ترندهای محبوب پاییز 99
کافه خواندنی

ترندهای محبوب پاییز 99/ پاییز امسال چی مُد شده

1.05Kبازدید

ترندهای محبوب پاییز 2020 شاید از بسیاری جهات تفاوتی با سال‌های قبل نداشته باشند، اما همواه صنعت عظیم مد با ارائه چند آیتم جدید تنوع را به همراه دارد. در این مطلب با ما همراه باشید و چند ترند محبوب که پاییز امسال عرضه خواهد شد را بشناسید.

پاییز فصل رنگ‌ها از راه می‌رسد، و طرفداران این فصل و همچنین استایل پاییزه، کم‌کم به فکر آماده کردن کمدشان برای این فصل جذاب هستند. آنچه که از نیوکالکشن برندهای برتر جهانی و همچنین از تبلیغات معروف‌ترین مدل‌های دنیا می‌توان دریافت که کدام لباس‌ها واکسسوریها در پاییز امسال پرطرفدار خواهندبود. به طوری کلی مانند چند سال‌ اخیر اغلب کت‌ و ژاکت‌ها، سایز آزاد هستند و خبری از فُرم‌های جذب و اندامی نیست. در این مطلب با هم نگاهی به ترندهای پاییزی سال 99 یا 2020 خواهیم انداخت.

1- کت‌های چرم بلند و کوتاه

ترندهای محبوب پاییز 99

هرچند جنس چرم از آن دسته مدهایی است که همواره در پاییز و زمستان مورد توجه است، اما در پاییز 2020 کت‌های چرم به طور ویژه ای مورد توجه است به طوری که تمامی برندهای شناخته شده در سری جدید اجناس خود قسمت عمده‌ای از فروشگاه‌ها و وبسایت فروش آنلاین خود را به محصولات چرم اختصاص داده‌اند. که بیشتر آنها کت‌های چرم قهوه‌ای بلندتر از زانو یا کوتاه هستند.

ترندهای محبوب پاییز 99

2- تیپ یک رنگ با تناژهای مختلف خنثی

ترندهای محبوب پاییز 99

استایل مونوکروم (تکرنگ) به رنگ‌های نود nude (نود به معنی عریان، طیف رنگی به رنگ بدن در طیف‌های مختلف از کرم تا قهوه‌ای روشن می‌باشد)هر چند این طیف رنگی همیشه محبوب و مورد پسند عموم مردم است اما آنچه که امسال بیشتر مورد توجه است، استفاده از این طیف رنگی در کل استایل است. شما می‌توانید از شال یا روسری بژ گرفته تا کفش‌های چرم کِرِم از این رنگ بندی ملایم لذت ببرید.

ترندهای محبوب پاییز 99

3- کت و شلوارهای سایز آزاد

ترندهای محبوب پاییز 99

کت و شلوارهای اُوِر سایز با شلوارهای مام استایل از دیگر آیتم‌های پرطرفدار در پاییز امسال است، از آنجا که حال و هوای پاییزی در بسیاری از کشورهای اورپایی شروع شده است و فروشگاه‌های برندهای معروف از اجناس پاییزی‌شان رونمایی کرده‌اند. در این میان کت وشلوارهای بزرگ سایز با مدل‌های شلوار مام استایل و پیله دار بسیار دیده می‌شود.

ترندهای محبوب پاییز 99

4- سارافون

ترندهای محبوب پاییز 99

یکی از ترند‌های امسال، سارافون است. پیراهن یا کت‌های بدون آستین که در لایه زیرین آن می‌توان لباس‌های آستین بلند مختلفی پوشید.
هرچند میتوان از لباس‌های آستین کوتاه هم استفاده کرد اما برای پاییز مسلما آستین بلند مناسب‌تر است. می‌توانید سارافونی با رنگ خنثی داشته باشید (کرم..طوسی) و بافت و یا شومیز‌ از زیر بپوشید، با داشتن یک سارافون به رنگ خنثی یا نود و یک شومیز سفید آستین پفی می‌توانید استایل پاییزی بسیاری شیکی داشته باشید.

ترندهای محبوب پاییز 99

5- کت‌های پاییزی دو رنگ

ترندهای محبوب پاییز 99

از مدل‌هایی که این روزها شاید در پیج‌های اینستاگرام، ویترین مغازه‌ها و بر تن بانوان جوان ببینید، کت‌های پاییزی دو رنگ هستند، اغلب از پارچه‌های ضد آب با دو رنگ بژ و مشکلی و یا سایر رنگ‌های خنثی دوخته شده‌اند.

ترندهای محبوب پاییز 99

6- استفاده از رنگ آبی روشن

ترندهای محبوب پاییز 99

در پاییز سالهای گذشته به جز رنگ زرد و نارنجی، رنگ‌های سبز یشمی و زیتونی، زرشکی و سورمه‌ای بسیار دیده شده است و شما هم قطعا در استایل پاییزی خود از ان رنگ‌ها استفاده کرده‌اید؛ گر دوست دارید امسال به روز بوده و متفاوت دیده شوید از افزدون توناژی روشن از رنگ آبی به استایل خود غافل نشوید، مهم نیست این آیتم شلوار، کیف یا شال باشد، فقط کافی است با توجه به رنگ‌‍‌بندی سایر لباس‌هایتان، تنالیته مناسبی از آبی را انتخاب کنید .

منبع:بخارمگ

نظر بدهید