بیوگرافی کندال جنر
کافه خواندنی

بیوگرافی کندال جنر

3.44Kبازدید

معرفی کامل کندال جنر ، جذاب ترین عضو خانواده جنر

بیوگرافی کندال جنر

کندال نیکول جنر متولد ۳ نوامبر ۱۹۹۵ در لس آنجلس کالیفرنیا، فرزند کریس جنر و کیتلین(بروس)جنر است. او با وزن ۵۴ کیلو گرم و قد ۱۷۹ از معروف ترین مدل های صنعت مد است و با بیش از 95 میلیون فالور از مطرح ترین سلبریتی های اینستاگرام است و رتبه ۱۵ را در معروفترین سلبریتی های اینستاگرام دارد. در این مطلب زندگینامه ، تصاویر و استایل کندال جنر را بررسی خواهیم کرد.

معرفی کندال جنر

کندال از کودکی با کایلی جنر که خواهر تنی‌اش بود و ۸ خواهر و برادر ناتنی بزرگ شد. به دلیل سریال واقعی‌ای که از زندگی آن ها تهیه شد، بزرگ شدن کندال جلوی دوربین و قضاوت مردم همیشه برایش سخت بوده است. عکس زیر کندال جنر در کنار خواهرش کایلی در کودکی

بیوگرافی کندال جنر

او در سن 14 سالگی فعالیت خود را در زمینه مدلینگ شروع کرد. کندال به کمک مادرش با یکی از آژانس های مدلینگ قرارداد بست و چندی نگذشت که تصویر او در کمپین برند های مختلف مانند forever 21 دیده شد.کندال در سن 17 سالگی برای ادامه دادن حرفه ای کار مدلینگ به نیویورک رفت. جنر در مدت زمان کوتاهی توانست جایگاهی میان معروف ترین و پردرآمدترین مدل های صنعت مد و فشن پیدا کند و در سال 2015 برنده جایزه Favorite Model در مراسم Teen Choice awards شد. در سال 2017 با درآمد 22 میلیون دلار کندال جنر پردرآمدترین مدل سال شناخته شد. پیش از این این جایگاه برای 15 سال متوالی به ژیزل بوندشن مدل معروف اهل
برزیل تعلق داشت.

بیوگرافی کندال جنر

تبلیغات پپسی

با توجه به تجربه حضور در شوی خانوادگیِ  Keeping up with the Kardashians , کندال در طول زندگی خود با جنجال های زیادی رو به رو بوده است. در آوریل 2017 حضور جنر در کمپین تبلیغاتی پپسی به نام  Live For Now واکنش رسانه ها و مردم را برانگیخت. جنر در طی این تبلیغ که یکی از تظاهرات جنبش معروف Black Lives Matter (زندگی سیاه پوستان ارزشمند است) را به تصویر می کشد، تلاش می کند با دادن یک قوطی نوشابه به پلیس، میان تظاهرکنندگان و نیروهای پلیس اتحاد برقرار کند. این تبلیغ به قدری توهین آمیز و جنجالی بود که تنها پس از یک روز جلوی پخش آن گرفته شد. طبق گفته منابع نزدیک به کندال جنر، او از واکنش مردم و رسانه ها بسیار ناراحت بود اما به دلیل قراردادی که با پپسی داشت اجازه صحبت کردن راجع به این موضوع از او گرفته شده بود.

بیوگرافی کندال جنر

مشکلات سلامت روان

کندال جنر اخیرا تصمیم گرفته است از حرفه مدلینگ فاصله بگیرد و تنها در گلچینی از شو های هفته مد حضور پیدا کند. او دلیل این تصمیمش را اختلال اضطراب عنوان می کند. جنر در طی مصاحبه ای اظهار کرده بود که او هرگز مدلی نبوده که در هر شویی که به او پیشنهاد شده است، شرکت کند؛ «من هرگز جزو آن دسته از دختر ها نبودم که در یک فصل در 30 شو حضور پیدا کنم.»

بیوگرافی کندال جنر

کندال جنر در طی چند سال گذشته فرصت زیادی برای پرداختن به کارهای مورد علاقه اش و استراحت نداشته است. در نتیجه اضطراب او روز به روز بدتر شده
است. البته این تصمیم کندال واکنش افراد زیادی را در صنعت مد برانگیخت. بسیاری بر این باور هستند که سایر مدل ها موقعیت و امتیازاتِ جنر را ندارند تا بتوانند تصمیم بگیرند در کدام شوها و با کدام برندها همکاری کنند.

بیوگرافی کندال جنر

عده ای نیز معتقدند که کندال و سایر اعضای خانواده اش اصلا خبر ندارند در دنیای واقعی چه می گذرد! سازمان «Model Alliance» که برای فراهم شدن شرایط عادلانه و حفظ حقوق مدل ها فعالیت می کند طی نامه ای به کندال جنر عنوان کرده بود که او باید به افرادی که برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند، احترام بگذارد. البته جنر ابراز کرده بود که برداشت عموم از منظور او اشتباه بوده است و او مشوق همگان برای رسیدن به اهدافشان است و به آنها احترام می گذارد.

بیوگرافی کندال جنر

بررسی استایل

استایلیست کندال، مارنی سنفنته (Marni Senofonte) است، که استایلیست سلبریتی های دیگری مانند بیانسه نیز است.

از ویژگی های مهم استایل کندال جنر می توان گفت که او علاقه زیادی به تلفیق استایل اسپرت و رسمی دارد.

شلوار جین، کتانی اسپرت و سویشرت های کلاه دار از آیتم های پر استفاده استایل او هستند.

همچنین استایل دهه ۷۰-۸۰ میلادی تاثیر زیادی بر نحوه پوشش و استایل کندال دارد.

بیوگرافی کندال جنر بیوگرافی کندال جنر بیوگرافی کندال جنر بیوگرافی کندال جنر بیوگرافی کندال جنر بیوگرافی کندال جنر بیوگرافی کندال جنر بیوگرافی کندال جنر بیوگرافی کندال جنر

چند حقیقت از کندال جنر ؛ از زبان خودش

بزرگترین آرزوی کندال راه رفتن برای فشن شوی برند شنل بوده است.

در کودکی از اسمش خوشش نمی آمده و همیشه اطرافیانش او را با نام های کِنی، کِن، کِندو ، کنیا صدا می کردند.

جی جی حدید صمیمی ترین دوست اوست و یک نسبت خانوادگی دور هم دارند. او جی جی را ویجی صدا می کند.

او همیشه آنجلینا جولی را تحسین می کند و مدل مورد علاقه او جیزل بوندشن است.

کندال جنر خودش را یک تام بوی می داند که علاقه زیادی به ماشین های وینتج دارد.

بیوگرافی کندال جنر

در آوریل 2016 مجله ووگ نسخه کامل چاپ شده این ماه را به کندال جنرِ 20ساله اختصاص داد. تصویر کندال جنر در این نسخه که «Kendall Effect» یا همان «تاثیر کندال» نام گرفت، بر روی کاور مجله دیده می شود. البته لازم به ذکر است که تمامی تصاویر چاپ شدهِ داخل مجله نیز متعلق به جنر هستند.

کندال علاقه زیادی به اسب ها دارد. اولین اسب او تنها زمانی که 10 سال داشت به او هدیه داده شد.

اگرچه ظاهر او در مقابل ظاهر خانواده اش ساده تر به نظر می آید، ولی او عمل زیبایی پلک و لب داشته است.

او و خواهر تنی اش کایلی ظاهرا رابطه خوبی با هم ندارند و کایلی در مصاحبه ای گفته است که اگر خواهر نبودیم ، هیچوقت با یکدیگر دوست نمی شدیم.

بیوگرافی کندال جنر

کندال همیشه قبل از راه رفتن در فشن شوها ، قبل از پرواز و همچنین قبل از خواب دعا می خواند.

او در صورتی که بتواند یک نیروی ماورایی داشته باشد، نامرئی شدن را انتخاب میکند.

او عاشق فیلم های The notebook و Mr. and Mrs. Smith است.

کندال عاشق عکاسی است و گاهی بدون اینکه کسی بداند عکاسی می کند.

تعطیلات مورد علاقه او کریسمس است و از دست دادن کسی که دوستش دارد بزرگترین ترس زندگی اش است.

بیوگرافی کندال جنر

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید