تابستانی مثل صندل حصیری و کیف حصیری نیز در عین ست بودن آن را کامل‌تر خواهند کرد.

شلوار جین + تیشرت + ژاکت ارتشی + کمربند + کفش کتانی

تیشرت سفید زنانه همراه با شلوار جین

یکی از بهترین لباس‌هایی که ترکیب تیشرت سفید و شلوار جین را کامل می‌کند انواع کت و ژاکت است. شما می‌توانید همراه با این ترکیب از هر کت و ژاکتی که دارید و برای فصل و موقعیت مناسب است استفاده کنید اما اگر برای فصل بهار و تابستان به دنبال بهترین گزینه هستید توصیه می کنیم از کت‌های ارتشی استفاده کنید. این کت‌ها همراه با کمربند زیباتر و شیک‌تر به نظر خواهند رسید و برای این که استایل شما راحت باشد اما از شیک بودن آن کاسته نشود بهتر است از یک جفت کفش کتانی مد روز استفاده کنید.

شلوار جین + تیشرت + هدبند + کیف حصیری + دمپایی

تیشرت سفید زنانه همراه با شلوار جین

اگر در یک روز گرم تابستانی و در فضایی خودمانی قرار است تیشرت و شلوار جین خود را بپوشید احتمالا به لایه اضافی دیگری نیاز نخواهید داشت چون اضافه کردن مانتو یا کت باعث گرم شدن و عرق کردن شما خواهد شد. اما ترکیب شلوار جین و تیشرت ساده یک ترکیب تکراری و کسل کننده است که شما را نامرتب و بدتیپ نشان خواهد داد. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است سراغ اکسسوری‌های شیک و مد روز بروید، چیزی مثل یک هدبند رنگی که هم موها را مرتب نگه دارد و هم تیپ شما را جذاب‌تر کند، یک جفت دمپایی و کیف حصیری هم برای این فصول انتخابی عالی است.

شلوار جین + تیشرت + مانتوی رنگی + صندل پاشنه بلند

تیشرت سفید زنانه همراه با شلوار جین

یک تیشرت سفید زمینه‌ای خالی و بی‌رنگ در استایل شما به وجود می‌آورد و شما می‌توانید از این فرصت برای تاکید روی رنگ دیگر لباس‌های خود بهره ببرید. فقط کافی است یک مانتوی رنگی زیبا در رنگ دلخواه خود روی تیشرت و شلوار جین بپوشید و با اکسسوری‌های مناسب این ترکیب را کامل کنید. یک جفت صندل پاشنه بلند این ترکیب را برای موقعیت‌ها رسمی و مهمانی‌ها در فصل بهار و تابستان کاملا مناسب خواهد کرد. ترجیحا سایر اکسسوری‌ها مثل شال و کیف را نیز در رنگ‌های خنثی مثل سفید انتخاب کنید تا رنگ مانتوی شما جلوه بیشتری داشته باشد.

شلوار جین + تیشرت + صندل پلنگی + گوشواره آویز + کیف حصیری

تیشرت سفید زنانه همراه با شلوار جین

همان طور که گفتیم همیشه لازم نیست از یک لایه اضافی روی تیشرت و شلوار جین خود استفاده کنید به خصوص زمانی که شرایط آب و هوایی مناسب نیست و یا موقعیت چنین ایجاب نمی‌کند. در این شرایط شما می توانید به اکسسوری‌ها متوسل شوید و از زیبایی و تنوع آن‌ها برای ایجاد تنوع و جذابیت در استایل ساده خود بهره ببرید. این اکسسوری‌ها را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید اما اگر می‌خواهید مد روز لباس بپوشید می‌توانید با یک صندل پلنگی مناسب هوای گرم، جواهرات تابستانی مثل گوشواره نخی و آویز و یک کیف حصیری استایل خود را کامل کنید.

شلوار جین + تیشرت + کت چرم + صندل چرم + کیف چرم

تیشرت سفید زنانه همراه با شلوار جین

کت چرم یکی از لباس‌های کلاسیک و مهمی است که احتمالا همین الان آن را در کمد لباس‌های خود دارید. این لباس بهترین انتخاب برای کامل کردن استایل تیشرت ساده و شلوار جین است و از نظر رنگی هم هیچ محدودیتی وجود ندارد یعنی شما می‌توانید از کت چرم مشکی، سفید یا هر رنگ دیگری که در اختیار دارید همراه با این لباس‌ها استفاده کنید. با پوشیدن کت چرم دست شما برای انتخاب اکسسوری‌های چرم نیز باز خواهد بود و می‌توانید با یک جفت صندل چرم، کیف چرم و دیگر اکسسوری‌های ضروری استایل خود را جذاب‌تر کنید.

منبع : The Every Girl
منبع : بپوش رو

نظر بدهید