مکمل رنگ فیروزه ای
کافه دکوراسیون

برترین مکمل رنگ فیروزه ای در دکوراسیون کدامند؟

1.49Kبازدید

هر انسانی برای دکوراسیون منزل خود ایده‌ها و رنگ‌هایی را مد نظر دارد، نمی‌تواند از کنار رنگ فیروزه‌ای بی تفاوت عبور کند. این رنگ سبز مایل به ابی است، می‌توان در کنار مکمل‌های رنگ فیروزه ای، به منظور ایجاد فضای خاص در دکوراسیون خانه از آن استفاده کرد.

مکمل رنگ فیروزه ای

رنگ فیروزه ای از انواع رنگ های زیبا و جذاب برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. در نظر داشته باشید که، از این رنگ در کنار رنگهای مکمل رنگ فیروزه ای استفاده کنید. به این دلیل که استفاده رنگ فیروزه‌ای در جای نامناسب و در کنار رنگ های نا هماهنگ نه تنها به زیبایی کمک نمی‌کند. بلکه زیبایی را از بین می‌برد. این مقاله به منظور شناخت رنگ های مناسب و انواع مکمل های رنگ فیروزه ای، تهیه شده است.

ویژگی‌های کلی رنگ فیروزه‌ای

مکمل رنگ فیروزه ای

رنگ فیروزه‌ای می‌تواند خاصیت سرزندگی، تحرک، هوشمندی، ازادی، کمک دهندگی، پیروزی را داشته باشد. می‌توان از انواع مکمل های رنگ فیروزه ای که در کنار، این رنگ قرار می‌گیرد استفاده کرد. تعیین می‌کند که، کدام ویژگی بارز رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون باشد.

رنگ های مکمل رنگ فیروزه‌ای

مکمل رنگ فیروزه ای

قطعا استفاده از رنگ فیروزه‌ای به تنهایی، موجب خستگی در طولانی مدت، کلافگی میزبان می‌شود. برای رفع این مشکل می‌توانید از رنگ‌های مکمل رنگ فیروزه‌ای مانند رنگ سفید، مشکی، صورتی کم رنگ، زرد، بنفش، قرمز تیره، خاکستری، شکلاتی و … استفاده کنید. یکی از خاصیت های رنگ فیروزه‌ای، استفاده از آن در دکوراسیون به سبک مدرن کلاسیک و سنتی است.

استفاده از رنگ فیروزه‌ای و مکمل رنگ فیروزه‌ای در دکوراسیون فضاهای مختلف

آشپزخانه

مکمل رنگ فیروزه ای

اگر رنگ دیوار‌های آشپزخانه شما سفید است. و نمی‌خواهید رنگ دیوارها را تغییر دهید، می‌توانید برای پرده آشپزخانه استفاده کنید. می‌تواند برای گلدان‌های جلوی پنجره از رنگ‌های مکمل رنگ فیروزه‌ای استفاده کنید. مانند صورتی و قرمز تیره، که در کنار پرده فیروزه‌ای ترکیبی انرژی بخش ایجاد می‌کند.

اتاق خواب

مکمل رنگ فیروزه ای

اگر نمی‌خواهید رنگ فیروزه ای در اتاق خواب شما، رنگی غالب باشد. می‌توانید از رنگ‌های مکمل رنگ فیروزه‌ای برای رنگ اصلی و از رنگ فیروزه‌ای در کوسن‌های روی تخت، تابلو بالای تخت و … استفاده کنید.

نشیمن

مکمل رنگ فیروزه ای

رنگ فیروزه‌ای تیره در کنار رنگ طلایی یکی از ، زیباترین و جذاب ترین ترکیب رنگ برای استفاده در اتاق نشیمن است.

پذیرایی

مکمل رنگ فیروزه ای

اگر قصد دارید خانه شما در هر زمانی، حال و هوای بهاری داشته باشد می‌توانید در پذیرایی خانه از رنگ فیروزه‌ای استفاده کنید و در کنار آن از رنگ سبز مایل به لیمویی به عنوان رنگ مکمل استفاده کنید.

مبلمان فیروزه‌ای

مکمل رنگ فیروزه ای

اگر مبلمان پذیرایی شما به رنگ فیروزه ای است. می‌توانید از رنگهای گرم مانند رنگ قرمز یا طلایی به عنوان مکمل رنگ فیروزه‌ای، برای پرده‌های پذیرایی استفاده کنید. همچنین می‌توانید از رنگ‌های کرم یا قرمز به عنوان رنگ مکمل رنگ فیروزه‌ای، در فرش‌ها استفاده کنید.

اتاق

نظر بدهید