استایل پاییز و زمستان
کافه خواندنی

برند مانگو و چند پیشنهاد برای استایل پاییز و زمستان ۲۰۱۹- ۲۰۲۰

1.46Kبازدید

اگر لازم باشد تنها چند آیتم برای فصل پاییز و زمستان ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ انتخاب کنی، به سراغ چه چیزهایی می روی؟ چقدر با ترندهای امسال آشنایی داری؟ در این مقاله قصد داریم بهترین ترند پاییز و زمستان ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ را به پیشنهاد برند مانگو Mango به تو معرفی کنیم. می توانی با انتخاب همین چند آیتم، ترندی به نظر برسی و خیالت از بابت استایل خیابانی که داری کاملاً راحت باشد.

یک کت چهارخانه خوش دوخت که قد آن تا روی ران را بگیرد، ترند پاییز و زمستان ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ است که می توانی با خیال راحت از آن استفاده کنی. طرح چهارخانه یا شطرنجی امسال ترند است و ترکیب آن با بوت بلند و یک کیف دستی با بند کوتاه، جذاب و دلنشین به نظر می رسد.

استایل پاییز و زمستان

انواع شومیز مدل دار امسال غوغا کردند و در این پاییز و زمستان هم همراه ما هستند. شومیز سفید هیچ وقت از مد نمی افتد و بهترین انتخاب برای ترکیب شدن با آیتم های دیگر است. در این استایل سر تا پا سفید که تنها آیتم های متفاوت، بوت کابوی با طرح پوست گاوی و کمربند مشکی هستند، همه چیز ساده اما چشمگیر است. بوت کابوی، انتخاب فوق العاده ای برای این فصل های سرد است و طرح پوست گاو، ترند مطرح سال ۲۰۱۹ است.

استایل پاییز و زمستان

همانطور که گفتیم، بوت کابوی در استایل خیابانی پاییز و زمستان ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ جایگاه ویژه ای دارد. این بوت های زیبا و جذاب، مدل های مختلفی دارند و می توانی با توجه به سلیقه ای که داری به سراغ آن ها بروی. در این مدل، بوت کابوی با طرح گل، گلدوزی شده و شمایل تازه ای پیدا کرده است. استایل سر تا پا سفید هم ترند پاییز و زمستان امسال است که برای طرفداران این رنگ، خبر خوبی به نظر می رسد.

استایل پاییز و زمستان

انواع ژاکت و کت کمردار ترند این فصل های سرد هستند. می توانی از انواع کت چرم، کت مخمل، کت کتان و… با خیال راحت استفاده کنی و کمربند آن ها را گره بزنی که از همه حالت ها، فرم کمر را بهتر نمایان می کند. قد این مدل کت ها، تا پایین کمر است و همین کوتاهی قد است که آن ها را جذاب تر می کند. ترکیب این کت کوتاه با شلوار دم پا گشاد و بوت کابوی، آن را ترندی تر نشان می دهد.

استایل پاییز و زمستان

کمربند کابوی هم امسال ترند شده است. استایل کابوی در پاییز و زمستان طرفداران زیادی دارد و همین باعث شده که آیتم های به کار رفته در آن، امسال بیشتر هم به چشم بیاید. یک کمربند چرمی کابوی با جزئیات فلزی، آن را جذاب و متفاوت نشان می دهد پس از این آیتم زیبا غافل نشو.

استایل پاییز و زمستان

کت خرسی، ترند پاییز و زمستان امسال است که قرار است ما را حسابی گرم کند. سال گذشته انواع کت خرسی روی بورس بودند و امسال مدل های کوتاه بیشتر ترندی هستند. ترکیب این مدل کت با شلوار گشاد که انتهای پاچه های آن داخل بوت جمع شده است، استایل تو را منحصر به فرد خواهد کرد.

استایل پاییز و زمستان

انگشترهایی که نگین سنگ بزرگ دارند، امسال ترند هستند. بهتر است در انتخاب این مدل انگشترها دست و دلبازی کنی و به سراغ مدل هایی بروی که در عین تنوع، بزرگ و چشمگیر به نظر می رسند. از با هم دست کردن انگشترها نترس که این ترکیب، امسال پاییز حسابی روی بورس است.

استایل پاییز و زمستان

یک نمونه دوست داشتنی استایل پاییز و زمستان ۲۰۱۹- ۲۰۲۰، سوییشرت گشاد است که روی آن کمربند بسته شده است. چه بهتر که کمربند، کمربند کابوی باشد که ترند هم شده است. ترکیب این سوییشرت گشاد و بلند با دامن پلیسه، جذابیت زیادی دارد که به همراه بوت چرمی، چشمگیر تر هم می شود. همانطور که می دانی آیتم های رنگ روشن امسال ترند هستند پس با خیال راحت، از آیتم هایی با رنگ های روشن مثل سفید استفاده کن.

استایل پاییز و زمستان

پیراهن های گلدار با استایل بوهمین، یکی از بهترین انتخاب ها در سال ۲۰۱۹ هستند و استفاده از آن ها به همراه بوت و پالتو هم چشمگیر خواهد بود.این پیراهن گلدار با بوت چرمی قهوه ای و کیف قهوه ای، بسیار زیباست و دستمال گردن قهوه ای، این استایل پاییز و زمستان را تکمیل کرده است.

استایل پاییز و زمستان

یک بلوز بافت با رنگ کرم به همراه دامن ماکسی ساده، انتخاب فوق العاده ای برای استایل پاییز امسال است. همانطور که می دانی استفاده از اکسسوری مثل کمربند امسال روی بورس است پس خوب است نیمی از بلوز بافت را داخل کمر دامن بگذاری و روی آن کمربند ببندی. کیف با سبک کابوی و بوت های کابوی با طرح پوست ماری، این استایل جذاب را دوست داشتنی تر کرده است.

استایل پاییز و زمستان

یک پیراهن چهارخانه با یقه و دامن مدل دار، همان چیزی است که تو برای استایل پاییز و زمستان امسال به آن نیاز داری. خوب است این پیراهن ترندی را با بوت چرم مشکی ست کنی و روی آن کمربند ببندی. طرح چهارخانه امسال ترند است و قرار است نقش فوق العاده ای در استایل ما بازی کند.

استایل پاییز و زمستان

یک کت چرم اورسایز به همراه شلوار مشکی پارچه ای و یک بافت خوش آب و رنگ، استایل تو را از این رو به آن رو می کند و تو را ترندی و بسیار جذاب نشان می دهد. خوب است از رنگ های شاد برای بلوز بافت استفاده کنی و با رنگ ها دوست شوی.

استایل پاییز و زمستان

سر تا پا جین پوشیدن هم امسال همراه ماست و قرار نیست از دنیای استایل پاییز و زمستان دور شود. ترکیب شلوار جین و پیراهن جین، یا جامپسوت جین، می تواند تو را ترندی نشان دهد.

استایل پاییز و زمستان

منبع : منودلیار

نظر بدهید