پاییزوزمستان امسال چه کفشی بپوشیم؟
کافه خواندنی

ترند پاییز و زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱ کفش چی بپوشیم؟

1.33Kبازدید

تا چه اندازه پیگیر ترند فصلی هستید؟  ترند کفش پاییز و زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱ بسیار کاربردی‌تر از سال‌های قبل راه خود را در پیش گرفته و کفش به سمت و سوی عمل‌گرایی گرایش پیدا کرده است. در این بخش قصد داریم با ترند کفش پاییز و زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱ آشنا شویم و هر آیتم را به صورت مجزا بیشتر بشناسیم تا از آنها در استایل‌های پاییز و زمستان امسال، در دو بخش کاربردی و عملکردی استفاده کنیم.

ترند کفش پاییز و زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱ در چند بخش تعریف شده است:

فرم ظاهری
متریال
قالب پنجه
مدل پاشنه

پاییزوزمستان امسال چه کفشی بپوشیم؟

نسل ۳ گانه چکمه در ترند پاییز و زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱

چکمه و بوت که یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ی اصلی کفش پاییز و زمستان است، حضور پررنگ‌تری را در استایل‌های پاییزی و زمستانی ما به خود اختصاص داده و در ترند ۲۰۲۰-۲۰۲۱ با تنوع فرمی ظاهری در ۳ مدل کاربردی برای استایل‌های مختلف با توجه به سلیقه هر شخص تعریف می‌شود.

چکمه چلسی

چکمه چلسی به گونه‌ای طراحی شده که به اندازه کافی برای هر استایلی کارکردی بنظر می‌رسد و به همین دلیل در ترند پاییز و زمستان امسال همچنان ردپای ویژه خود را حفظ کرده است. چکمه‌هایی با زیره‌هایی سنگین آجدار و یا بدون آج، بهترین گزینه برای محافظت پای شما از سرمای پاییز و زمستان. سوال اینجاست که چگونه چکمه‌های چلسی را با استایل خود سِت کنیم؟ چکمه چلسی منطبق با هر تیپ و استایل در به روز بودن شما متناسب با ترند روز نقش بزرگی را ایفا کرده است.

پاییزوزمستان امسال چه کفشی بپوشیم؟

چکمه بلند(Thin high boots) یا ( Knew high boots)

در ترند پاییز و زمستان امسال بیش از هر زمان دیگر وجود چکمه‌ بلند را در کمد شخصیمان بیشتر حس خواهیم کرد. چکمه‌ بلند بالای ران(Thin high boots) و یا چکمه‌ بلند تا زانو( Knew high boots) فرقی نمی‌کند، هرکدام در جایگاه خود کاربرد ویژه مختص به خود را دارد.

چکمه بلند بالای ران بدلیل بالاآمدن از خط‌الراس دامن و پوشش بخش زیادی از پا به نوعی از حد و مرز صرفا یک کفش گذشته و نقش شلوار را در یک استایل متفاوت و جذاب پاییز و زمستان تصرف کرده است. چکمه بلند تا زانو(Knew high boots) با مدل چکمه سوارکاری، یکی از متداول‌ترین آیتم‌هایی است که در ترند پاییز و زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱ خودنمایی بیشتری خواهد داشت. پاشنه و یا بدون پاشنه بودن چکمه به انتخاب شماست، این مدل از چکمه را هرگز نادیده نگیرید.

پاییزوزمستان امسال چه کفشی بپوشیم؟

بازگشت چکمه چروکی یا آغاز بوت با فیت آزاد

در فصول گذشته چکمه چروک‌دار(Slouch wrinkled boots) را دیدیم. امّا خبر خوب این است که در ترند پاییز و زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱ این مدل چکمه دوباره بازگشته است. چاشنی جدیدی که در فرم اصلی چکمه وارد شده، فیت آزاد در بخش ساق پا است. چکمه‌هایی با فیت آزاد( Whide fit boots) در قسمت مچ تا ساق پا بدلیل احساس راحتی بیشتری که در انواع فرم پاها ایجاد می‌کند بخصوص برای افرادی که قطر مچ پای بزرگی دارند، خودنمایی خود را در یک استایل کژوال پاییزی و زمستانی به طور رسمی نشان داده است.

پاییزوزمستان امسال چه کفشی بپوشیم؟

متریال

تقریبا غیر ممکن است که متریالِ کفش در بخش ترندها نادیده گرفته شود. درست است که چرم حرف اصلی را می‌زند اما رنگ، پترن در بخش متریال هر فصل تحت تاثیر تغییرات ترند قرار گرفته و رنگ و بوی متفاوتی را به خود اختصاص می‌دهد.

پاییزوزمستان امسال چه کفشی بپوشیم؟

چکمه‌های پر زرق و برق ترندی۲۰۲۰-۲۰۲۱

زود قضاوت نکنید. متریال پرزرق و برق فقط برای کفش مجالس و یا مهمانی استفاده نمی‌شوند. در ترند پاییز و زمستان امسال قرار است تابوهایی شکسته شود. پرزرق و برق بودن چکمه‌ در سالهای گذشته با چرم براق ورنی به صورت نامحسوس مطرح شده بود.

اما استفاده از پارچه‌های نقره‌ای و طلایی در چکمه چطور! شاید قرار است امسال در مرزهای مد تغییر اساسی ایجاد کنیم. جسارت خود را در استفاده از چکمه‌ی براق با رنگهای غیر رایجی چون طلایی، نقره‌ای، سبزدرخشان و …. نشان دهید. یکی از مهم‌ترین و جدیدترین بخش ترند کفش پاییز و زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱، ترکیب هوشمندانه متریالهای پرزرق و برق در چکمه چروکی به صورت یک آیتم ترندی دوگانه در یک کفش است.

پاییزوزمستان امسال چه کفشی بپوشیم؟

بوت رنگی جایگزینی مناسب برای چکمه‌ تیره کمد شما

تا به حال به خرید چکمه زرد یا آبی فکر کردید؟ تا چه اندازه جسارت استفاده کفش‌های رنگی را داشتید؟ درست است که سِت کردن کفش رنگی با لباسهایمان کار سختی است اما باید بگویم که اگر تا به حال به آن فکر نکرده‌اید، الان زمان مناسبی برای انتخاب‌های جسورانه‌تر است. ترند پاییز ۲۰۲۰-۲۰۲۱ علاوه بر کارکردی بودن‌، در جسارتِ استفاده از آیتم‌ غیررایج هم قدم‌هایی را نیز برداشته است. دامنه انتخاب رنگ خود را گسترده کنید. چکمه‌های تیره الویت انتخاب همیشگی ما هستند اما این بدان معنا نیست که بوت رنگی را جدی نگیریم و به خریدن آن فکر نکنیم.

پاییزوزمستان امسال چه کفشی بپوشیم؟

تقابل کفش با فرم پنجه‌ی تیز و مربع

مطمئنا همه‌ی ما طرفدار کفشهای تخت هستیم. کفشهای چرمی صاف و تختی که بسیار راحت‌اند و بدلیل همین راحتی در آیتم استایل‌های کلاسیک و کژوال پاییزی گزینه‌ی همیشگی ما هستند. فرم پنجه در کفش چه به صورت تیز و چه مربع بر دیگری برتری ندارد. هر کدام با توجه به فرم پا و سلیقه‌ی شما در ترند پاییز و زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱ ترکیب پرکاربردی از آب در آمده است. اگر نمی‌دانید چگونه یک استایل مینیمال با آیتم‌های هندسی با کفش‌های خود ایجاد کنید اولین پیشنهاد من به شما خرید یک جفت کفش با فرم پنجه مربع و یا تیز است.

پاییزوزمستان امسال چه کفشی بپوشیم؟

ترند پاشنه‌ گربه‌ای در پاییز و زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱

یکی از دلایل محبوبیت پاشنه‌ گربه‌ای از میان سایرپاشنه‌ها در کفش، راحتی بی حد و مرز آنهاست. این سری پاشنه‌ها ظرافت خاصی را در فرم پاها ایجاد می‌‌کند و به همین دلیل احساس سبکی بی‌نظیری را در هنگام راه رفتن را برای فرد به همراه داشته است. اگر بدنبال کفشی هستید که با لباسهای پرحجم پاییزی و زمستانی نوعی تعادل را در استایل شما ایجاد کند و شما را لاغرتر نشان دهد، قدرتِ ترند پاشنه‌ی گربه‌ای را در سری کفش پاشنه‌دار پاییز و زمستان ۲۰۲۰-۲۰۲۱ دست کم نگیرید. این سری پاشنه در کفش مدل میولز، بوت و یا چکمه بسیار پرکاربرد است.

پاییزوزمستان امسال چه کفشی بپوشیم؟

منبع:سارک

نظر بدهید