برترین ترندهای کیف 2018
کافه خواندنی

برترین ترندهای کیف پاییز و زمستان 2018

2.13Kبازدید

برترین ترندها و مدهای کیف در پاییز و زمستان سال 2018

با محبوب ترین ترندها و مدل های کیف در پاییز و زمستان امسال (1397-2018) آشنا شوید و جدیدترین محصولات برندهای برتردنیا را بشناسید.

کیف، یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که استایل خانم‌ها را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. ازاین‌رو خانم‌ها باید بکوشند تا ضمن شناسایی برترین ترندهای کیف در هر فصل، نوع پوشش خود را نیز در نظر گرفته و گزینه‌ای متناسب با استایل خود را انتخاب کنند. پاییز و زمستان 2018-19، فصل سادگی و زیبایی است و به‌غیراز چند مدل عجیب و نامتعارف که در هر فصلی طرفداران خاص خود را دارد، اکثر مدل‌ها به‌صورت مینیمال و بسیار ساده طراحی‌شده‌اند. این کیف‌ها نه‌تنها درصحنه‌ی فشن شوها که در تمامی کوچه‌ها و خیابان‌ها نیز دیده خواهند شد و نظر افراد متعدد با سلایق و علایق مختلف را، به خود جلب خواهند نمود.

کیف‌های چرم ریش‌دار

اگر شما هم از طرفداران کیف‌های چرم ریش‌دار هستید، بدانید که پاییز و زمستان امسال بهترین زمان استفاده از این کیف‌ها است. این کیف‌ها به شما حال و هوایی متفاوت می‌دهند و استایل خیابانی شمارا خاص و منحصربه‌فرد می‌نمایند.

از برجسته‌ترین طراحان کیف‌های ریش‌دار می‌توان به برند بالنسیاگا (Balenciaga) و کلوین کلاین اشاره کرد که با استفاده از ریش‌ریش‌های کوتاه و بلند در رنگ‌های مختلف، کیف‌های ساده را از نو خلق کرده و تبدیل به ترند سال نموده‌اند.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های سبدی بافت‌دار

از دیگر کیف‌های ترند شده در پاییز و زمستان امسال می‌توان، به کیف‌های چرمی و یا پارچه‌ای که دارای بافت‌های متعددی همچون پیچ یا گیس بافت هستند  اشاره کرد. استفاده از این بافت‌ها در دسته، بدنه و یا کف کیف‌ها رایج و متداول است و برند الکساندر ونگ به‌عنوان یکی از بهترین عرضه‌کنندگان این کیف‌ها در فصل پاییز و زمستان شناخته می‌شود

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های مثلثی ساده

یکی از راحت‌ترین و کاربردی‌ترین کیف‌های ترند شده در سال 2018، کیف‌های مثلثی ساده است که شاید هر خانمی، یکی از آن‌ها را در کمد خود داشته باشد. کیف‌های مثلثی که به کیف‌های هوبو نیز شهرت دارند، در سال جاری موردتوجه برندهای مختلفی همچون تام فورد، جیسون وو(Jason Wu) و مایکل کورس قرار گرفتند و هر یک از این برندها با تولید نمونه‌های برجسته‌ای از انواع کیف‌های مثلثی، توجه علاقه‌مندان به دنیای مد را به خود جلب نمودند.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های سوارکاری

کیف‌های سوارکاری، کیف‌های کوچکی با خطوط منحنی هستند که شبیه به کیف‌های مورداستفاده در سوارکاری طراحی‌شده‌اند و امروزه با استفاده از زنجیرها و اکسسوری های متنوع، ظاهری مدرن به خود گرفته‌اند. برخی این کیف‌ها را، تداعی‌کننده‌ی زندگی روستایی دانسته و ادغام شدن آن‌ها با استایل مدرن شهری را بسیار زیبا و خارق‌العاده می‌دانند.

برترین طراحان این مدل روبرتو کاوالی، کلوئه و لوئوه (Loewe) هستند که کیف‌های بسیار زیبایی را برای پاییز و زمستان امسال ارائه نموده‌اند.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های لوگودار

امسال شاهد کیف‌هایی هستیم که لوگوی برند تولیدکننده را، در ابعاد بسیار بزرگ بر روی خود حمل می‌کنند و درواقع لوگوی برندها به‌عنوان آیتم اصلی در طراحی کیف، مورداستفاده قرارگرفته‌اند. برند موسکینو (Moschino)، دیور و لانون (Lanvin) از پیشگامان این طرح بوده و خالق این ترند در پاییز و زمستان 2018-19 به شمار می‌آیند.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های بالشی

یکی از عجیب‌ترین کیف‌های ترند شده در پاییز و زمستان امسال، کیف‌هایی شبیه به بالش‌های نرم و راحت است. این مدل که گزینه‌ای ایده‌آل برای دوست داران سفر است، این امکان را برای آنان فراهم می‌کند تا در هر مکان و هرزمانی، سرشان را بر روی کیفشان گذاشته و به خوابی عمیق و راحت فروروند!

مارنی (Marni)، سیمون روشا (Simone Rocha) و میسون مارجیلا (Maison Margiela) از طراحان اصلی این مدل به شمار می‌آیند و نمونه مای بسیار زیبایی از این مدل پاییزی و زمستانی را طراحی نموده‌اند.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های اُوِر سایز

اگر شما نیز جزءِ کسانی هستید که از کیف‌های کوچک و کم‌حجم خسته شده‌اید، وقت آن رسیده است که به سراغ کیف‌های خیلی بزرگ رفته و پاییز و زمستان امسال را با آن‌ها سپری کنید. کیف‌های اُوِر سایز یکی از محبوب‌ترین ترندها در پاییز و زمستان جاری هستند و به خاطر کاربردی بودنشان موردتوجه افراد زیادی قرارگرفته‌اند. لازم به ذکر است که ویکتوریا بکهام از اولین بنیان‌گذاران این ترند در دنیا بوده است و نمونه‌های برجسته‌ای از این مدل را، می‌توان در بین طراحی‌های او جست‌وجو کرد.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های جعبه‌ای

شاید کیف‌های جعبه‌ای اولین انتخاب افراد برای قرار دادن اشیای موردنیازشان نباشند و راحتی و رفاه چندانی را برای آنان رقم نزنند، اما این کیف‌ها ظاهری خاص و منحصربه‌فرد دارند و در دست گرفتن آن‌ها استایل ویژه‌ای را برای خانم‌ها به ارمغان می‌آورد. امروزه کیف‌های جعبه‌ای با طرح‌ها و جزئیات بسیار متنوعی طراحی و تولید می‌شوند و آن‌چنان‌که شواهد نشان می‌دهد، از محبوب‌ترین ترندهای پاییز و زمستان امسال به شمار می‌آیند.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های کمری

کیف‌های کمری همواره طرفداران خاص خود را دارند و بعضاً بسیار کاربردی و درعین‌حال زیبا به نظر می‌رسند. این کیف‌ها که معمولاً در شوی برندهای گوچی و ژیوانشی دیده می‌شوند، یکی از ترندهای پاییز و زمستان امسال به شمارمی‌آیند و مجدداً موردتوجه اهالی دنیای مد قرارگرفته‌اند.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌هایی با طراحی هندسی

اگر به دنبال کیف‌های خاص و بعضاً نامتعارف هستید، توجه شمارا به این ترندِ کیف‌ جلب می‌کنیم. کیف‌هایی که با استفاده از اشکال هندسی منتظم طراحی‌شده‌اند و اشکال عجیبی را به وجود آورده‌اند.

نمونه‌های برجسته‌ی این ترند را می‌توانید در محصولات برندهایی همچون لویی ویتان و فلیپ لیم جست‌وجو نمایید و بدین ترتیب با یکی از اصلی‌ترین کیف‌های ترند شده در پاییز و زمستان امسال آشنا شوید.

برترین ترندهای کیف 2018

کیف‌های کوچک با بندهای بلند

مقداری پول، تلفن همراه و رژ لب خود را بردارید، همه آن‌ها را در کیفتان قرار داده و راهی جشن‌ها و مهمانی‌های شبانه شوید. این کیف‌ها که در میان‌برترین ترندهای پاییز و زمستان جاری دیده می‌شوند بسیار زیبا و کاربردی هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند.

پرادا، ولنتینو و میسونی (Missoni)، هر یک طراحی خاصی از این مدل کیف‌هارا ارائه نموده‌اند و بدین ترتیب به یکی از محبوب‌ترین برندها در میان دختران جوان تبدیل‌شده‌اند.

برترین ترندهای کیف 2018

منبع : مدوپیا

نظر بدهید