بهترین فشن بلاگرهای سال ۲۰۱۹ را بشناسید
کافه خواندنی

بهترین فشن بلاگرهای سال ۲۰۱۹ را بشناسید

1.93Kبازدید

بلاگرها افرادی هستند که ایده های نو و جذاب خود را درباره یک موضوع خاص و در قالب محتوای متنی، ویدیویی و تصویری با استفاده از دنیای مجازی برای مخاطبان خود به اشتراک می گذارند. وبلاگ نویسان مد و لباس، یکی از پر مخاطب ترین وبلاگ های حال حاضر را در اختیار دارند. آنها به نسبت میزان شهرت و محبوبیتی که دارند از تاثیرگذارترین ها در بین مردم به شمار می روند. اگر دوست دارید که با بهترین فشن بلاگرهای سال ۲۰۱۹ آشنا شوید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

چیارا فرانی

بهترین فشن بلاگرهای سال ۲۰۱۹ را بشناسید

چیارا فرانی «Chiara Ferragni» وبلاگ‌نویس، مدل و اینفلوئنسر اهل ایتالیا است. او با روش بازاریابی تأثیرگذار، همکاری‌های زیادی با برندهای مد و زیبایی مثل پانتین و تادس داشته است. او فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان یک وبلاگ‌نویس در زمینه مد در سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و در سال ۲۰۱۴ از تجارت خود تنها ۸ میلیون دلار درآمدزدایی کرد. حال تعداد بازدیدهای وبلاگ او به بیش از ۱۶ میلیون بازدیدکننده می رسد. در سال ۲۰۱۳، او برنده جوایز زیادی در جشنواره‌های وبلاگ‌نویسان و در سال ۲۰۱۷ در جایگاه اول لیست قوی‌ترین اینفلوئنسرهای مد مجله‌ فوربز قرار گرفت.

الکسا چانگ

بهترین فشن بلاگرهای سال ۲۰۱۹ را بشناسید

الکسا چانگ «Alexa Chung» مدل، بلاگر، مجری، نویسنده و به بیانی یکی از شناخته شده ترین چهره ها در صنعت مد و فشن جهان می باشد. او سردبیر مجلات مشهور مد چون ووگ لندن و نیویورک است. او ابتدا کارش را به عنوان مدل آغاز کرد اما بعد از ۴ سال از این حرفه بیرون آمد تا بتواند ادامه تحصیل دهد. در سال ۲۰۰۸، او به صنعت مادلینگ بازگشت و به علت معروفیتش به چهره اصلی بسیاری از برندهایی چونDKNY و لاگوست تبدیل شد. او در سال ۲۰۱۳ سفیر برند لورئال فرانسه نام گرفت. او بارها در لیست خوش لباس ترین های مجله مد معرفی و استایل شخصی اش الهام بخش بسیاری از طراحان مد شد. او که اکنون بیش از ۳ میلیون فالوور در اینستاگرامش دارد، به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بلاگرهای مد و فشن در سال ۲۰۱۹ معرفی شده است.

دنیل برنشتاین

بهترین فشن بلاگرهای سال ۲۰۱۹ را بشناسید

دنیل برنشتاین «Danielle Bernstein» کار خودش را از ۲۰۱۰ آغاز کرد و حال پس از ۹ سال، توانسته به عنوان یکی از بهترین بلاگرها در صنعت مد و فشن نامش را ثبت کند. او در حال حاضر بیش از ۲ میلیون فالوور دارد. عکس هایی که او می گیرد بیشتر در فضاهای باز عکاسی شده اند که خود جذابیت زیادی برای طرفدارانش دارد. او سبک لباس پوشیدن خاص خود را دنبال می کند، تاپ های کوتاه به همراه شلوارهای بلند، شلوارک و پیراهن های تور از مدل لباس های محبوب او هستند.

کارولین دور

بهترین فشن بلاگرهای سال ۲۰۱۹ را بشناسید

اگر به دنبال بلاگری هستید که شما را با مدهای لوکس و لاکچری روز دنیا آشنا کند، کارولین دور «Caroline Daur» می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. او سالها به عنوان مدل با برندهای کلاسیکی چون کارتیه، دولچه و گابانا و دیور همکاری می کرد. او نه تنها در دنیای مادلینگ، بلکه به عنوان یک بلاگر نیز توانست موفقیت های زیادی را از آن خود کند. او ۲ میلیون فالوور در اینستاگرامش دارد. اگر به دنبال این هستید که لباس هایتان را چگونه با هم ست کنید یا برای سفر و میهمانی های آخر هفته تان چی بپوشید، به صفحه این بلاگر سری بزنید.

اوا چن

بهترین فشن بلاگرهای سال ۲۰۱۹ را بشناسید

اوا چن «Eva Chen» یکی دیگر از فشن بلاگرهای موفق سال ۲۰۱۹ است. اکثر عکس هایی که او می گیرد، نه عکس های تبلیغاتی، بلکه از زندگی روزمره اش است. لباس هایی که او برای مصرف روزانه اش می پوشید، آنقدر جذاب است که الهام بخش بسیاری از مردم می باشد. او عکس های زیادی را به همراه فرزندانش منتشر می کند که خود یکی از جذابیت های صفحه او برای بسیاری از مادران است. اوا چن حدود یک میلیون فالوور در اینستاگرامش دارد.

جنی اولسن دلر

بهترین فشن بلاگرهای سال ۲۰۱۹ را بشناسید

جنی اولسن دلر « Janni Olsson Deler» به این دلیل به عنوان یکی از بهترین بلاگرهای سال ۲۰۱۹ معرفی شده که عکس هایش پر از هیجان است. او نه تنها یک بلاگر موفق است بلکه فردی است که مدام سفر می کند. به گفته او، کشف مکان های ناشناخته الهام بخش او در دنیای مد و فشن است. جنی که حدود ۱٫۴ میلیون فالوور دارد، با برندهای مشهوری چون کلوین کلاین، میبلین و غیره همکاری کرده است. با سبک زندگی و استایل لباس پوشیدنی که این بلاگر معروف دارد، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

اندی تورس

بهترین فشن بلاگرهای سال ۲۰۱۹ را بشناسید

اندی تورس «Andy Torres» اهل آمستردام است. او فعالیت خود را به عنوان یک بلاگر از سال ۲۰۰۷ آغاز کرد و آنقدر در کارش موفق بود که نزدیک به ۱۰ سال است فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کرده است. استایل لباس پوشیدن او آنقدر جذاب و هیجان انگیز می باشد که صفحه اینستاگرامش نزدیک به ۱ میلیون فالوور دارد.

میروسلاوا دوما

بهترین فشن بلاگرهای سال ۲۰۱۹ را بشناسید

میروسلاوا دوما «Miroslava Duma» یکی دیگر از فشن بلاگرهای موفق امسال است که ۱ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. او الگوی خوبی برای خانم هایی است که دوست دارند در زمینه فشن بدرخشند. جذابیت صفحه او به این علت است که زندگی روزمره اش را روایت می کند اما سبک زندگی و لباس پوشیدنش به گونه ای است که الهام بخش بسیاری از زنان شده است. او تاکنون با برندهای مشهوری چون ووگ، هارپرز بازار، فوربز و… همکاری کرده است.

منبع : چی بپوشم

نظر بدهید