انواع مدل مانتو بهاره
کافه خواندنی

انواع مدل مانتو بهاره

1.07Kبازدید

مانتو لباس اصلی در خارج از خانه و اولین و مهم‌ترین لباسی است که توجهات را به خود جلب می‌کند و مهم‌ترین تاثیر را در زیبایی استایل خانم‌ها دارد.

اگر می‌خواهید امسال بهار و تابستان استایل جذابی داشته باشید و در مهمانی، پیاده‌روی، محل کار و حین انجام کارهای روزانه زیبا و شیک پوش باشید، توصیه می‌کنیم به ادامه مطلب توجه کنید تا با انواع مدل مانتو بهاره و تابستانه آشنا شوید و در خرید آن سردرگم نشوید. همراه ما باشید.

مانتو بهاره و تابستانه

مانتو جلو باز

معمولا مانتو جلو باز دکمه ندارد اما بعضی از خانم‌ها می‌توانند مانتو جلو باز قزن‌دار تهیه کنند. اگر می‌خواهید استایل زیبایی داشته باشید، در انتخاب لباس زیر مانتو باید خلاقیت داشته باشید. رنگ مکمل انتخاب مناسبی در ترکیب مانتوی جلوباز و بلوز زیر مانتو است. می‌توانید برای زیباتر شدن مانتو جلو باز مجلسی، یک بلوز یا شومیز زیبا به تن کنید. با مانتوی اسپرت، تیشرت یا تاپ بپوشید.

انواع مدل مانتو بهاره

مانتو جلو بسته

در سال‌های اخیر بسیاری از دختران جوان به مانتو جلو بسته، توجه خاصی داشته‌اند. این مدل مانتو اگرچه ظاهری ساده دارد، اما در کنار انتخاب درست کیف، کفش و اکسسوری جذاب و چشمگیر می‌شود. از این رو خانم‌هایی که به استایل کژوال و غیررسمی علاقه دارند، خرید مانتو جلوه بسته یک انتخاب مناسب خواهد بود.

انواع مدل مانتو بهاره

مانتو دکمه دار

مانتو دکمه‌دار یکی از قدیمی‌ترین مدل مانتو است که همچنان در میان خانم‌ها از محبوبیت بسیاری برخوردار است. خانم‌هایی که در محیط کار قرار دارند یا می‌خواهند استایل دانشجویی جذابی داشته باشند، مانتو دکمه‌دار اسپرت را با کوله پشتی و کفش کتانی زنانه ست کنند. مانتو دکمه‌دار گشاد که ظاهری اسپرت دارد را با کفش اسپرت یا آل‌استار ست کنید.

انواع مدل مانتو بهاره

مانتو طرح‌دار

در فصل گرم، رنگ لباس‌ها روشن می‌شود و طراحان سعی می‌کنند با الهام از گل‌های بهاری و رنگ‌های روشن، لباس‌ها را نیز طراحی کنند. از این رو مانتوهای طرح‌دار نیز در این دو فصل مورد استقبال بسیاری قرار می‌گیرد. معمولا مانتو جلو باز و مانتو جلو بسته را به صورت طرح‌دار طراحی می‌کنند تا جلوه زیباتری داشته باشد.

انواع مدل مانتو بهاره

مانتو کتی

سال ۲۰۲۱، سال کت و دامن و کت و شلوار زنانه است. بسیاری از برندهای مشهور دنیا، توجه ویژه‌ای به کت زنانه داشته‌اند و در مدت کوتاهی موفق شده‌اند توجه بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه و علاقه‌مند به مد و فشن را به کت جلب کنند.

انواع مدل مانتو بهاره

منبع: banimode

نظر بدهید