آموزش استفاده از اسفنج آرایشی تخم مرغی 1
کافه زیبایی

آموزش استفاده از اسفنج آرایشی تخم مرغی

2.79Kبازدید

ابتکار اسفنج آرایشی تخم مرغی توسط یکی از آرایشگران هالیوودی به نام ریا آن ابداع شده است، هدف وی از ابداع این اسفنج ایجاد فرصتی برای خانم ها برای انجام یک آرایش حرفه ای در منزل است.

اسفنج آرایشی تخم مرغی

اسفنج آرایشی تخم مرغی و اشکی را چطور استفاده کنیم…!!

هر چند وقت یک بار ممکن است محصول آرایشی جدیدی طراحی شود که سبک و روش آرایش را تا مدت های مدید تغییر داده و تحت تاثیر خود قرار دهد. یکی از محصولات جدیدی که این روزها چنین تاثیری داشته و اکثر آرایشگران را به استفاده از آن ترغیب کرده، استفاده از اسفنج آرایشی تخم مرغی و یا اشکی است.

این اسفنج آرایشی ابتکاری و غیر پلاستیکی توسط یکی از آرایشگران هالیوودی به نام ریا آن ابداع شده است، هدف وی از ابداع این اسفنج ایجاد فرصتی برای خانم ها برای انجام یک آرایش حرفه ای در منزل است. شما می توانید از این اسفنج های آرایشی در زدن کرم پودر، کانسیلر و پودر استفاده کنید.

چرا استفاده از اسفنج های تخم مرغی جالب است؟ به دلیل اینکه شما این اسفنج ها را پیش از استفاده مرطوب می کنید و در نتیجه آب رسانی بیشتری به پوست می شود. برای پوست های حساس و پوست هایی که دارای التهاب و جوش هستند، استفاده از اسنفج های تخم مرغی ایده خوبی محسوب می شود، چرا که در حین زدن محصولات آرایشی ، ملایمت بیشتری دارند.

در این مطلب با نکات بسیار خوبی در حین استفاده از اسفنج های آرایشی تخم مرغی و یا اشکی آشنا خواهید شد:

اسفنج آرایشی تخم مرغی

اسفنج آرایشی تخم مرغی

1 . اسفنج آرایشی تخم مرغی خود را خیس کنید و آن را فشار دهید تا آب های اضافی آن خارج شود، هنگام استفاده، اسنفج تنها باید مرطوب باشد.

2 . کرم پودر را به پشت دست خود زده و قسمت انتهایی و مسطح اسفنج را به پشت دست بزنید.

3 . زدن کردم پودر با اسفنج را می توانید با حرکات ضربه ای انجام دهید و نیازی به فشار شدید روی پوست نیست.

4 . با استفاده از انگشت حلقه، کانسیلر را به سیاهی زیر چشم زده و به گزارش پرشین وی با استفاده از قسمت بالایی و نوک اسفنج آن را به آرامی پخش کنید.

5 . برای استفاده از پودر، اسنفج را آغشته به پودر فیکساتور بی رنگ کرده و آن را به پوست بزنید تا کانسیلر و کرم پودر شما ثابت بماند.

6 . پس از هر بار استفاده از اسفنج آرایشی ، آن را با یک ماده پاک کننده مایع یا جامد شستشو دهید.

 

منبع: پرشین وی

نظر بدهید