مدل دکوراسیون اتاق خواب
کافه دکوراسیون

ایده هایی برای دکوراسیون اتاق خواب به سبک کانتری

1.5Kبازدید

در واقع کلمه کانتری که در دکوراسیون به کار برده می شود، به معنای خانه کلبه ای و روستایی است. این دکوراسیون بی شباهت به سبک های وینتیج نبوده و با آوردن نام آن خانه ای تصور می شود که در میان دشتی از گل های رنگارنگ و با لوازم چوبی قدیمی و البته رنگ روشن تو را به لذت بردن از زندگی دعوت می کند. هماهنگی این نوع خانه ها با زندگی شهری با نام کانتری مدرن شناخته می شود. در این سبک می توانی از درخت ها، گل ها، پرنده ها و رنگ آبی آسمان که از پنجره ها دیده می شوند الهام بگیری. به طور کلی این سبک از المان های رنگ های طبیعت استفاده می کند اما در قالبی کهنه، قدیمی و نوستالژیک. بیشترین ترکیب رنگی هایی که در این سبک به کار برده می شوند رنگ های آبی و سفید، قرمز و سفید و سبز و سفید است. می توانی در دکوراسیون سبک کانتری خانه ات، تمام رنگ های پاستلی را با رنگ سفید ترکیب کرده و در فضای خانه ات به کار ببری. استفاده از چوب های طبیعی مانند چوب درخت گردو و چوب ماهون کاربرد بسیاری در لوازم سبک کانتری دارند. هم چنین مبلمان حصیری و یا ساخته شده از چوب بامبو نیز برای استفاده در سبک کانتری مناسب بوده و فضایی شیک ایجاد می کند. پارچه هایی با طرح های گلدار، راه راه که از رنگ های روشن و کدری که شارپ نیستند استفاده شده باشد، از جمله دیگر المان های بارز در دکوراسیون سبک کانتری است.

otagh-khab (1)

به طور کلی به کار بردن یک دکوراسیون واحد در کل خانه باعث می شود افراد آرامش بیشتری کسب کرده و فضا صمیمانه تر شود. سبک کانتری ساده و راحت بوده و هدف این سبک ایجاد فضایی جذاب و در عین حال دوستانه است که اگر خیلی با سبک های مدرن میانه خوبی نداری و از طرفی روحیه فانتزی هم داری، این سبک می تواند برای تو بهترین انتخاب باشد.

– نقش ها و بافت ها در این سبک اصلی ترین عنصر به کار رفته است. در واقع کانتری برگرفته از آداب و رسوم محلی یک منطقه است.

– برای ایجاد کمی تنوع و زیبایی بیشتر می توانی از گل ها، گیاهان و وسایلی با جنس چوب استفاده کنی.

– دیوار ها معمولا با کاغذ دیواری طرح دار یا چوب پوشانده شده و این امر به دنج بودن فضا کمک شایانی می کند.

در ادامه این مقاله توجه شما را به ایده هایی برای دکوراسیون اتاق خواب جلب می کنیم:

مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب مدل دکوراسیون اتاق خواب

منبع : منودلیار

نظر بدهید