بهترین مدهای لباس مگان مارکل
کافه خواندنی

بهترین لباس های مگان مارکل

4.01Kبازدید

13 تا از بهترین لباس های مگان مارکل بعد از پیوستن به خانواده سلطنتی

مگان اخیرا نه تنها به خاطر نقش جدیدش به عنوان دوشس ساسکس و همسر شاهزاده‌ هری بلکه به خاطر سلیقه بی‌عیب و نقصش در مد و فشن در صدر اخبار بوده است. .

ما در این مطلب 13 تا از بهترین مدهای او را بعد از پیوستن به خانواده سلطنتی گرد آوردیم.

1-دومین لباس عروس

بهترین مدهای لباس مگان مارکل

مگان با لباس زیبای عروس یقه قایقی خود به کلیسای جرج قدیس رسید. اما این لباس استلا مک کارتنی (Stella McCartney) او بود که نگاه‌ها را به خود خیره کرد. مک کارتنی یک لباس پشت باز با یقه صاف وخیره کننده طراحی کرده بود که مکمل کت مخمل مشکی شاهزاده هری بود.

2- لباسی به سبک آدری هپبورن

بهترین مدهای لباس مگان مارکل

از زمان پیوستن مدیر هنری ژیوانشی (Givenchy )، کلر ویت (Clare Waight )، به مگان برای آماده کردن لباس عروسی سلطنتی، به نظرمی‌رسد که مارکل چند ایده از الهه معروف ژیوانشی، آدری هپبورن، گرفته است. برای مراسم صدمین سالگرد نیروی هوایی سلطنتی، مگان یک لباس یقه قایقی چسبان پوشیده بود که یادآور لباس معروف کوکتل سیاه هپورن در فیلم سابرینا بود.

3- زیبا در رنگ صورتی

بهترین مدهای لباس مگان مارکل

مگان مارکل در اولین جمع بعد از عروسی همراه همسرش لبخندزنان از راه رسیدند. او شاهزاده خانمی با لباس صورتی یقه باز بود. لباسش را کارولین هررا (Caroline Herrera) طراحی رده بود

4- لباس دنیم

بهترین مدهای لباس مگان مارکل

وقتی مگان مارکل برند مورد علاقه اش را پیدا می‌کند، همیشه مشتری آن می‌ماند. ( مگان به برند مورد علاقه‌اش همیشه وفادار است.) در این تصویر مارکل را با لباس دنیم کارولین هررا (Caroline Herrera) و کیف کوچک کلاچ حصیری (که تخفیف خورده بود اما در یک چشم بر هم زدن تمام شد) می‌بینید. او با کفش پاشنه دار و روباز آکوازورا (Aquazzura) راحت بود.

5- بانوی زیبای من

بهترین مدهای لباس مگان مارکل

در مراسم سلطنتی که در محل اسکات در سال جاری اخیرا برگزار شد، مارکل به تصویر کلاسیک آدری هپبورن جلوه مدرن و امروزی داد. در سال 1964فیلم موزیکال بانوی زیبای من، شخصیت الایزا به مراسم سلطنتی اسکات می‌رود در حالی که یک لباس سفید و مشکی به تن دارد. این لباس موج‌دار و پرچین است. مارکل به عقب بازمی‌گردد و پیراهن سفید و ساده ای را انتخاب می کند که با کمربند باریک مشکی هماهنگ شده است. او کلاه سفید و مشکی اش را همراه این ست می کند که خیلی از کلاهی که هپبورن داشت کوچک‌تر بود.

6- کت بارانی کمردار بی‌آستین

بهترین مدهای لباس مگان مارکل

مگان مارکل کارهای زیادی می‌تواند انجام دهد، کاری که او اخیرا به لیستش اضافه کرده این است که او می‌تواند بارانی بی‌آستین را به اصطلاح مد کند. دوشس ساسکس این بارانی بژ رنگ از برند نانی (Nonie) را وقتی پوشیده بود که به همراه شاهزاده هری عازم سفری برای بزرگداشت نلسون ماندلا بود .

7- سر تا پا سبز

بهترین مدهای لباس مگان مارکل

طیف رنگی تازه‌ای راه خود را به کمد لباس های مارکل که پر از رنگ های متداول بود، باز کرد. خاله مارکل برای مراسم غسل تعمید شاهزاده لوییس لباس سبز زیتونی رالف لورن (Ralph Lauren) را پوشیده بود. کیف دستی کلاچش را هم از همین رنگ به همراه کلاه مارک استفان جونز (Stephen Jones) انتخاب کرد.

8- لباس مهمانی باغ

بهترین مدهای لباس مگان مارکل

چند روز بعد از مراسم عقد در کلیسای جرج مقدس، مارکل به جشن 70 سالگی شاهزاده ولز رفت. او لباس صورتی کم رنگ برند گوت (Goat) پوشیده بود که آستین‌های تور داشت و کلاه لبه داری بر سر گذاشته بود.

9- تیپ دریایی

بهترین مدهای لباس مگان مارکل

مگان به عنوان عضوی از خانواده سلطنتی همراه با کیت میدلتون، عروس دیگر خانواده، برای اولین بار به فینال بخش زنان ویمبلدون رفت. مگان تصمیم گرفته بود که یک تیپ دریایی بزند. انتخاب‌های او پوشیدن یک پیراهن راه راه افقی، یک شلوار پاچه گشاد سفید و یک کلاه حصیری سفید بود.

10- بازگشت به ژیوانشی

بهترین مدهای لباس مگان مارکل

الهه جدید ژیواشی (Givenchy) هم مانند دیگران به او وفادار است. در طول گشت کوتاهی در دوبلین به همراه شاهزاده هری، مارکل کت و دامن سبز ژیوانشی (Givenchy) را پوشیده وکیف بنددار قهوه ای استراتبری (Strathberry) وکفش‌های پاشنه بلند پل اندرو (Paul Andrew) را با آن ست کرده بود. این لباس فقط یکی از چهار دست لباس گران قیمتی بود که دوشس در دوبلین به همراه داشت. ارزش کلی این لباس‌ها به حدود 40189 دلار می رسد.

11- لباس یقه قایقی

بهترین مدهای لباس مگان مارکل

این موضوع دیگر پوشیده نیست که مگان از یقه قایقی خوشش می‌آید. شاهد این موضوع اکثریت لباس هایی است که او در هنگام عکاسی به عنوان مدل بر تن دارد. در طول سفر ایرلند، مگان یک لباس خاکستری رولاند موره (Roland Mouret) با دامنی چین‌دار بر تن داشت که با کفش‌های پاشنه بلند پل اندرو (Paul Andrew) ست کرده بود.

12- پرتویی از آفتاب

بهترین مدهای لباس مگان مارکل

مارکل قبلا به رنگ‌های خنثی تمایل داشت، اما حالا از محدوده امن خود خارج شده و به لباس زرد رنگ مکسول (Maxwell) علاقه نشان داده است. با این لباس او به مهمانی چالش جوانان کشورهای مشترک المنافع رفت. اگر رنگ زرد روشن(Gen-Z yellow) مد بشود مدیون مگان است و آن‌وقت باید عذر رنگ صورتی هزاره (millennial pink) را بخواهیم.

13- لباس کمردار مشکی

بهترین مدهای لباس مگان مارکل

مارکل در تور دوبلینش لباس‌های زیادی عوض کرد، از جمله همین لباس کمردار مشکی که دوخت امیلیا ویکستد (Emilia Wickstead) است. مارکل این لباس را همراه با کیف کلاچ سیاه و کفش پاشنه‌دار آکوازورا (Aquazzura) پوشیده بود.

منبع : سُندُس

نظر بدهید