دکوراسیون دیوار های سفید
کافه دکوراسیون

ترفندهایی برای رنگ و روح بخشیدن به دیوار ساده

781بازدید

اگرچه داشتن دیوارهایی سفید می‌تواند گزینه‌های بسیار خوبی برای طراحی دکوراسیون را در اختیارتان قرار دهد، اما اگر تضاد مناسبی با استفاده از رنگ‌های زنده و بارز ایجاد نکنید، فضای اتاقتان بیش از حد بی‌روح و سرد و خالی از انرژی به نظر خواهد رسید.
آیا داشتن منزل کوچک و دیوار سفید ساده به معنای داشتن خانه‌ای بی روح است؟ خیر. شما می‌توانید با چند ترفند ساده دکوراسیون دیوار های سفید ، زیبایی را به خانه کوچک خود بیاورید. در انتخاب وسایل و دیگر عناصر دخیل در دکوراسیون باید نکاتی را رعایت کنید تا به محیطی مناسب و ایده آل دست پیدا کنید. در ادامه به معرفی چنین روش‌هایی می‌پردازیم.

آثار هنری تاثیرگذار

دکوراسیون دیوار های سفید

رنگ سفید، می‌تواند به عنوان مناسب‌ترین رنگ برای استفاده به عنوان پس زمینه تابلوها و آثار هنری باشد. به همین دلیل است که در تمام گالری‌های هنری، آثار نمایش داده شده روی دیوارهایی ساده و تمیز و به رنگ سفید قرار داده می‌شوند. با این کار توجه بیشتری به سمت و سوی اثر هنری جلب می‌شود و با ایجاد پس زمینه ای خنثی، هیچ عنصر رنگی خارجی در نمایش آثار، دخیل نمی‌گردد. برای اینکه تاثیر دیوارهای سفید رنگ را بر کارهای هنری و تابلوهای نصب شده در اتاق‌هایتان ببینید، کار ساده‌ای در پیش دارید.

گل های طبیعی و گیاهان آپارتمانی

دکوراسیون دیوار های سفید

یکی از بهترین کارهایی که می‌تواند احساس سرزندگی و نشاط را به خانه شما اضافه کند، وارد کردن طبیعت خارج از منزل، به داخل اتاق‌هایتان است. برای این کار حتما از گل‌های طبیعی و گیاهان آپارتمانی استفاده کنید. این گیاهان در کنار سفیدی دیوارها و روشنایی محیط، حس بسیار دلچسبی در فضای اتاق ایجاد می کنند. با این کار علاوه بر تکمیل دکوراسیون محیط داخلی خانه، می‌توانید هوای تازه و با کیفیت بهتر را هم به فضای منزل بیافزایید.

مبلمان مناسب

دکوراسیون دیوار های سفید

مطمئنا در کنار دیوارهای ساده و سفید رنگ، مهم ترین چیزی که می‌تواند دکوراسیون دیوار های سفید شما را شکل دهد، مبلمان مناسبی است که با رنگ و طرح دلخواهتان خریداری می‌کنید. بنابراین تمام احساس دلچسب و خوشایندی که سراغ دارید را باید در دل همین مبلمان و وسایل منزل جای دهید. نوع مبلمانی که در کنار دیوارهای سفیدتان قرار می‌دهید، بستگی به مکان و نوع کاربری مبل و صندلی‌هایتان دارد. به عنوان مثال اگر دیوارهای اتاق نشیمن را به رنگ سفید در آورده‌اید و قصد دارید وسایل لازم را برای این اتاق تهیه کنید، بهتر است به فکر یک کاناپه خوش رنگ و راحت باشید که در وسط اتاق قرار بگیرد، و سایر لوازم اتاق نشیمن نیز هماهنگ با آن در اطراف اتاق چیده شود.

انتخاب رنگ‌های خنثی و طرح‌های ساده برای کفپوش‌ها

دکوراسیون دیوار های سفید

اگر به رنگ‌های خنثی علاقه بیشتری دارید، سعی کنید در انتخاب فرش و کفپوش‌های اتاق، تضاد و کنتراست رنگی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال از کفپوش‌هایی با رنگ روشن استفاده کنید و فرش‌های خودتان را با طرح‌هایی هندسی و دارای اشکال منظم تهیه کنید. وجود تضاد رنگی میان کفپوش‌های اتاق و دیوار‌های سفید، در عین سادگی، می‌تواند انرژی لازم را در فضای خانه ایجاد کند و چرخش رنگی لازم را در محیط به وجود آورد.

منبع:بهترینها

نظر بدهید