استند گل مخصوص آشپزخانه
کافه دکوراسیون

استند گل مخصوص آشپزخانه

3.93Kبازدید

استند گل مخصوص آشپزخانه، کوچیک اما سبز و با صفا

در آشپزخانه کوچک مگر می شود گل نگهداشت! به قول معروف:”مورچه چیه که کله پاچش باشه!” بیش تر وقت خانم ها در آشپزخانه سپری می شود. وجود گل و گیاه در آشپزخانه می تواند گذراندن وقت در آشپزخانه را دل انگیز تر کند. اگر شما هم عاشق گل و گیاه هستید و آشپزخانه کوچک دارید با ما همراه شوید تا استندهای گل معجزه گر را بشناسید!

برج هایی که خانه گیاهان است!

نمی دانم کی یا از کجا ولی تا چشم باز کردیم، دیدیم داشتن گل و گیاه به یک مد و ترند در دکوراسیون منزل تبدیل شده است. کم کم استند های گل، همین برج های دوست داشتنی در تمام منازل دیده می شدند. ابتدا سوالات در مورد نوع گیاهان بود! گل و گیاه های سایه دوست معروف شدند! تا این که بحث از نوع گیاهان به نوع استند های گل رسید. کدام استند برای پذیرایی مناسب است؟ کدام استند برای اتاق خواب؟ و حالا که همه علاقمند به پرورش سبزیجات در منزل شدند سوال اساسی این است: کدام استند ها برای پرورش گل و گیاه در آشپزخانه مناسبند؟

استند گل مخصوص آشپزخانه استند گل مخصوص آشپزخانه استند گل مخصوص آشپزخانه

استند گل معلق مخصوص آشپزخانه

استند گل مخصوص آشپزخانه استند گل مخصوص آشپزخانه استند گل مخصوص آشپزخانه استند گل مخصوص آشپزخانه

استند های معلق یا استند های آویز بهترین انتخاب برای آشپزخانه های بسیار کوچک هستند. ارتفاع این استند ها قابل تنظیم است و روی هر طبقه دو تا پنج گلدان را می توان جای داد. مزیت استندهای گل معلق در آشپزخانه این است که هیچ سطحی را اشغال نمی کنند.

استند گل بلند مخصوص آشپزخانه

استند گل مخصوص آشپزخانه

استد های پایه بلند برای آشپزخانه هایی که عمق نفوذ نور از پنجره کم است، بسیار کاربردی به نظر می رسد. این استندها ی گل کمک می کند تا گیاه راحت تر نور مورد نیازش را تعمین کند. این استند ها را می توانید در گوشه های پرت آشپزخانه قرار دهید.

استند گل نردبانی مخصوص آشپزخانه

استند گل مخصوص آشپزخانه

استند گل نردبانی آن هم در یک آشپزخانه کوچک؟ شوخی می کنید؟ نه کاملا جدی هستم و پیشنهاد می کنم همانند تصویر بالا یک استند گل نردبانی مخصوص آشپزخانه خود بسازید. طبقات این استند نباید عریض باشند. دقیقا شبیه یک نردبان باشد! و به جداره جانبی کابینت سینک پیچ کنیدش تا ثابت بماند. از گلدان های عصایی برایش استفاده کنید.

استند گل شیشه ای مخصوص آشپزخانه

استند گل مخصوص آشپزخانه

اگر در آشپزخانه یک پنجره دارید، خوشحال باشید! لبه پنجره بسیار جای مناسبی برای پرورش گل و گیاه در آشپزخانه است. بعد از مدتی که لبه پنجره پر شد، چند طبقه شیشه ای را با بسط به دو دیوار نصب کنید. با این کار شما نوعی استند گل ساخته اید. البته ممکن است دیگر نتوانید از پنجره به عنوان تهویه استفاده کنید پس اگر هود یا هواکش در آشپزخانه دارید از این شیوه استفاده کنید!

منبع : چیدانه

نظر بدهید