بهترین رنگ کروات برای مهمانی
مدل لباس مردانه

بهترین رنگ کروات برای مهمانی

3.5Kبازدید

بهترین رنگ کروات برای مهمانی و جلسات چیست؟

اگر می خواهید به صورت کاملا نرمال! در محل کار و مهمانی از دیگران متمایز باشید، این مطلب را بخوانید. شامل روانشناسی رنگ کروات.

کروات رنگ قرمز

بهترین رنگ کروات برای مهمانی

اتفاقی نیست که اکثر سیاستمداران از کروات رنگ قرمز استفاده می کنند. رنگ قرمز کروات به همراه پیراهن رنگ روشن و کت و شلوار تیره، نشانه قدرت است.

Mark Woodman تحلیلگر آمریکایی مد که در مورد رنگ ها مطالعه می کند می گوید: همیشه در مورد رنگ قرمز چیزی وجود دارد که به قدرت و احساسات می رسد.

اما تن یا رنگ مایه (به انگلیسی Tone) قرمز هم مهم است. به عنوان مثال قرمز تیره یا برگندی (به انگلیسی Burgundy) می تواند باعث ایجاد حس اعتماد شود، در حالی که قرمز روشن و کروات صورتی در مورد استایل شخصی و مربوط به خلاقیت است.

وودمن می گوید اگر می خواهید که رهبری گروهی باشید و حس پشتکار را القا کنید، از کروات قرمز براق یا مات استفاده کنید.

کروات رنگ بنفش

بهترین رنگ کروات برای مهمانی

راس ناور، مدیر مالی در نیویورک، در جلسات کاری به جای کروات قرمز، کروات بنفش می پوشد و معتقد است که رنگ بنفش باعث ایجاد اعتماد به نفس و تاثیر طولانی مدت در طرف مقابل می شود.

خانم لیندزی متخصص مد و استایل می گوید: از قدیم رنگ بنفش نشانه ای از وفاداری و ثروت است که امروزه در محیط های کاری بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

او می گوید: اگر می خواهید از دیگران متمایز باشید و لباستان حالت جیغ نداشته باشد، لباس بنفش خیلی کمرنگ به همراه کروات بنفش تیره بپوشید.

کروات مشکی

بهترین رنگ کروات برای مهمانی

ژیلا می گوید، شاید برای جلسات کاری نتوانید از رنگی مثل بنفش استفاده کنید، بنابراین پوشیدن کروات مشکی به همراه پیراهن سفید را به شما توصیه می کنم.

کروات خاکستری یا طوسی

بهترین رنگ کروات برای مهمانی بهترین رنگ کروات برای مهمانی

وودمن می گوید ، اگر می خواهید ظاهری باهوش تر داشته باشید، می توانید از کروات خاکستری استفاده کنید. رنگ خاکستری یا طوسی بدون اینکه شما را متظاهر و پرمدعا نشان دهد، نشان از شخصیت پیچیده شما خواهد داشت.

او اضافه می کند که رنگ طوسی به نظر مدرن می آید. اگر می خواهید این کروات بیشتر به چشم بیاید، آن را با لباس رنگ روشن شمعی بپوشید.

کروات رنگ سبز

بهترین رنگ کروات برای مهمانی بهترین رنگ کروات برای مهمانی

رنگ سبز کروات می تواند معانی مختلفی داشته باشد. در بعضی کشورها نماد پول و یا تولد دوباره معنی می دهد. اما برای محیط کار مناسب نیست و خیلی جیغ خواهد بود.

وودمن می گوید آیا می خواهید به خاطر رنگ کرواتتان در ذهن ها بمانید؟ انتخاب نوع رنگ سبز برای کروات سخت است. سبز روشن حواس اطرافیان را پرت می کند و پیدا کردن کت و شلوار مناسب رنگ سبز دشوار است. با این حال، کروات رنگ سبز روشن با پیراهن رنگ خنثی خوب می آید.

کروات رنگ زرد

بهترین رنگ کروات برای مهمانی بهترین رنگ کروات برای مهمانی

رنگ زرد در کشوری مثل انگلستان نماد سنتی بودن است که معنی به خود متکی بودن را دارد. کروات زرد به دلیل اینکه سمبل خورشید است، حالت دوستانه‌تری به شما می دهد و همکاران شما رابطه گرم تری با شما برقرار خواهند کرد.

لیندزی، مشاور مد و استایل از هنگ کنگ می گوید: پوشیدن رنگ زرد نشانه مثبت اندیشی و امیدوار بودن به زندگی است.

اگر برای بیزنس به کشورهای مختلف سفر می کنید، مراقب معنای رنگ در کشورهای مختلف باشید. برای مثال در کشور هند کروات رنگ زرد یعنی اینکه شما تاجر هستید. در چین پوشیدن کروات سفید نشان می دهد که شما عزادار هستید.

کروات رنگ آبی

بهترین رنگ کروات برای مهمانی

اگر نگران معنی رنگ کروات خود هستید، رنگ آبی را انتخاب کنید که حالت خنثی دارد. رنگ آبی به دلیل اینکه نماد آسمان یا اقیانوس است، در ذهن مردم تاثیر مثبتی دارد.

لیندزی می گوید: آبی ایمن ترین رنگ برای کروات است.

کروات آبی طرح دار حس حرفه ای بودن کلاسیک را انتقال می دهد و می تواند در نقاط مختلف جهان برای مقاصد تجاری پوشیده شود و پیام خاصی را انتقال ندهد. آبی کم رنگ حس آرام و فکور بودن به شما می دهد در حالی که آبی کوبالت باعث بیشتر دیده شدن شما در حد نرمال می شود. کروات آبی پررنگ یادآور یونیفرم خلبانان است که احترام همگان را برمی انگیزد.

کروات قهوه ای

بهترین رنگ کروات برای مهمانی

دیگر رنگ ها می تواند برای مشاغل دیگر استفاده شود و افرادی که تدریس می کنند و یا در کار فروش هستند از رنگ زرد و قهوه‌ای و .. استفاده می کنند.

هنگام استفاده از کروات قهوه ای مراقب باشید که خیلی ساده نباشد، چون کروات ساده قهوه ای نشان از شخصیت کسل کننده دارد.

کروات بژ

بهترین رنگ کروات برای مهمانی بهترین رنگ کروات برای مهمانی

کروات بژ می تواند نماد شخصیت خیلی بی غم! باشد.

اگر به دنبال این هستید که از دیگران متمایز باشید، کلا این رنگ را کنار بگذارید.

 

منبع : برنداستایل

نظر بدهید