اصول ست کردن لباس با رنگ صورتی 3
کافه خواندنی

اصول ست کردن لباس با رنگ صورتی

4.28Kبازدید

صورتی از ترکیب رنگ قرمز و سفید درست شده و طیف رنگی متنوعی داره که اسم های مختلفی هم داره که ما توی فارسی اون ها رو به نام های صورتی کمرنگ و پررنگ یا گلبهی و… میشناسیم. صورتی رنگ خیلی جذابی برای اکثر خانم هاست و حتی رنگیه که میشه توی لباس کودکان و نوزادان هم استفاده بشه و این به خاطر حس نشاط و سرزندگیه که در عین حال آرامشی رو تداعی می کنه. هر چی رنگ صورتی به روشنی بره احساس آرامش و ملایمت بیشتری داره و هر چی به تیرگی بره، رنگی پر جنب و جوش و شادتر و پر انرژی ای میشه.

اصول ست کردن لباس با رنگ صورتی

ست لباس صورتی و آبی

آبی یکی از بهترین ترکیباتیه که میتونه با صورتی ایجاد بشه. و تمامی طیف آبی و صورتی رو اگه در کنار هم ست کنید، باز هم ترکیب قشنگی به و جود میاد. هر چی این رنگ ها ملایم تر و روشن تر باشه احساس لطیف تری رو ایجاد می کنه. ولی اگه جایی نیاز هست که شما خاص تر به نظر بیاید و پر انرژی باشید، بهتره از رنگ های صورتی پر رنگ و آبی پر رنگ استفاده کنید.

ست لباس صورتی و خاکستری

صورتی و خاکستری هم جزء ترکیباتیه که به چشم همه زیبا میاد. حتما تا الان از این ترکیب استفاده کردین و ازش لذت بردید. خاکستری چون رنگ خنثی هست، صورتی یکی از بهترین گزینه هاییه که می تونه با اون ترکیب بشه و به خاکستری انرژی و شادابی بده. این ترکیب با این که صورتی دارای احساس شادی هست در کتار خاکستری به تعادل رسیده و ست مناسبیه برای هر مجلس.

ترکیب صورتی و سبز

به علت این که هر دو رنگ صورتی و سبز رنگ های شاد و پر انرژی هستند، ترکیب و ست این دو رنگ با هم نیز ترکیب شادی رو به وجود میاره. هر چی رنگ سبز به رنگ زرد که در ترکیب رنگ سبز وجود داره، نزدیک تر باشه و هر چی صورتی پر رنگ تر باشه، ترکیب این ها با هم ترکیب شاد و جوون تری ایجاد میکنه.

اصول ست کردن لباس با رنگ صورتی

ترکیب رنگ صورتی و سفید

این ترکیب هم اگه صورتی کم رنگ باشه ترکیب ملایم و خانومانه ای رو به وجود میاره. این ترکیب می تونه سفید مطلق و صورتی پر رنگ باشه و یا رنگ کرم ملایم و گلبهی. در هر صورت این ترکیبات ست جذابی رو ایجاد می کنند.

ست لباس صورتی و مشکی

رنگ مشکی میتونه زمینه ی خیلی مناسبی باشه برای این که صورتی دقیقا همونجوری که هست به چشم بیاد و جلوه ی بیشتری بکنه. این به خاطر خاصیت رنگ مشکیه و مهم نیست که صورتی پر رنگ یا کمرنگ باشه، اگه در زمینه ی مشکی قرار بگیره خودش رو خیلی خوب نشون میده.

استفاده از رنگ صورتی سن خاصی نداره و انقدر تنوع ترکیبات داره که شما میتونید با استفاده از هر کدوم که بالا توضیح دادم، ستی رو برای خودتون بر اساس سن و مجلس مورد نظر انتخاب کنید و از انرژی صورتی لذت ببرید.

 

منبع : 2نفره

نظر بدهید