مبلمان نیم ست
کافه دکوراسیون

ایده‌هایی برای چیدمان مبلمان نیم‌ست

1.16Kبازدید

با توجه به کوچک شدن متراژ منازل، استفاده از مبلمان نیم ست در نشیمن منازل مورد استقبال قرار گرفته است. البته مبلمان نیم ست علاوه بر استفاده در پذیرایی کوچک منازل کاربردهای دیگری نیز دارد.

مبلمان نیم ست

نیم‌ست مبلمان مدرن، انتخاب خیلی‌ها بوده و هست. چون هم برای خانه‌های بزرگ مناسب است و هم به کار خانه‌های کوچک می‌آید. از طرفی چیدمان راحتی دارد و از نظر ترکیب رنگ هم که بسیار متنوع است. در این مقاله با ما همراه شوید تا به شما کمک کنیم در هنگام خرید مبلمان مدرن نیم‌ست انتخاب راحت‌تر و بهتری داشته باشید.

مبلمان مدرن نیم‌ست چه کاربردهایی در دکوراسیون دارد؟

مبلمان نیم ست

با توجه به کوچک شدن متراژ منازل، استفاده از مبلمان نیم‌ست در نشیمن منازل مورد استقبال قرار گرفته است. البته مبلمان نیم‌ست علاوه بر استفاده در پذیرایی کوچک منازل کاربردهای دیگری نیز دارد. بطور مثال در منازل بزرگ که با یک ست مبل کلاسیک یا مبلمان استیل هم چیدمان شده است، می‌توان برای قسمت تی وی روم از یک مبل نیم‌ست مناسب استفاده کرد.

انتخاب رنگ و طرح مبلمان نیم ست

مبلمان نیم ست

نکته‌ی دیگری که در خرید یک مبل نیم‌ست برای منزلتان باید درنظر بگیرید، انتخاب رنگ مبل است. انتخاب رنگ پارچه و چوب مبل در منازل کوچک بسیار مهم است. اگر عاشق رنگ‌های تیره و جیغ هستید از این علاقه صرف نظر کنید. زیرا مبلمان با رنگ تیره منزل کوچک شما را کوچکتر از قبل جلوه می‌دهد. پیشنهاد ما به شما این است که از یک رنگ روشن یا خنثی برای کاناپه مبل استفاده کنید و روی آن کوسن‌هایی با رنگ‌های تیره و مورد علاقه‌تان چیدمان نمایید. علاقه‌ی خود به رنگ‌های جیغ و تیره را در لوازم اطراف مبلمان مانند اکسسوری‌ها و یا کوسن به کار ببرید.

چیدمان مبل مدرن نیم‌ست چگونه است؟

مبلمان نیم ست

گفتیم که کاربرد مبلمان نیم‌ست مدرن فقط محدود به خانه‌هایی با متراژ کوچک نمی‌شود، و اگر شما خانه‌ای بزرگ دارید می‌توانید قسمت‌های مختلف آن را با مبلمان نیم‌ست چیدمان کنید. اما یک نکته مهم وجود دارد! و آن اینکه باید با توجه به متراژ هر فضا، مبلمان مناسب را برای بهترین چیدمان انتخاب کنید. مثلا می‌توانید از یک دست مبلمان نیم‌ست سه نفره (یک مبل دو نفره و یک مبل تک نفره)، یا از یک دست مبلمان نیم‌ست چهار نفره و یا حتی از دو تا مبل تک‌نفره استفاده کنید. این که چه چیدمانی مناسب است بستگی به متراژ، شکل هندسی و دیوارهای فضای مورد نظر دارد.

منبع:چیدانه

نظر بدهید