اصول چیدمان مبل نیم دایره
کافه دکوراسیون

اصول چیدمان مبل نیم دایره

1.06Kبازدید

برای اینکه نمای ظاهری مبل های نشیمن دچار تنوع و تغییر شود مدل های مبل راحتی نیم دایره و گرد به بازار آمده است که طراحی جدیدتری نسبت به مدل های متداول دارند.

اصول چیدمان مبل نیم دایره

بیشتر افراد نمی دانند چه مبلمانی برای اتاق نشیمن و فضای پذیرایی مناسب است و این موضوع باعث می شود که خیلی از افرادبه سمت مبل راحتی گرد نمی‌روند زیرا نمی دانند که آنها را به چه صورت در منزل خود قرار دهند ولی با خواندن این مطلب این جسارت را به دست می‌آورید که هر نوع مبلمانی مانند چیدمان مبل نیم دایره که مطابق سلیقه و میل شما است را خریداری کنید و بدون نگرانی شروع به چیدمان آن در منزل و یا محل کار خود کنید و مطمئن باشید که بهترین فرم توسط شما پیاده سازی می شود.

مبل های نیم دایره در دکوراسیون

اصول چیدمان مبل نیم دایره

با کمی دقت و وسواس می‌توان از این سِت مبلمان راحتی نیم دایره در هر خانه و فضایی به خوبی استفاده کرد زیرا عقلانی نیست که منزل و نوع معماری آن را در زمان ساخت، با توجه به مدل مبلمان‌مان در آینده تنظیم کنیم! این مدل مبلمان را می‌توان در اتاق نشیمن به هر سمت و سویی یعنی به سمت تلویزیون یا به جهت‌های دیگر تنظیم کرد و این بستگی به نوع زندگی و البته شکل دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه شما در منزل دارد.

اصول چیدمان مبل نیم دایره

بهترین راه چیدمان مبل دایره ای کنار دیوارهای منحنی

اصول چیدمان مبل نیم دایره

یکی از راحت ترین روش هایی که برای چیدن مبل های نیم دایره ای و دایره ای در منازل مختلف به کار گرفته می شود این است که آنها را کنار دیوارهای منحنی و پنجره ها قرار بدهید زیرا با این روش نه قسمت های مختلف فضا بیهوده اشغال می شوند و نه فضای پرت به وجود می آید.

چگونگی چیدمان مبل دایره ای در گوشه و کنار منازل

اصول چیدمان مبل نیم دایره

یکی از مناسبترین محل هایی که می توانید مبل های دایره ای و نیم دایره ای خود را در آنجا قرار دهید گوشه اتاق و سالن پذیرایی شما خواهد بود، ولی در بعضی از خانه ها که این گوشه ها خیلی کوچک هستند شما نمی توانید حتی یک نیم ست زاویه‌دار را در آنجا قرار دهید زیرا باعث می‌شود گوشه اتاق بسیار شلوغ و آشفته به چشم بیاید و پیشنهاد می کنیم در این مواقع چیدمان مبل نیم دایره در گوشه مناسب است و در مقابل آن یک میز گرد بزرگ قرار دهید که زیبایی دکوراسیون شما افزایش پیدا کند.

چیدمان مبل های گرد در قسمت کانونی منازل

اصول چیدمان مبل نیم دایره

یکی دیگر از قسمت هایی که شما می توانید در آن مبل راحتی گرد یا نیم دایره خود را قرار دهیدقسمت کانونی سالن پذیرایی و نشیمن شما است. همانطور که شما به خوبی می‌دانید این فضاهای کانونی تلویزیون، شومینه یا پنجره های بزرگ هر منزل هستند. به علت شکل ظاهری این نوع مبلمان توجه بیشتر افراد در هر خانه ای که از این مبل ها استفاده می شود به سمت این مبلمان خواهد بود و مطمئن باشید که چیدمان شما یکی از بهترین ها و منحصر به فرد ترین ها خواهد بود.

منبع:اتاق

نظر بدهید