برند ایرانی آرتمن
کافه خواندنی

برند ایرانی آرتمن

2.3Kبازدید

یک ایران، یک آرتمن

نمی دانم آنقدر که درگیر خرید از برند های خارجی هستی، اصلا توجهی به برند های فوق حرفه ای ایرانی داری یا نه؟ قطعاً نه آن طور که باید و شاید.
اگر موافق باشی با عذاب وجدانی که در تو بیدار کردم؛ برویم سراغ معرفی این برند و محصولات زیبا و خواستنی اش.

آرتمن چیست، از کجا آمده و به کجا می رود؟

آرتمن در واقع یک بیزنس خانوادگی است که در زنجان به وجود آمده. اگر بخواهیم سن و سال این خط تولید را حساب کنیم، شاید نزدیک به ۳۷ سالش باشد. حتی قبل از به دنیا آمدن امیر حسین تهذیبی، که خود نزدیک به ۱۰ سال است، که طراحی کفش انجام می دهد؛ همچنین مدیر خلاقیت و طراح آرتمن نیز می باشد. آرتمن در واقع از خدمات خرده فروشی کفش شروع شد و در طی این سال ها به این جایی که مشاهده می کنی رسیده است. با دیدن محدودیت های فراوان، همه کسانی که در واقع به این خرده فروشی وصل بودند، به فکر تولید محصول از طرف خودشان افتادند. آرتمن امروزی با این شکل و شمایل، در طی ۶ سال اخیر وارد بازار برند ها شده است. این گونه بود که آرتمن به یک تولید کننده کفش تبدیل شد.

برند ایرانی آرتمن برند ایرانی آرتمن برند ایرانی آرتمن

جالب است بدانی که شعبه اصلی آرتمن در شهر زیبای زنجان است. اوایل با فروش اینترنتی، محصولات به فروش می رسیدند؛ حتی با اینکه فروش کفش به راحتی فروش لباس نیست، آن قدر متقاضیان زیاد شدند که در خواست حضور فیزیکی بسیار پر رنگ شد. نزدیک به ۳ سال هم است که کل تیم آرتمن به شو روم این برند که واقع در تهران است، منتقل شدند. هم اکنون در تهران همه محصولات موجود هستند؛ کالکشن این برند به صورت استاندارد شامل دو فصل اصلی و یک نیم فصل بعد از عید می باشد. تمرکز این برند بر روی راحتی و استفاده به صورت روزمره در وهله اول و همین طور مطابق مد، در وهله دوم می باشد. اما سادگی محصولات به دل نشین این برند است که دل خیلی از ما فشن دوستان را برده است. شعار آرتمن در واقع ساخت کفشی است ، که تو بتوانی در کل روز در مناسبت های مختلف پایت کنی و لذت ببری. علاوه بر کفش، بنا بر درخواست متقاضیان، این برند تلاش خود را بر روی کیف و دستنبد هم پیاده کرد و سر بلند بیرون آمده است.

برند ایرانی آرتمن برند ایرانی آرتمن برند ایرانی آرتمن

منبع : منودلیار

نظر بدهید