ترند کیف‌های بهاری
کافه خواندنی

ترند کیف‌های بهاری 2019

2.28Kبازدید

فصل بهار نزدیک است و خیلی از شما دنبال ترند‌های کیف، اکسسوری، رنگ، لباس و… هستید. کیف یکی از آیتم‌های ضروری کمد لباس هر خانمی است! مهم نیست استایل شما ماکسیمال یا مینیمال است، در هر صورت شما برای مهمانی، سرکار، خرید و در کل بیرون‌رفتن به یک کیف مناسب استایل خودتان احتیاج دارید. در این مطلب ما به سراغ ترند‌های بهاری کیف می‌رویم تا شما به‌راحتی یک کیف ترندی و جذاب را که برای استایلتان مناسب است، تهیه کنید.

کیف‌های گردنبندی

ترند کیف‌های بهاری

شاید نام این کیف عجیب به نظر برسد. این کیف را که Lanyard bag نامیده می‌شود، از این جهت که آن را به گردن آویزان می‌کنند، می‌توان کیف گردنبندی هم نامید. این کیف‌ها بند‌هایی محکم شبیه به بند آویز‌های تلفن همراه دارند و معمولا سایز خیلی بزرگی ندارند. در واقع این کیف‌ها به‌هیچ‌وجه دست‌وپاگیر نیستند. از آن‌جایی که ابعاد کیف‌های گردنبندی کوچک است، ظرفیت آن در حد گوشی، پول و شاید یک عدد رژ‌لب یا دستمال باشد. این کیف برای کسانی که به کیف‌های بزرگ و سنگین علاقه‌ای ندارند، ترندی جذاب به‌ حساب می‌آید.

کیف‌هایی با دسته‌ی گرد

ترند کیف‌های بهاری

برای علاقه‌مندان به کیف‌های شیک و در عین حال کلاسیک خبر‌های خوبی دارم! در این فصل بهار ترند کیف‌هایی با دسته‌های گرد مد شده است. این کیف‌ها با اندازه و ابعادی معقول و در عین حال ظاهری شیک برای مهمانی‌ها و استریت‌استایل‌های خاص مناسب هستند. اگر استایل شما شیک، رسمی، ویمسیکال و کلاسیک است، از این نوع کیف‌ها با دسته‌‌های کوتاه در استایل خودتان به‌کار ببرید.

کیف‌های استوانه‌ای

ترند کیف‌های بهاری

در بهار سال جدید، شاهد ترند‌های جالب و بسیار جذابی هستیم که یکی از آنها کیف‌های شیک استوانه‌ای شکل است. کیف‌های استوانه‌ای شاید حالت غیرمعمولی داشته باشند و سایزشان برای حمل در خیابان خیلی مناسب نباشد یا به‌نوعی بد‌بار باشد اما می‌تواند برای بهار و مهمانی‌های بهاری شما مناسب باشد. لوازم‌های اصلی و ضروری شما درون این‌گونه کیف‌ها جا می‌شود. دسته‌های این کیف‌ها معمولا دوتایی و کمی از حالت معمول کوتاه‌تر است. همچنین لازم به ذکر است که آنها را باید در دست بگیرید و نمی‌توانید روی دوش خود بیاندازید مگر اینکه این کیف‌ها با بند‌های بلند همراه شوند تا حمل آن روی دوش آسان‌تر شود.

کیف‌های ترنسپرنت، متفاوت با ترند‌های پیشین

ترند کیف‌های بهاری

اگر از آن دسته از افرادی هستید که با ترند کیف‌های ترنسپرنت خیلی ارتباط برقرار کرده‌اید، از این آیتم‌های زیبا خریده‌اید و در استایل خود به‌کار می‌برید، خبر خوبی برایتان داریم! این بهار هم می‌توانید از این کیف‌ها استفاده کنید. در ترند جدید، کیف‌های ترنسپرنت را با متریال دیگر میکس و ترکیب می‌کنند تا شکل جالب و جدیدی به وجود آید.

کیف‌های وینتیج قفلی

ترند کیف‌های بهاری

کیف‌های سکه‌ی وینتیج را یادتان هست که با پارچه‌های سنتی چینی و پر از پترن مد شده بودند؟ علاقه‌مندان به این نوع طرح و دیزاین باید بدانند که نوع بزرگ‌تر این کیف‌های سکه به شکل کیف‌هایی مناسب بیرون از خانه طراحی و تولید شده است. این کیف‌ها به شکل‌های مختلفی با حفظ شکل قدیمیشان، بازسازی می‌شوند.

کیف‌های نقره‌ای

ترند کیف‌های بهاری

خیلی از شما دوستان عزیز به آیتم‌های نقره‌ای علاقه‌ی بسیار زیادی دارید؛ پس این ترند می‌تواند برای شما هیجان‌انگیز باشد. در این ترند، رنگ‌ مهم است و مدل یا جنس کیف اهمیتی ندارد. شما می‌توانید کیف دلخواه خود را با رنگ نقره‌ای انتخاب کنید و آن را با آیتم‌های دیگر استایلتان ست کنید. شما می‌توانید انواع و اقسام کیف‌ها را در این رنگ پیدا کنید .

کیف‌های سبز

ترند کیف‌های بهاری

شاید خیلی به رنگ سبز یا سبز نئونی توجه نکرده باشید یا شاید با خودتان فکر کنید یک کیف به رنگ سبز نئونی یا در کل سبز را با چه استایل و آیتم‌هایی می‌توانید بپوشید. درست است که رنگ سبز چندان پرطرفدار نیست اما اگر با ترند‌ها پیش می‌روید این را در نظر داشته باشید که یک کیف با هر مدلی(با رنگ سبز) یکی از ترند‌های بهار به حساب می‌آید. این نوع کیف‌ها برای استایل‌های ماکسیمال و ویمسیکال مناسب و جذاب است.

کیف‌های مکعبی

ترند کیف‌های بهاری

باز هم کیف‌هایی مناسب مهمانی‌ها و استایل‌های خاص ترند شده است که این کیف‌ها برای استفاده‌ی روزانه خیلی راحت نیستند اما برای مکان‌ها و موقعیت‌های خاص قابل‌استفاده می‌باشند. حمل‌کردن کیف‌های مکعبی به‌خاطر ظاهر و ابعادشان کمی دشوار است. این کیف‌ها در جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. بد نیست کمی برای تنوع از این کیف‌ها استفاده کنید.

کیف‌های زنجیری

ترند کیف‌های بهاری

بند یا زنجیر؛ مسئله این است؟! خیلی از ما ترجیح می‌دهیم به‌جای بند‌های بلند چرمی که به دوش می‌اندازیم، از بندهای زنجیری استفاده کنیم. زنجیر‌های بلند به‌هم‌پیوسته طلایی یا نقره‌ای از جنس‌های مختلف پلاستیکی یا فلزی ساخته می‌شوند. کیف‌های زنجیری همیشه جزو ترند‌ها بوده‌اند و الان هم هستند. اگر به این نوع کیف‌ها علاقه دارید، این بهار وقتش است که یکی از آنها را تهیه کنید.

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید