تاریخچه برند Emilio Pucci 2
کافه خواندنی

تاریخچه برند Emilio Pucci

1.71Kبازدید

نخستین بار در سال ۱۹۴۷، امیلیو پوچی و همکارانش برای آماده سازی لباس اسکی تیم دانشکده‌ای در نیویورک را برعهده گرفتند. این کار نخستین گام پوچی برای راه اندازی یک تیم طراحی لباس و مد بود. اصلی‌ترین اتفاقی که سبب شهرت گرفتن این شرکت شد، درخلال هفته مدوفشن سوییس بود. جایی که عکاس این هفته، از پوچی درخواست کرد تا لباسی با یقه اسکی برای خانم‌ها طراحی کند تا در هفته مدوفش سوییس در سال ۱۹۴۸حضور داشته باشد. همین طراحی سبب شد تا نام پوچی برسر زبان‌ها بیوفتد و پیشنهادات متعددی از تولیدکننده‌های آمریکایی به او برسد.

تاریخچه برند Emilio Pucci

پس‌از همکاری با چند شرکت آمریکایی، تصمیم گرفت تا لباس شنایی طراحی و تولید کند اما این راه را ادامه نداد و سریعا به سمت طراحی روسری و شال‌های ابریشمی روی آورد. همکاران پوچی، او را ترغیب کردند تا از طرح‌هایی را که برروی روسری کار کرده بود، در پوشاک و لباس نیز استفاده کند. خلاقیت پوچی در طراحی لباس‌ نیز با موفقیت همراه شد و او به شهرت رسید.

تاریخچه برند Emilio Pucci

درسال ۱۹۶۰ پوچی به رم سفر کرد و در این شهر بوتیکی برای خود راه اندازی نمود. راه اندازی این بوتیک، مهم‌ترین اتفاق زندگی پوچی بود، چراکه او به شهرتی جهانی رسید و جوایز معتبری را دریافت کرد.

تاریخچه برند Emilio Pucci

درهمین سال‌ها، مارلین مونرو ستاره محبوب سینما علاقه خودش را به این برند نشان داد و مدتی به عنوان مدل با امیلیو پوچی همکاری کرد. حتی لباسی‌ که مارلین مونرو به هنگام دفن شدن برتن داشت، لباس شرکت پوچی بود. بعدها افراد سرشناسی نظیر سوفیا لورن و جکی کندی نیز لباس‌های این شرکت را برتن کردند و اعتباری بیش‌از پیش به آن افزودند.در اوایل سال ۱۹۹۰، مدونا خواننده مشهور نیز به جرگه افراد سرشناس پیوست و به‌عنوان مدل با این برند همکاری کرد.

 

منبع : مانترابوتیک

نظر بدهید