بهترین لباس های تکراری کیت میدلتون
کافه خواندنی

بهترین لباس های تکراری کیت میدلتون

2.57Kبازدید

با توجه به اینکه او یک دوشس سلطنتی و ملکه آینده انگلیس است ، زندگی ما با کاترین ، دوشس کمبریج ، وجوه اشتراک زیادی ندارد اما در این میان یک ویژگی مشترک میتواند این باشد که در موقعیت های متفاوت ، یک لباس را پوشیده ایم . بر خلاف دیگر اعضای خاندان سلطنتی ، او لباس های خود را دوبار یا حتی بیشتر می‌پوشد و به اصطلاح آن هارا بازیافت می‌کند و به نوعی این کار تبدیل به امضای دوشس کیت شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با چندتا از بهترین لباس هایی که کیت آن هارا چندین و چندبار پوشیده است ، آشنا شوید.

پیراهن سفید از برند “الکساندر مک کوئین”

کیت این پیراهن زیبای سفید را که گلدوزی های طلایی دارد ، در یک مهمانی شام در سفرش به کشور مالزی ، در سال 2012 پوشیده بود.
همچنین شب گذشته 2 فوریه سال 2020 ، دوشس کیت برای بار دوم با همان پیراهن ، در مراسم بفتا ظاهر شد. او این بار با مدل مویی جمع شده برای رسمی تر شدن استایلش ، حضور پیدا کرد. علت انتخاب این لباس این بود که یکی از درخواست های مراسم بفتا از مهمانان ، پوشیدن لباسی بود که آنها از قبل داشتند.

بهترین لباس های تکراری کیت میدلتون

کت صورتی از برند “مِلبِری”

ماه دسامبر سال 2014 ، نخستین باری بود که کیت میدلتون ، این کت خوش رنگ از برند ملبری را در طول بارداری دوم خود ، برای حضور در مراسم یادبود حادثه 11 سپتامبر و موزه آن ، در نیویورک پوشید.
سه ماه بعد در مارچ سال 2015 و چند هفته قبل از به دنیا آمدن پرنسس شارلوت ، دوشس کیت با این کت در مرکز “استیون لورنس” دیده شد.
پس از آن نیز او در ماه ژانویه سال 2018 ، هنگام بازدید از کلیسای جامع کُوِنتری ، در طول سومین بارداری خود ، با این کت صورتی جذاب ظاهر شد.

بهترین لباس های تکراری کیت میدلتون

پیراهن آبی از برند “روکساندا ایلینچیک”

پوشیدن این پیراهن آبی رنگ و شیک از برند روکساندا ، به اوایل ازدواج کیت و ویلیام و دهه 2010 بازمی‌گردد. او نخستین بار آن را در ماه جولای سال 2011 در لس آنجلس ، و بار دوم یک سال بعد یعنی ماه جولای سال 2012 پوشید. اما این بار او رسمی تر با مدل موهای جمع شده و یک کلاچ مهره دوزی شده ، در این پیراهن شیک ، ظاهر شد.

بهترین لباس های تکراری کیت میدلتون

کت و دامن مَجِنتا از برند “اُسکار دِلارنتا”

کیت نخستین بار این کت و دامن مجنتا رنگ را در کنفرانس “Guild of Health Writers” در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ پوشید.
دومین باری که دوشس کمبریج در این لباس زیبا ظاهر شد ، ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ در خانه اپرای سلطنتی انگلستان و بار سوم در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ در افتتاحیه نوانخانه ی “The Nook Children” در شهر نورفِک دیده شد.

بهترین لباس های تکراری کیت میدلتون

پیراهن سبز آبی از برند “جنی پَکَم”

ماه فوریه سال 2014 ، کیت میدلتون با پیراهن سبز-آبی برند جنی پَکَم در مراسم “The Portrait Gala” که در گالری ملی پرتره در لندن برگزار می‌شد ، حضور پیدا کرد. گردنبند او که از برند کارتیه و متعلق به ملکه می‌باشد ، زیبایی دوشس را چند برابر کرد.
دومین باری که کیت با این پیراهن زیبا دیده شد ، ماه دسامبر همان سال در مهمانی شام ششصدمین سالگرد سنت اندروز در موزه هنر متروپولیتن بود. او این بار استایل خود را با یک جفت گوشواره زمرد و یک دستبند الماس ، تکمیل کرد.

بهترین لباس های تکراری کیت میدلتون

کت فاستونی آبی از برند “میسونی”

دوشس کیت نخستین بار این کت را در ماه مارچ سال 2012 در افتتاحیه یک فروشگاه خیریه در شهر نورفک و بار دوم دوسال بعد یعنی در ماه مارچ سال 2014 در یک مراسم عروسی یا یک کلاه مشکی و کلاچ همرنگ ، پوشید.

بهترین لباس های تکراری کیت میدلتون

پیراهن سبز از برند “Emilia Wickstead”

در ماه مارچ سال 2012 ، کیت با پیراهن سبز رنگی از برند “Emilia Wickstead” ، در شهر اَلدِرشات ، ظاهر شد. و در این مراسم به مناسبت روز سنت پاتریک ، به سربازان گارد ایرلندی ، شبدر ایرلندی که نماد آن روز می‌باشد ، تقدیم کرد. او همچنین یک کلاه قهوه ای تیره از برند “Lock & Co” که همرنگ با کفش های او از برند “Emmy” بودند ، بر سر داشت.
دوسش کیت همچنین سال بعد دوباره در روز سنت پاتریک سال 2013 ، همان پیراهن را پوشید اما اینبار بدون کمربند مشکی ، چرا که تنها چهار ماه بعد قرار بود فرزند اولش یعنی پرنس جورج به دنیا بیاید!

بهترین لباس های تکراری کیت میدلتون

پیراهن آبی اقیانوسی از برند “جنی پکم”

ماه می سال 2012 پیش از بازی های المپیک تابستانی که در لندن برگزار می‌شد ، کیت هنگام حضور در کنسرتی در سالن رویال آلبرت هال ، با پیراهن زیبایی از برند جنی پکم ، حضور پیدا کرد و استایل خود را با گوشواره های الماس و صندل های پلتفرم نقره ای ، کامل کرد.
سپس در ماه نوامبر سال 2018 ، برای شرکت در یک مراسم اهدای جوایز در بریتانیا ، دوشس زیبا دوباره با همان پیراهن ، ظاهر شد و مانند سال 2012 با یک کلاچ همرنگ ، استایل خود را شکل داد.

بهترین لباس های تکراری کیت میدلتون

کت و دامن شرابی از برند “Paule Ka”

نخستین باری که کیت این کت و دامن را پوشید ، ماه اکتبر سال 2012 ، در ملاقات با چند دانشجوی رشته وکالت بود.
سپس در ماه فوریه سال 2017 دوشس کمبریج ، دوباره این کت و دامن را در یک مراسم خیریه در سال 2017 ، به همراه یک بلیز یقه اسکی در زیر کت خود ، جوراب شلواری و بوت های سیاه رنگ ، به تن کرد .
در ماه نوامبر سال 2018 ، او در بازدید از یک دانشگاه در لندن ، دوباره با همان استایل ظاهر شد. با این تفاوت که اینبار بوت ها ، جای خود را به پاشنه بلند های جلوگرد داده بودند و البته کیت موهای خود را با یک روبان مشکی همرنگ با کفش هایش ، تزئین کرده بود.

بهترین لباس های تکراری کیت میدلتون

منبع : مدوپیا

نظر بدهید