استایل دامن جین
کافه خواندنی

با دامن جین استایل های متفاوتی داشته باشید

1.48Kبازدید

جین، یکی از دوست‎داشتنی‌ترین آیتم‌های لباس در چند دهه اخیر است؛ اوایل از این نوع پارچه و طرح، تنها برای شلوار استفاده می‌شد، اما کم‌کم انواع شلوارک‌ها، کت‌ها، بلوزها، دامن‌ها و… نیز از جنس جین ساخته شدند. دامن جین که امروزه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود، طرفداران زیادی دارد. در این مطلب خواهیم گفت که این نوع دامن را با چه آیتم‌هایی می‌توانید ست کنید.

دامن جین و لباس زمستانی

شاید فکر کنید که دامن جین (چه بلند و چه کوتاه) را نمی‌توان در فصل زمستان پوشید، اما اینگونه نیست. دامن جین همراه با پالتوی زمستانی، یکی از شیک‌ترین استایل‌ها را می‌سازد. می‌توانید دامن کوتاه را با شومیز یا بلوز سفید بپوشید و باتوجه به دمای هوا، جوراب شلواری مناسبی انتخاب کنید و استایل‌تان را با پالتوی بلند و بوتی زیبا تکمیل کنید.

استایل دامن جین

جین دو رنگ

دامن جین دورنگ، امروزه یکی از ترندی‌ترین دامن‌ها محسوب می‌شود و می‌توانید این نوع دامن را همراه با بلوز کتان بپوشید یا اگر از استایل تمام جین خوشتان می‌آید، کت جینی را با آن همراه کنید. اسنیکرز ساده، یکی از بهترین گزینه‌ها به‌عنوان کفش این نوع استایل است.

استایل دامن جین

دامن میدی

دامن میدی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای دامن‌های جین است. این دامن دوباره پس از سال‌ها ترند شده؛ به‌خصوص اگر چاکی در کناره‌ها یا جلو داشته باشد. شما می‌توانید شومیز نخی ساده با یقه باز همراه آن بپوشید و درعوض، یک گردنبند بزرگ بیندازید و اسنیکرز به‌پا کنید

استایل دامن جین

دامن کوتاه با بوت بلند

یکی از مواردی که در ایران باید رعایت شود، مسئله حجاب است؛ پس پوشیدن دامن جین کوتاه به‌تنهایی ممکن نیست؛ ازطرفی ممکن است بعضی افراد از ساق یا جوراب‌شلواری خوششان نیاید. برای این مسئله هم راه‌حل وجود دارد: بوت بلند بالای زانو. اگر اهل پوشیدن بوت‌های چرم خیلی بلند هستید، می‌توانید آن را همراه با دامن جین کوتاه بپوشید و روی آن پالتوی خز. این استایل با یک جفت شال و کلاه زمستانی شیک تکمیل می‌شود.

استایل دامن جین

دامن جین ماکسی

دامن ماکسی که پا را به‌طور کامل می‌پشاند. کافی است که همراه آن یک شومیز از جنس نخ یا یک بلوز جین کاغذی ساده بپوشید یا در زمستان، پالتو به‌تن کنید. در زمستان، بوت نیم‌ساق (تا روی قوزک) و در تابستان، اسنیکرز یا لوفر، کفش مناسبی برای این نوع استایل است.

استایل دامن جین

منبع:مجله دلتا

نظر بدهید