ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی
کافه دکوراسیون

ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی

1.18Kبازدید

آشپزخانه یکی از فضاهای پرانرژی و پر از زندگی در خانه است و کمی رنگ، لذت و تجربیات کلی ما را از این فضای کاربردی خانه بسیار افزایش می دهد. این فضا نه فقط برای تهیه و خوردن غذا، بلکه برای دورهمی های خانوادگی و گذراندن وقت در کنار افرادی که دوستشان داریم به کار می رود و بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. دکوراسیون این فضا می تواند در عین ساده بودن انرژی و زیبایی لازم را نیز داشته باشد که این هدف با وجود رنگ ها عملی خواهد بود. در اینجا چهار مورد از عناصر مهم برای ایجاد تغییرات سریع و کم هزینه را در دکوراسیون آشپزخانه های سفید، کرم یا خاکستری برای شما آماده کرده ام.

آثار هنری در دکوراسیون آشپزخانه

   ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی

تابلوهای هنری به راحتی می توانند رنگ و سبک را به دکوراسیون آشپزخانه شما وارد نمایند. این آثار فضا را جذاب تر کرده و می توانند متناسب با سبک آشپزخانه شما، مدرن یا کلاسیک انتخاب شوند. از مزیت های دیگر این ایده می توان به این اشاره داشت که جای زیادی نگرفته و به آسانی بر روی دیوار یا شلف های آشپزخانه قرار می گیرند. بنابراین می توانید به راحتی متناسب با تغییر فصل ها، آن ها را نیز تغییر داده تا به این واسطه بتوانید پالت های رنگی مختلف را نیز به کار ببرید. بهتر است در هنگام انتخاب تابلو یا عکس، ایده های مختلف، از آثار نقاشان مشهور گرفته تا نقاشی فرزندانتان را در نظر بگیرید. در تصاویر بالا به خوبی می توانید نمونه های استفاده شده در 3 آشپزخانه متفاوت را مشاهده نمایید.

پارچه در دکوراسیون آشپزخانه

ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی

پارچه ها در دکوراسیون آشپزخانه به شکل های مختلفی دیده می شوند. از صندلی ها گرفته تا پرده ها و لوازم پارچه ای، همگی می توانند نقش و الگو و رنگ ها را به خوبی به معرض نمایش بگذارند. اگر ترکیب رنگی کلی در آشپزخانه شما سفید، کرم و یا خاکستری است می توانید از پارچه ها با رنگ های قرمز، آبی، زرد و سبز بهره ببرید. این ایده می تواند از جمله ایده های بسیار ارزان و کم هزینه محسوب شده و در عین سادگی تاثیر بسیار زیادی بر فضا بگذارند.

رنگ وسایل آشپزخانه

ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی

شاید وسایل کوچک در آشپزخانه خیلی دیده نشوند اما باید این نکته را بدانید اگر در رنگ های درست انتخاب شوند، می توانند تاثیر زیادی را به وجود بیاورند. توستر، آبمیوه گیری، تخته برش، بشقاب ها و …. هر وسیله دیگری که جلوی دید قرار دارد می تواند به رگ های شارپ مانند قرمز و آبی انتخاب گردد. این ایده نیز در دسته ایده های کم هزینه محسوب شده و فقط کمی به سلیقه شما بستگی خواهد داشت. اگر به تصاویر بالا دقت نمایید، می توانید انواع وسایل و اکسسوری های آشپزخانه را به رنگ های جذاب و شاد مشاهده نمایید.

چراغ آویز آشپزخانه

ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی ایده هایی برای داشتن آشپرخانه با انرژی

امروزه چراغ ها و لوسترها تنها برای روشنایی به کار نمی روند، بلکه به دلیل داشتن طرح و مدل خاص، خود به عنوان یک عنصر دکوراتیو در دکوراسیون محسوب می شوند. چراغ آویزها می توانند درایجاد یک سبک خاص در آشپزخانه نقش مهمی داشته باشند، به عنوان مثال طرح کلاسیک بوده و یا مدلی کاملا مدرن را نشان دهند. همان طور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید، یک چراغ آویز یا لوستر به راحتی رنگ را وارد فضا کرده و به ایجاد یک نقطه کانونی نیز کمک خواهند کرد.

منبع : چیدانه

نظر بدهید