بهترین میکاپ های 2018
کافه خواندنی

بهترین میکاپ های 2018

2.8Kبازدید

2018 سالی پر از اتفاقات عجیب، تلخ، شیرین و حتی زیبا بود. با شروع سال میلادی جدید تصمیم به نوشتن یک مقاله در ارتباط با زیباترین و جنجالی‌ترین میکاپ‌های سال گذشته گرفته‌ایم. البته یک مقاله برای این موضوع کافی نخواهد بود ولی ما تلاش کرده‌ایم که تعدادی از بهترین میکاپ‌ها را انتخاب کنیم. می‌توانید از این میکاپ‌ها ایده بگیرید!

لی‌لی کالینز در مت‌گالای 2018

لی‌لی کالینز

انتخاب بهترین میکاپ‌های مت‌گالای امسال کاری بسیار دشوار است اما تعدادی از سلبریتی‌ها با انتخاب‌های هوشمندانه ستاره‌ی مت‌گالای امسال شدند. یکی از این سلبریتی‌ها “لی‌لی کالینز” است. میکاپ لی‌لی روی چشم‌های زیبای او متمرکز بود. انتخاب سایه‌ی اسموکی برای تم امسال مت‌گالا (بدن‌های آسمانی) کاری عجیب به‌نظر می‌رسد اما اگر این سایه کمی لایت‌تر انتخاب و با کریستال‌های درشت دیزاین شود، بسیار زیبا خواهد شد!

کیم کارداشیان در مت‌گالای 2018

کیم کارداشیان

این فقط ما نیستیم که معتقدیم این میکاپ کیم بسیار زیبا بوده است! میکاپ‌آرتیست کیم کارداشیان در شب سال نو با به اشتراک‌گذاشتن مجدد این عکس نوشت: پر لایک‌ترین عکس 2018! میکاپ‌آرتیست او، ماریو، شناخت بسیار خوبی نسبت به نقاط ضعف و قوت کیم دارد و علاوه بر این یک میکاپ‌آرتیست حرفه‌ای است. این میکاپ برنز با سایه‌ی اسموکی، ارتباط زیادی با تم امسال مت‌گالا نداشت اما باعث شد تا لباس درخشان کیم، هرچه بیشتر خود را نشان دهد.

رزی هانتینگتون در مت‌گالای 2018

رزی هانتینگتون

رزی معمولا عادت به آرایش‌های فانتزی و عجیب ندارد. او حتی در مت‌گالا هم با یک میکاپ شاین‌پز ظاهر شد و اکسسوری موی او هم به شکلی بود که صورت را بولد می‌کرد. فرم صورت رزی زاویه‌دار است و مدل موی آسیایی(فرق و به صورت لخت و جمع شده در پایین سر) یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این فرم صورت‌هاست.

امبر هرد در مت‌گالای 2018

امبر هرد

میکاپ برای صورت‌های رنگ‌پریده کار سختی است(پوست عاجی با تن صورتی). اما میکاپ‌آرتیست حرفه‌ای امبرهرد از این خصوصیت چهره‌ی امبر استفاده کرد و یک میکاپ زیبای نیمه‌فانتزی را که تم مت‌گالا(بدن‌های آسمانی) هم به‌خوبی در آن رعایت شده بود، طراحی کرد. سایه‌ی شاین طلایی که با رنگ مو و اکسسوری موی امبر به‌خوبی هماهنگ بود و رژلب جگری تیره برای پوست‌های رنگ‌پریده، انتخابی بسیار زیباست!

ریانا در مت گالای 2018

ریانا

نمی‌شود که از مت‌گالای سال گذشته بگوییم و ریانا را فراموش کنیم! علاوه بر استایلی خیره‌کننده او میکاپ بسیار زیبایی هم داشت. ابروهای کاملا روشن و پوست برنز شکلاتی، کنتراست رنگی بالایی با لباس او ایجاد کرده بود به‌نحوی که هم لباس و هم میکاپ او توجه همگان را به سمت خود جلب می‌کرد. هایلایتر صورتی و رژلب صدفی مکمل‌های رنگی کاملا صحیحی برای میکاپ برنز شکلاتی هستند.

آنجلینا جولی در گلدن‌گلوب 2018

آنجلینا جولی

سایه‌های دودی و نقره‌ای از میکاپ آنجلینا حذف نمی‌شوند. این رنگ سایه را به کسانی که چشم‌های آبی یا طوسی دارند، توصیه می‌کنیم. بهترین رنگ رژلب برای این سایه‌ها رژلب‌های نود با تم صدفی تا صورتی هستند.

تیلور سویفت در AMA 2018

تیلور سویفت

یکی از زیباترین انواع میکاپ چشم برای افرادی که چتری دارند، خط چشم گربه‌‌ای است. چتری تا حد زیادی توجه مخاطب را به چشم‌ها جلب می‌کند، پس بهتر است که در این حالت روی میکاپ چشم تمرکز شود و بقیه‌ی اجزای صورت، میکاپ لایتی داشته باشند. سایه‌ی کات‌کریس نقره‌ای روی چشم‌های زیبای تیلور بسیار انتخاب به جایی به‌نظر می‌رسد اما اگر موهای تیره و پوست تیره دارید این انتخاب کمی میکاپ شما را غلیظ‌تر نشان می‌دهد و بهتر است فقط به خط چشم اکتفا کنید.

زندایا در اسکار 2018

زندایا

ما هم مثل بسیاری از رسانه‌های دیگر در زمینه‌ی مد، معتقدیم این میکاپ زندایا بسیار حرفه‌ای و زیبا بود. در نظر گرفتن تفاوت‌های فردی در چهره‌های مختلف یکی از مهم‌ترین فاکتورهای داشتن یک میکاپ خوب است. سایه‌ی اسموکی و کانتورینگ صحیح، از مهم‌ترین نکات این میکاپ زیباست. البته که زندایا اساسا چهره‌ی بسیار خوش آرایشی دارد.

مگان مارکل در عروسی سلطنتی

مگان مارکل

از نظر ساکنین خاورمیانه شاید میکاپ عروس جدید خاندان سلطنتی بریتانیا ساده و نه‌چندان زیبا به‌نظر برسد اما باید به شما بگوییم که این میکاپ توسط میکاپ‌آرتیست مشهور و زبردست “دنیل مارتین” و به‌تمامی با محصولات دیور انجام شده بود. انتخاب تم هلویی برای صورت‌های سبزه تا برنز، در عین حفظ زیبایی طبیعی، به چهره رنگ و لعاب می‌بخشد.

فرشتگان شوی ویکتوریا سیکرت امسال

بهترین میکاپ های 2018

توقع نداشتید که غیر از این باشد؟! امکان ندارد که اسم شارلوت تیلبری در لیست بهترین میکاپ‌های 2018 نباشد! شارلوت که اسپانسر اصلی شوی امسال ویکتوریا سیکرت بود، میکاپ مدل‌های امسال را با لوازم برند خودش و ویکتوریا سیکرت انجام داد. استراتژی او در این شو، چهره‌های کاملا طبیعی با تم میکاپ براق بود.

منبع : مدوپیا

نظر بدهید