انتخاب مدل مناسب ناخن برای افراد مختلف
کافه زیبایی

انتخاب مدل مناسب ناخن برای افراد مختلف

2.24Kبازدید

آیا می دانید مدل ناخن مناسب برای شما کدام است. در این مقاله چندین مدل را قرار داده ایم که هنگام کاشت ناخن یا سوهان کردن ناخن هایتان می توانید استفاده کنید.

در حالی که زدن یک رنگ لاک زیبا ، زیبایی خاصی را به ناخن های شما اضافه می کند، اما ما به شما می گوییم که شکل ناخن ها هم مهم است. شکل ناخن شما پایه ای برای ایجاد انگشتهای زیبا به حساب می آید. علاوه بر انتخاب رنگ یا طرح شما، شکل مناسب ناخن نیز می تواند دست شما جذاب تر و زیباتر جلوه دهد.

انتخاب بهترین شکل ناخن برای انگشتان دست شما یک کار مهم است که نباید از آن غافل شوید.

انتخاب مدل مناسب ناخن برای افراد مختلف

شکل ناخن :

هنگام انتخاب شکل ناخن، لازم است با گزینه های مختلف موجود آشنا باشید. اگرچه تعداد زیادی مدل موجود می باشد اما، پنج مدل کلیدی وجود دارد که باید بدانید. مربع، گرد ، بیضی، بادامی و بالرین اشکال اساسی هستند. برای تعیین دقیق اینکه کدام سبک برای شما مناسب تر است ، باید به فرم انگشت ، عرض بستر ناخن و طول ناخن توجه کنید.

1. ناخن های بادام شکل

ناخن های بادام شکل دارای طرف های باریک هستند که نسبت به انتها باریکتر می شوند و یک نوک گرد دارد. اگرچه این شکل شیک روی ناخن های کوتاه کار نمی کند ، اما در ناخنهای بلند زیبا به نظر می رسد. این مدل ناخن به لطف شکل کشیده ، به طور طبیعی برای های ناخن بلند و باریک مناسب است. ناخن های بادام شکل همچنین برای لاغر نشان دادن انگشتان پهن ایده آل هستند.

انتخاب مدل مناسب ناخن برای افراد مختلف

2. مدل ناخن گرد

اگر می خواهید انگشتان بلندتر به نظر برسد اما دوست دارید ناخن های خود را کوتاه نگه دارید ، بهتر است به انتخاب ناخنهای کرد فکر کنید. ناخن هایی با شکل گرد و دارای طول کوتاه با لبه طبیعی خمیده هستند ، برای کشیده جلوه دادن انگشتان کوتاه و پهن مناسب هستند. اگر بستر ناخن باریکی دارید ، یک شکل گرد را نیز امتحان کنید. مدل ناخن گرد ایده آل برای خانمهایی است که وقت کافی برای سالن ندارند ، نگهداری ناخن های گرد به راحتی در خانه امکان پذیر است.

انتخاب مدل مناسب ناخن برای افراد مختلف

3. مدل ناخن مربعی

مانند شکل های گرد ، سبک های مربعی نیز برای ناخن های کوتاه تر مناسب هستند. این شکل با ویژگی های لبه های صاف و یک مربع شکل ظاهری شسته و رفته و شیک دارد. ناخن های مربع شکل برای کسانی که انگشتان بلند و باریک دارند ،مناسب است.

انتخاب مدل مناسب ناخن برای افراد مختلف

4. ناخن های بالرین یا تابوتی

یکی از بهترین شکل ها برای دوستداران ناخن های بلند و افرادی که بستر ناخن باریک دارند ، شکل بالرین است. این سبک ناخن به دلیل شباهت به تابوت و کفش باله نامگذاری شده است. شکل ظاهری آن بلند و باریک است. همچنین به طور چشمگیری در انتها به شکل مربع می شود. در حالی که طراحی پیشرفته و زیبایش بسیاری از خانم ها را به خود جلب می کند ، اما خانم ها فقط در صورت بلند بودن و محکم بودن ناخن هایشان باید آن را امتحان کنند. ناخن های کوتاه و شکننده ممکن است مناسب این مدل نباشند.

انتخاب مدل مناسب ناخن برای افراد مختلف

5. ناخن های بیضی شکل

ناخن های بیضی شکل برای هر دو بستر باریک و پهن ایده آل هستند و این مدل باعث می شود که انگشتان بلندتر دیده شود. برای آنکه مدل بیضی ناخن تان خوب در بیاید، اول دو ضلع ناخن را صاف و موازی کنید. سپس به تدریج به آن زاویه بدهید.

انتخاب مدل مناسب ناخن برای افراد مختلف

گردآوری:بخش آرایش و زیبایی بیتوته

نظر بدهید