تزیین اتاق خواب عروس و داماد
کافه دکوراسیون

تزیین اتاق خواب عروس و داماد

2.92Kبازدید

تزیین اتاق خواب عروس، ابتدا کار سختی به نظر نمی رسد! اما زمانی که در موقعیتش قرار می گیرید، در مورد همه چیز گیج می شوید. برای اینکه راحت و بی دردسر اتاق خوابتان را برای شب عروسی آماده کنید، با ما همراه باشید. رمانتیک ترین تزیین را خواهید داشت!

قوانین تزیین اتاق خواب عروس را بدانید!

تزیین اتاق خواب عروس و داماد تزیین اتاق خواب عروس و داماد تزیین اتاق خواب عروس و داماد

درست است که این روزها به آرشیو بزرگی از عکس ها در اینترنت دسترسی دارید و می توانید از روی آن ها تقلید کنید. اما تقلید کورکورانه بدون دانستن اصول اولیه کار جالبی نیست و نتیجه مطلوبی به همراه ندارد. اگر دوست دارید همانی بشود که همیشه در ذهنتان تصورش را می کردید، تا انتهای مطلب را با دقت بخوانید.

گل آرایی برای تزیین اتاق خواب عروس و داماد

تزیین اتاق خواب عروس و داماد تزیین اتاق خواب عروس و داماد

گل ها می توانند، فضای اتاق خواب را رمانتیک و خوشبو کنند. شاید در ابتدا ایده گل آرایی کمی گران قیمت به نظر برسد. اما شما که نمی خواهید از کف تا سقف را گل آرایی کنید! حضور یک گلدان کوچک و گلبرگ های قرمز رنگ گل های رز می تواند، شب رمانتیک شما را به یک شب بی نقص، ایده آل و به یادماندنی تبدیل کند.

در مورد گل آرایی اصول زیر را باید بدانید:

از گل‌های متفاوت ولی همرنگ استفاده نمایید تا نتیجه بهتری داشته باشید.

سعی کنید ارتفاع دسته گل شما ۱٫۵ برابر ارتفاع گلدان باشد. همچنین دور محور اصلی را با شاخه‌های کوتاه‌تر پر و تعادل ایجاد کنید.

دور گل را با غنچه و گل‌های کوچک‌تر طوری پر کنید، که فضای کافی بین ساقه‌ها وجود داشته باشد تا گل‌ها بیش‌تر جلوه کنند.

سعی کنید گل‌هایی با شکل‌های متفاوت و ارتفاع مختلف را به دسته گل‌ خود اضافه کنید.

تزیین اتاق خواب عروس و داماد تزیین اتاق خواب عروس و داماد

شمع در تزیین اتاق خواب عروس و داماد

تزیین اتاق خواب عروس و داماد تزیین اتاق خواب عروس و داماد

نورپردازی اتاق خواب عروس و داماد بسیار مهم است. اگر نورها را به گونه طراحی نکرده اید که بتوانید تنظیمشان کنید، می توانید از شمع ها کمک بگیرید. می توانید نور ملایم و لایت اتاق خوابتان را با روشنایی شمع ها تلفیق کنید. حواستان باشد در این صورت باید از تعداد کم تری شمع استفاده کنید.

در مورد شمع آرایی اصول زیر را باید بدانید:

رنگ شمع ها در انرژی فضای اتاق خواب تاثیر بسزایی دارند. برای اتاق خواب عروس و داماد از ترکیب رنگ قرمز و سفید استفاده کنید. قرمز سرشار از انرژی و سفید سرشار از آرامش است.

اگر شمع ها را بر روی زمین می چینید، بسیار دقت کنید که جلوی مسیر اصلی نباشد. بهتر است در گوشه ها و کنج ها روی شلف ها شمع ها را قرار دهید.

می توانید شمع ها را با گلبرگ یا هر وسیله ای که دوست دارید تزیین نمائید.

استفاده از سبد ها و قفس های فلزی در صورتی که دکوراسیونی مدن دارید، ایده جالبی است و ایمنی بیش تری به همراه دارد.

تزیین اتاق خواب عروس و داماد

ملحفه ها را به صورت شاعرانه تا کنید!

تزیین اتاق خواب عروس و داماد تزیین اتاق خواب عروس و داماد تزیین اتاق خواب عروس و داماد تزیین اتاق خواب عروس و داماد

تا کردن ملحفه ها و حوله ها یکی از اقتصادی ترین روش هاییست که می توانید برای تزیین اتاق خواب عروس و داماد استفاده کنید. روش های متفاوتی دارد. چیدانه شیوه تا کردن قو را به شما پیشنهاد می کند. درست کردن قو بسیار راحت و متناسب با موضوع مورد بحث است.

از عودها به جای خوشبوکننده های صنعتی استفاده کنید!

تزیین اتاق خواب عروس و داماد

استفاده از عود ها برای افزایش آرامش و ایجاد انرژی مثبت سابقه ای دیرینه دارد. همان طور که می دانید حافظه بویایی انسان بسیار قویست! پس بهتر است، عطری ماندگار انتخاب کنید. عودهای نعنا، آویشن، اکالیپتوس و مریم گلی رایحه هایی انرژی بخش دارند.

منبع : چیدانه

نظر بدهید