انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست
مدل لباس مردانه

انتخاب لباس مردانه متناسب با رنگ پوست

645بازدید

یکی از رازهای شیک‌پوشی، انتخاب رنگ لباس متناسب با رنگ پوست است. این مطلب را بخوانید تا بدانید چه رنگ لباسی بیش‌تر از همه به شما می‌آید.
نه تنها مدل، بلکه انتخاب رنگ لباس نیز مسئله مهمی است که هر یک از ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. یکی از نکاتی که باید هنگام انتخاب رنگ لباس به آن توجه کنیم، رنگ پوست بدنمان است. در واقع رنگ لباسی که به تن می‌کنیم، باید با رنگ پوست ما هماهنگی داشته باشد؛ در غیر این صورت ظاهری کسل‌کننده و بی‌روح خواهیم داشت. اگر می‌خواهید بدانید که چه رنگ لباسی به پوست شما می‌آید و انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست چگونه است، شما را به خواندن این دعوت می‌کنیم.

انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست

انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست روشن

اگر پوست روشنی دارید، انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست باید برای شما به گونه‌ای باشد که به کمک لباس به ظاهرتان رنگ دهید. در واقع رنگ‌هایی که با پوست شما تضاد و کنتراست ایجاد می‌کنند، بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

رنگ‌های مناسب

رنگ‌های تیره‌ای مانند خاکستری، قهوه‌ای، جگری، سبز، سرمه‌ای و آبی تیره با رنگ پوست شما هماهنگی زیبایی ایجاد می‌کنند. بنابراین برای انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست باید سراغ این رنگ‌ها بروید.

انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست

رنگ‌های نامناسب

از آن‌جایی که پوست شما روشن است، اگر لباس‌های روشن یا به رنگ‌های پاستلی بپوشید، بی‌روح و کسل کننده به نظر خواهید رسید. این موضوع در مورد رنگ‌های خنثی مانند کرم، سفید، بژ و … صادق است؛ بنابراین بهتر است که برای انتخاب لباس درپی تونالیته‌های تیره تر آن‌ها مانند شتری، خاکی یا طوسی تیره باشید. البته منظور ما این نیست که به کل دور رنگ‌های روشن را خط بکشید، بلکه شما باید چنین رنگ‌هایی را با رنگ‌های تیره‌تر ترکیب کنید تا به ظاهرتان جذابیت ببخشد.

انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست سبزه و معمولی

آقایانی که پوست سبزه یا معمولی دارند، دستشان در انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست بازتر است. از آن‌جا که پوست آن‌ها برخلاف پوست‌های روشن، گرم است، با رنگ‌های بیش‌تری ست می‌شود.

رنگ‌های مناسب

اگر چه اکثر رنگ‌ها به پوست شما می‌آید؛ اما پیشنهاد ما این است که رنگ‌های کمی روشن‌تر یا کمی تیره‌تر از رنگ پوستتان به تن کنید. به عنوان مثال به جای رنگ شنی گرم، رنگ بژ روشن را انتخاب کنید یا پیراهنی به رنگ بنفش حتما در کمدتان داشته باشید. در روزهای گرم سال نیز رنگ سفید می‌تواند بهترین انتخاب برایتان باشد.

انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست

رنگ‌های نامناسب

چون پوست شما تن زرد یا سبز دارد، بهتر است از رنگ‌هایی که این دو رنگ را در خود دارند، خودداری کنید. رنگ‌هایی که درست مشابه رنگ پوست شماست مثل سبز زیتونی، زرد خردلی، سبز پسته‌ای و کاراملی را به ویژه در موقعیت‌های رسمی نپوشید. اگر پوستی برنزه دارید، می‌توانید سر تا پا سفید یا رنگ‌های پاستلی به تن کنید.

انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست تیره

آقایانی که پوست تیره‌ای دارند، درست مانند پوست‌های سبزه، دستشان در انتخاب باز است.

رنگ‌های مناسب

خوش‌بختانه آقایانی که این رنگ پوست را دارند محدودیت چندانی در انتخاب رنگ لباس ندارند، به عنوان مثال آن‌ها می‌توانند رنگ‌های سبز آبی یا آبی فیروزه‌ای را به بپوشند. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشند این است که میان رنگ لباس‌هایشان تعادل برقرار کنند.

انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست

رنگ‌های نامناسب برای پوست تیره

قهوه‌ای یکی از رنگ‌هایی است که باید از آن پرهیز کنید. همان‌طور که رنگ‌های روشن با پوست‌های روشن چندان جور در نمی‌آید، رنگ قهوه‌ای نیز به دلیل شباهتی که به رنگ پوست شما دارد، گزینه مناسبی نخواهد بود. همچنین اگرچه مشکی و سرمه‌ای دو رنگی است که بیش از همه در کمد لباس آقایان یافت می‌شود، اما بهتر است که استفاده از آن‌ها را به حداقل برسانید و زمان انتخاب لباس سراغشان نروید.

بیتوته

نظر بدهید