انواع کت چرم مردانه
مدل لباس مردانه

انواع کت چرم مردانه

927بازدید

کت چرم یکی از انواع لباس مردانه است که هم کلاسیک است و هم کژوآل! این مدل لباس پاییزه در اوایل دهه ۱۹۰۰ میلادی مورد توجه آقایان قرار گرفت. ابتدا کت‌های چرم قهوه‌ای توسط نیروهای مسلح آلمان نازی در جریان جنگ جهانی اول مورد استفاده قرار گفت و به مرور به عنوان یک پوشاک پاییزه و زمستانه محبوب میان افراد محبوب شد. انواع کت چرم مردانه عنوان این مطلب است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

جنس کت چرم

چرم گاوی: یکی از محبوب‌ترین جنس‌های کت چرمی، پوست گاو است. این مدل دوام بسیار بالایی دارد. وقتی به آن دست می‌زنید، حس می‌کنید که کمی سفت و سخت است. با گذشت زمان کمی نرمتر خواهد شد، یعنی هرچقدر که بیشتر کت را بپوشید، سختی خود را از دست می‌دهد.

انواع کت چرم مردانه

سایر چرم‌ها: در حال حاضر، چرم پوست بره، حتی از پوست گاو هم محبوب‌تر و بهترین کت چرمی در بازار است. این کت‌ها بسیار نرم و انعطافپذیر هستند، اما متاسفانه ماندگاری آنها نیز به همان اندازه کمتر است.

انواع کت چرم مردانه

چرم جیر: چرم جیر نما یا همان Suede، یک مدل چرم کرکی و نرم است. کت‌های چرمی از جنس چرم جیر بسیار نرم و لطیف هستند، اما متاسفانه میزان مقاومت و ماندگاری آن‌ها در برابر آب بسیار کم است.

انواع کت چرم مردانه

انواع کت چرم مردانه

کت چرم موتور سواران: بر اساس مدل اصلی و کلاسیک کت چرم یعنی مدل Perfecto طراحی شده است و در حال حاضر، محبوب‌ترین مدل کت چرم است. زیپ این مدل کت در یک سمت بدن بسته می‌شود، یعنی یک لایه کت روی یک لایه دیگر قرار می‌گیرد. به این ترتیب، هوای سرد از هیچ طریقی نمی‌تواند به درون کت نفوذ کند.

انواع کت چرم مردانه

کت چرم مردانه خلبانی: از نظر قوانین مد این کت‌ها یکی از کاربردی‌ترین لباس‌های مردانه برای استفاده روزمره است.

انواع کت چرم مردانه

کت چرم مردانه ورزشی: افرادی که سرشانه‌های پهن و بزرگ دارند و کسانی که به دنبال چرم ضخیم‌تر هستند انتخابی عالی است. این ژاکت ظاهری ساده و شیک دارد بنابراین با شلوارهای جین و تی‌شرت‌های ساده ست می‌شود.

انواع کت چرم مردانه

کت چرم مردانه کلاسیک: برای تعادل گرما طراحی شده بنابراین برای خنک ماندن از پوشیدن لایه‌های اضافی خودداری کنید. ظاهر خود را ساده نگه داشته و این ژاکت را به همراه شلوارهای ساده و یک بافت یا تی‌شرت با رنگ روشن بپوشید .

انواع کت چرم مردانه

دلتا

نظر بدهید