اصول ست کردن لباس با رنگ قرمز 3
کافه خواندنی

اصول ست کردن لباس با رنگ قرمز

2.06Kبازدید

قرمز رنگ عشق و اشتیاق، فریبنده و اغوا کننده و در عین حال رنگ خشونت، خشم و خطر و گاهی نماد جرم و گناهه. رنگ قرمز درکنار زرد و آبی یکی از سه رنگ اصلی است. نماد رنگ قرمز مربع است. قرمز سنبل حیات و زندگی و بیان کننده ی هیجان و شورش است.

اصول ست کردن لباس با رنگ قرمز

رنگ قرمز جزو رنگ های گرم محسوب میشه و فرد با دیدن این رنگ به هیجان میاد و جنب و جوشش بیشتر میشه. وقتی در جایی می خواهید جلوه ی خاصی داشته باشید از رنگ قرمز استفاده کنید و ببینید چه قدر در دید بقیه تاثیر می گذارید. چون قرمز رنگ پرشوری است، نشان دهنده ی اعتماد به نفس فردی است که لباس قرمز پوشیده. رنگ قرمز بسیار برای افرادی که پوست سفیدی دارند مناسب است و آن ها را جذاب و زیباتر نشان می دهد.

قرمز در کنار رنگ ها

این رنگ در زمینه ی سبز و آبی جلوه و درخشندگی فوق العاده ای پیدا میکنه ولی در زمینه ی بنفش شدت خودش رو از دست میده. در زمینه ی رنگ زرد چشم را خیره میکند. رنگ قرمز وقتی در زمینه ی سفید قرار میگیرد از درخشش کم می شود .ولی اگر در زمینه ی رنگ سیاه قرار بگیرد به گرمی متمایل می شود و روشنی بیشتری به خود میگیرد. نماد های رنگ قرمز گرمای تابستان و نماد جنوب و عزم راسخ و اعتماد به نفس ‌و‌ … می باشد.

اصول ست کردن لباس با رنگ قرمز

ست کردن لباس قرمز با رنگ آبی

این بستگی به سلیقه خودتون داره که بخواید چه قدر از رنگ قرمز توی لباس هاتون استفاده کنید. می تونید لباس تک رنگ سفید یا آبی بپوشید و با یک دستمال گردن قرمز یا کیف و کفش قرمز به اون لباس جلوه ی خاصی بدید. رنگ قرمز خیلی راحت با طیف رنگی آبی ست میشه و بسیار ترکیب رنگ قشنگی رو ایجاد میکنه.

ست لباس قرمز با  سبز

رنگ قرمز و رنگ سبز ،این رنگ ها مکمل یکدیگرند و به راحتی با هم ترکیب می شوند.

منبع : 2نفره

نظر بدهید