اینطوری با رنگ خردلی تیپ بزن!
کافه خواندنی

اینطوری با رنگ خردلی تیپ بزن!

2.19Kبازدید

زرد خردلی بی‌شک در حال حاضر یکی از رنگ‌های بسیار محبوب است. طبق نظر سنجی‌های انجام شده این روزها، اکثر افراد بیشتر از رنگ سبز لیمویی به همراه زرد خردلی در استایل خود استفاده می‌کنند، به همین دلیل است که ما این مقاله را برای شما آماده کردیم. این رنگ ساده‌ترین رنگ برای استفاده نیست، به همین دلیل ممکن است کمی در مورد آن نگران باشید اما ما کاملاً مطمئن هستیم که ایده‌های لباس خردلی ذکر شده در پایین به احتمال زیاد می‌توانند نگرش شما را به این رنگ عوض کند.

شلوار زرد خردلی

اینطوری با رنگ خردلی تیپ بزن!

اکثر افراد فکر می‌کنند که نمی‌توانند به روشی زیبا شلوار خردلی را در تیپ استفاده کنند اما واقعیت این است که این شلوارها برای همه انتخابی عالی است! تنها لازم است، مانند هر شلوار دیگری، شلوار مناسب خود را پیدا کنید. شما می‌تواند مدل فاق بلند راسته یا حتی شلوار کوتاه گشاد را انتخاب کنید. می‌تواند تن زرد تیپ خود را با استفاده از رنگ‌های خنثی مانند مشکی یا سفید کم کنید. شما همچنین می‌توانید این رنگ را با رنگ‌های صورتی، ارغوانی و غیره سِت کنید.

کت و شلوار زرد خردلی

اینطوری با رنگ خردلی تیپ بزن!

کت و شلوار زنانه لباسی بسیار قدرتمند است که ما فکر می‌کنیم حتماً باید آن را امتحان کنید. آنها برای تیپ رسمی، مراسمی غیررسمی در بعد از ظهر یا حتی شب مناسب هستند. اگر شما به روش غیررسمی آن را می‌پوشید، می‌توانید کتونی با آن سِت کنید. برای لباس شب می‌توانید آن را بلوزی شیک، کفش پاشنه بلند و کیف دستی امتحان کنید. این لباس همچنین با رنگ زرد خردلی معرکه به نظر خواهد رسید.

کیف‌های زرد خردلی

اینطوری با رنگ خردلی تیپ بزن!

اگر احساس می‌کنید که تیپتان بسیار ساده است و به چیزی برای خاص کردن آن نیاز دارید، وقت آن رسیده تا به فکری کیف با رنگ روشن باشید… و رنگ خردلی شما را نا امید نخواهد کرد. کیف خردلی حال و هوایی کاملاً متفاوت به ظاهر شما می‌دهد و واقعاً به روشی مناسب چشمگیر است. شما می‌تواند فرم و اندازه کیف را بر اساس ترجیح و نیاز خود انتخاب کنید. این ایده همچنین برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که نمی‌خواهند با پوشیدن لباس خردلی تیپشان جیغ به نظر برسد اما هنوز هم می‌خواهند که از رنگ‌های متفاوت در استایل خود استفاده کنند.

پیراهن زرد خردلی

اینطوری با رنگ خردلی تیپ بزن!

پیراهن لباسی پر کاربرد است و این دفعه ما می‌خواهیم به شما پیراهن خردلی را توصیه کنیم. خردلی رنگی سرزنده است، برای پیراهن زیبا به نظر می‌رسد و برای رنگ پوست‌های مختلفی مناسب است. پیراهن با این رنگ به طور شگفت آوری شیک به نظر می‌رسد و شما می‌توانید آن را با کیف و کفش نود زیبا ست کنید.

اینطوری با رنگ خردلی تیپ بزن!

منبع:استایلی

نظر بدهید