مدل کتانی سفید مردانه
مدل لباس مردانه

بهترین های مدل کتانی سفید مردانه در سال 2020

1.92Kبازدید

بهترین های مدل کتانی سفید مردانه در سال 2020 از برندهای بسیار معروف را تماشا کنید.

پوشیدن یک جفت کفش در رنگ روشن فورا می تواند هر نوع استایلی را به سطح بالاتری ارتقاء دهد. یکی از محبوب ترین ترندهای کفش این روزها پوشیدن کتانی سفید است که یکی از انتخاب های بسیار شیک است که به سادگی با لباس های تابستانی و زمستانی ست می شود و محدودیت فصلی ندارد. در زیر جدیدترین مدل کتانی سفید مردانه در سال ۲۰۲۰ را مشاهده خواهید کرد.

کتانی نایکی مدل Air Force 1 ’۰۷

مدل کتانی سفید مردانه

این کتانی نمایی نسبتا بزرگ دارد و به لطف پاشنه لژدار آن، به گزارش پرشین وی چند سانتی متر به قد اضافه کرده و پاها را بلندتر نشان می دهد. این کتانی با شلوار جین و سویشرت ظاهر بسیار شیکی پیدا می کند.

کتانی چرم آدیداس Originals Stan Smith

مدل کتانی سفید مردانه

رنگ سبز جزئی به کار رفته روی این مدل کتانی، می تواند ظاهر لباس هایتان را روشن تر کند. این مدل با شلوار جین و تی شرت ست خوبی برای یک استایل کژوال خواهد بود.

کتانی چرم ژیوانشی مدل Urban Street

مدل کتانی سفید مردانه

هیچ چیزی شسته رفته تر از ترکیب سفید مشکی نیست. این مدل نوع تغییرشکل یافته دیزاین فرانسوی است و ست آن با تی شرت و شلوار جین به سادگی خوب به نظر می رسد.

کتانی های چرم کلاسیک ریبوک

مدل کتانی سفید مردانه

این طراحی کفش به خصوص برای ماه های گرم ایده آل تر است و به گزارش پرشین وی می تواند برای هر نوع استایلی مناسب باشد.

کتانی آدیداس مدل Running Ultraboost 20

مدل کتانی سفید مردانه

استایل این نوع کتانی ترکیبی از سبک کژوال و ورزشی است و از آن مدل هایی است که اگر با آن برای دو بیرون رفته و بعد بخواهید به یک کافی شاپ بروید، نیازی به عوض کردن کفش خود ندارید و بیشتر مناسب رویدادهای غیررسمی است.

کتانی هوکا مدل One One Mesh

مدل کتانی سفید مردانه

پیدا کردن یک کتانی که سبکی بین استایل خیابانی و فشن سطح بالا داشته باشد چندان ساده نیست ولی مدل کتانی زیر به شکل طراحی لانه زنبوری شما را به این هدف نزدیک می کند.معمولا انواع شلوار قابل ست شدن با این کتانی است.

کتانی ریبوک مدل Club C 85

مدل کتانی سفید مردانه

برند ریبوک از سال ۱۸۹۵ تاکنون معمولا استایل های بسیار خوبی ارائه می دهد و این مدل با داشتن رویه پهن در قسمت جلوکفش راحتی بیشتری برای پا فراهم می کند. لوگو این برند به رنگ نعنایی در کناره کفش دوخته شده که با وجود اینکه چندان مشخص نیست ولی تا حدی فورا استایل را روشن تر نشان می دهد.

کتانی سوپرگا مدل ۲۷۵۰ Classic Canvas Plimsolls

مدل کتانی سفید مردانه

طراحی این مدل کتانی به نحوی است که از سرکار گرفته تا کافه شاپ ته خیابان و هرجای دیگر می تواند مناسب باشد. آزادی در امتحان کردن استایل های مختلف با این کتانی و ست کردن آن با انواع پیراهن و شلوار امکان پذیر است.

کتانی فیلا مدل Disruptor

مدل کتانی سفید مردانه

مدل این کتانی تا حدی الهام گرفته از سبک های قدیمی تر است. پاشنه آن به صورت مشخص با رنگ آبی تیره مشخص شده که نمای آن را متفاوت تر نشان می دهد.

کتانی ونس مدل Authentic

مدل کتانی سفید مردانه

هیچ سبکی نمی تواند استایل های کلاسیک را شکست دهد و این نمونه کتانی های ونس مثال خوبی برای این گفته است و از آن دست مدل هایی است که زمان نمی شناسد و همیشه در چرخه مد جا دارد. این مدل کتانی را می توانید تقریبا با هرچیزی بپوشید.

تهیه و ترجمه: گروه مد و لباس پرشین وی

نظر بدهید