استایل نارنجی برای آقایان
مدل لباس مردانه

این بار آقایان نارنجی بپوشند!

1.02Kبازدید

معمولا در کمد لباستان چند دست لباس به رنگ نارنجی دارید؟

رنگ نارنجی؛ روشن، شاداب و آفتابی؛ این‌ها توصیفاتی است که می‌توان درمورد رنگ نارنجی به کار برد و واقعیت این است که دوست داشتن این رنگ کار آسانی است. این رنگ عموما خورشید و شادی را به خاطر ما می‌آورد، چرا که نارنجی را می‌توان در زیباترین لحظه‌های روز دید. با مطلب « استایل نارنجی برای آقایان » همراه ما باشید.

استایل نارنجی برای آقایان

استایل نارنجی برای آقایان

استفاده از ترکیب رنگی نارنجی برای آقایان هم می‌تواند جالب و جذاب باشد. این رنگ برای استایل‌های مخصوص کار و جلسات گرفته تا استایل‌های راحت و کژوال مناسب و قابل استفاده است.

تنالیته نارنجی تنها رنگی نیست که با نارنجی، جذابیت‌های منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند؛ بلکه رنگ نارنجی با رنگ‌های کرم و قهوه‌ای هم می‌تواند بسیار زیبا باشد. پوشیدن این رنگ می‌تواند احساس شادی را در افراد زنده کند و آن‌ها را پرهیجان و پرنشاط نگه دارد. یک استایل‌ مردانه متداول، کراوات نارنجی و کت و شلوار سورمه‌ای است که جذابیت زیادی هم دارد.

استایل نارنجی برای آقایان

در آخر

استفاده از رنگ‌های گرم مانند آجری، قرمز، قهوه‌ای و نارنجی، می‌تواند روحیه افراد را سرزنده و شاداب نگه دارد و امید را در آن‌ها افزایش دهد. با این حال، ترکیب این رنگ با خانواده کرم، اُکر و قهوه‌ای، یک استایل شیک و جذاب به وجود می‌آورد؛ بنابراین، اگر دوست دارید زمانی که به هر جمعی وارد می‌شوید، چشم‌ها به‌سوی شما بچرخد، حتما از رنگ نارنجی در ترکیب لباس‌ها بهره بگیرید.

منبع: بانی مد

نظر بدهید