آموزش بستن شال گردن برای آقایان
مدل لباس مردانه

آموزش بستن شال گردن برای آقایان

599بازدید

شال گردن یک اکسسوری زمستانه است که خانم‌ها و آقایان به هدف گرم شدن یا حتی جذاب‌تر شدن از آن استفاده می‌کنند، اما برخی از آقایان هستند که شیوه بستن شال گردن را نمی‌دانند، از این رو تصمیم می‌گیرند که از آن استفاده نکنند. از آنجا که این اکسسوری می‌تواند بر جذابیت ظاهر آقایان بیافزاید، ما در اینجا چند شیوه جذاب برای بستن آن را آورده ایم.

شال گردن بزرگ و طرح دار

آموزش بستن شال گردن برای آقایان

اگر اعتماد به نفس بالایی دارید، شال گردنی بزرگ می‌تواند گزینه خوبی باشد تا بیش از همیشه به چشم آیید. شال گردنی بزرگ با طرح و رنگ‌های بولد و چشمگیر می‌تواند جذابیت ظاهری تان را دو برابر کند. از آنجا که شال گردن تان طول بلندی است، می‌توانید آن را به مدل‌های مختلف گره بزنید. این مدل شال گردن نه تنها جذاب است، بلکه گردن شما را نیز در روز‌های سرد زمستان گرم نگه می‌دارد.

شالی با قد متوسط به رنگ خنثی

آموزش بستن شال گردن برای آقایان

اگر دوست ندارید شال گردن تان اولین چیزی باشد که به چشم می‌آید، می‌توانید از شالی کوچک‌تر استفاده کنید. یکی از راحت‌ترین گره ها، گره پاریسی ست که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید. کافی ست شال تان را از وسط تا کنید و آن را مانند تصویر گره بزنید. این مدل شال برای آقایانی که به اعتدال در هر زمینه‌ای اعتقاد دارند، پیشنهاد می‌شود. توصیه ما به شما این است که رنگ شال تان را به رنگ‌های خنثی انتخاب کنید تا با دیگر رنگ‌های لباس تان هماهنگی داشته باشد.

شالی به رنگ‌های پاستلی

آموزش بستن شال گردن برای آقایان

اگر لباس هایتان به رنگ‌های خنثی ای، چون سفید، مشکی یا خاکستری می‌باشند و می‌خواهید با استفاده از شال گردن به ظاهرتان رنگ دهید، بهتر است که به سراغ شال‌های رنگی بروید. شال‌های رنگی در ظاهر شما اولین چیزی ست که چشم‌ها را به سمت خود جلب می‌کند؛ بنابراین در انتخاب رنگ آن نهایت دقت را به کار گیرید.

شال کوچک به سبک مینیمالیست

آموزش بستن شال گردن برای آقایان

اگر شال گردن را نه به هدف گرم کردن سر و گردن، بلکه تنها برای جذاب‌تر کردن استایل تان به کار می‌گیرید، می‌توانید به سراغ شال‌های کوچک یا بهتر است بگویم دستمال گردن بروید. در این شرایط، اگر لباس تان به رنگ‌های خنثی ست، شال تان را رنگی و طرح دار انتخاب کنید، اما اگر لباس تان رنگی ست، می‌توانید شال گردنی هم رنگ یا به رنگی مکمل رنگ لباس تان بگذارید. از آنجا که شالی کوچک دارید، جزییات در آن نقش مهمی دارند، از این رو با دقت بیشتری طرح و رنگ آن را انتخاب کنید.

مدل هنری

آموزش بستن شال گردن برای آقایان

حتما لازم نیست که شما شال تان را دور گردن تان گره بزنید، شما می‌توانید آن را از دو ور آویزان کنید. حتی اگر کت تن تان است، می‌توانید شال را در زیر کت قرار دهید. این مدل را کانیه وست، ستاره هالیوودی، مد کرد. اگر شما هم می‌خواهید به سبکی نیمه رسمی تیپ بزنید، این مدل هنری شال انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

برترین ها

نظر بدهید