اکسسوری های مردانه
مدل لباس مردانه

اکسسوری های مردانه

2.56Kبازدید

اکسسوری های لوکس مردانه

لباس پوشیدن به تنهایی و بدون استفاده از اکسسوری های مردانه مختلف هیچ موقع کامل نیست بلکه این اکسسوری هست که باعث کامل شدن یه استایل مردانه و جذاب میشه .آقایون میتونن با استفاده از چند اکسسوری استایل شون رو جدید و متفاوت کنن .همه آقایون باید در کمد لباس شون اکسسوری های لوکس برای مراسم رسمی داشته باشن . اگه پای اکسسوری مردونه وسط باشه ظاهر شما رو رسمی و انتخاب تون رو هوشمندانه تر میکنه .

۱)کفش

یکی از مهمترین مواردی که باید رعایت کنین انتخاب یه جفت کفش مناسب با استایل تون هست ،فقط اینکه طبق قوانین فشن و دنیای مد رنگ کفش باید با رنگ کمربند یکی باشه و این نکته رو باید حتما در نظر بگیرین .

اکسسوری های مردانه

۲)ساعت مچی

ساعت مچی مخصوصا برای آقایون یکی از ضروریات پیچیده ی این روزها هست تا زمان و ساعت رو تحت کنترل داشته باشین و علاوه بر آن ساعت تاثیر زیادی در استایل و تیپ شما داره .فقط اینکه برای ساعت انداختن باید مستلزم دانشی کافی باشین . مثلا اینکه انداختن یه ساعت مچی اسپرت به همراه کت و شلوار رسمی ،ظاهر مناسبی نداره .ساعت های مچی مردانه تنوع های زیادی داره و باید دقت کنین که یه مدل خوب مناسب با استای تون انتخاب کنین .پس سعی کنین چند مدل ساعت داشته باشین و متناسب با فصل ،استایل و لباس هاتون ساعت مناسب رو به دست بیندازین .

اکسسوری های مردانه

۳)عینک آفتابی

عینک آفتابی یکی دیگه از اکسسوری های ضروری مردانه هست که این اکسسوری یه بخش جدایی ناپذیر از دنیای مد و فشن هست و حتی افرادی که به مد علاقه ای ندارن از آن استفاده میکنن .

فقط اینکه در انتخاب عینک آفتابی اول از همه باید دقت لازم رو داشته باشین ،چون با سلامت چشم ها در ارتباط هست و در درجه ی دوم ظاهر این اکسسوری رو مد نظر قرار بدین و یه مدل جذاب و متناسب با استایل تون و فرم صورت تون انتخاب کنین .

اکسسوری های مردانه

۴)کمربند

اگه بخواین فقط یه اکسسوری مردانه رو انتخاب کنین که بدون آن نباید از خونه خارج شد بی شک کمربند هست ! یه کمربند خوب نه تنها به قرار گرفتن بهتر لباس روی بدن کمک میکنه بلکه ظاهری شیک رو به استایل میده .توصیه میشه که حتما آقایون باید چند کمربند شیک و مناسب داشته باشن تا با لباس ها و کفش های خود ست کنن.

اکسسوری های مردانه

۵)کراوات . پاپیون

خیلی از آقایون تمایلی به استفاده از کراوات و پاپیون در استایل خود ندارن در صورتی که همین اکسسوری ساده میتونه استایل رو کامل تر و جذاب تر نشون بده .این اکسسوری احساس درجه یک بودن رو در شما ایجاد میکنه و باعث میشه که در نظر دیگران فردی قابل احترام و قدرتمند دیده بشین .

اگه میخواین یه استایل زیبا و رسمی ای داشته باشین ،حتی در مهمونی های رسمی ،ملاقات های کاری و جلسات مهم از کراوات استفاده کنین .

اکسسوری های مردانه اکسسوری های مردانه

۶)گیره کراوات

اگه روی جزئیات تیپ تون توجه کنین ،کلیات خود به خود زیبا جلوه میکنه .فقط اینکه در مورد گیره ی کراوات به دو نکته باید توجه کنین :

۱،گیره کراوات اصلا نباید از عرض کراوات شما عریض تر باشه ،مخصوصا وقتی کراوات های فانتزی و رسمی میبندین.

۲،گیره کراوات دقیقا جلوی سینه ی خود قرار بدین ،نه بالاتر و نه پایین تر .

اکسسوری های مردانه

۷)دکمه سر دست

دکمه سر دست دکمه های تزیینی هستن که برای تزیین و بستن دو بخش سر آستین پیراهن مردانه استفاده میشه .استفاده از دکمه سر آستین استایل شما رو کاملا رسمی و جذاب میکنه و در تیپ های رسمی و استایل مردانه تاثیر زیادی داره .

اکسسوری های مردانه اکسسوری های مردانه

۸)کیف

حمل کردن تمام وسایل شخصی با دست و بدون استفاده از کیف ،ظاهری زیبا وخاص رو براتون ایجاد نیمکنه و فقط باعث میشه که استایلی نامرتب داشته باشین !

کیف های مردانه در این مواقع بهترین انتخاب هستن و امروزه مدل های مختلفی از این اکسسوری وجود داره .

کوله پشتی یکی از کیف های بسیار رایج برای آقایونی هست که استایل اسپرت و خیاباین ای دارن .

اکسسوری های مردانه

کیف های مستطیلی و بزرگ مردانه هم میتونه برای حمل وسایل شخصی و ضروری به کار بره .

اکسسوری های مردانه

کیف های کوچک و دستی هم که بیشتر برای حمل مدارک از آن استفاده میشه که در طرح ها و رنگ های مختلف وجود داره و استایل مردانه رو ویژه تر میکنه .

اکسسوری های مردانه اکسسوری های مردانه

فقط این نکته رو در نظر داشته باشین که که رنگ کیف با کفش و کمربند حتما یکی باشه تا جلوه ی جذاب و بهتری داشته باشه .

اکسسوری های مردانه

۹)جوراب

امروزه یکی از اکسسوری هایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته جوراب با رنگ و طرح های خاص هست و برای آقایون به یه مد تبدیل شده و این اکسسوری رو با روش های مختلف مثل تا کردن شلوار ،پوشیدن شلوار کوتاه و … نشون میدن .تنوع خاص و زیادی برای جوراب های مردونه وجود داره و شما میتونین طرح و مدل مد نظر خودتون رو متناسب با استایل تون انتخاب کنین .

جوراب های مردونه با رنگ های خنثی مثل سفید ،مشکی ،خاکستری بیشترین کاربرد رو دارن اما اگه میخواین استایل تون خیلی متفاوت باشه از جوراب هایی با رنگ های متفاوت و انتزاعی باید استفاده کنین و اگه به درستی انتخاب بشه مطمئنا استایل جذابی رو براتون ایجاد میکنه .

اکسسوری های مردانه اکسسوری های مردانه

۱۰)ساسبند

در پوشش های مردونه خیلی نمیتونین یه تیپ متفاوت داشته باشین ،اماخیلی از آقایون به دنبال تفاوت هستن ،برای این دسته از آقایون یه تفاوت بزرگ رو پیشنهاد میکنیم که آن هم استفاده از اکسسوری ای به نام ساسبند هست .

ساسبند (ساسپندر،دوبند شلوار )همون تفاوت آشکار و تیپ جذابی هست که خیلی ها به دنبال آن هستن .

فقط توجه داشته باشین که اگه از کت استفاده میکنین ،برای تیپ های رسمی بهتره که بند شلوار زیر کت پنهون باشه و با پوشیدن جلیقه هم چندین برابر رسمی تر به نظر میرسین .

اکسسوری های مردانه

منبع : ست شو

نظر بدهید