آقایان! لبخند را به لبان همسرتان بیاورید
کافه سلامت

آقایان! لبخند را به لبان همسرتان بیاورید

1.39Kبازدید

با زن رویاهای‌تان آشنا می‌شوید و با هم ازدواج می‌کنید، و سالها بعد از گذشت زندگی مشترک، همه چیز تغییر می‌کند و با اینکه همسرتان را خیلی خوب می‌شناسید اما متوجه می‌شوید گاهی واقعا به سختی می‌توانید ارتباط خوبی با هم داشته باشید. با وجود این شما باید همچنان نقش خودتان را به عنوان یک شوهر ایفا کنید و به همسرتان، توجه و عشقی را که لایقش است بدهید.

 

آقایان! چگونه لبخند را به لبان همسرتان بیاورید

 

به او احساس خاص بودن بدهید 

شما به عنوان یک مرد وقتی با دوستان‌تان هستید طبیعتا راحت و رُک هستید و با هم شوخی و لودگی می‌کنید، اما یک زن، خیلی پیچیده‌تر از این حرفهاست و این چیزی است که اغلب مردها آن را فراموش می‌کنند. مردها بدون زنها موجودات تنهایی هستند. تمام پول و شهرت و قدرتی که به دست می‌آورید، اگر کسی را نداشته باشید که بتوانید این دست آوردها را با آنها شریک شوید، به چه دردی می‌خورند؟

 

شما باید بدانید که همسر شما متعلق به شماست و سزاوار این است که جوری با او رفتار کنید که احساس خاص بودن بکند.

 

. برایش یادداشت کوچکی از تحسین و قدردانی بگذارید و اعتراف کنید چقدر دوستش را دارید و برایتان مهم است.

 

. شیرینی، بستنی یا شکلات مورد علاقه‌اش را بخرید. او از اینکه یادتان هست چه چیزی را دوست دارید واقعا خوشحال می‌شود.

 

. وقتی با هم خلوت می‌کنید بهترین زمان است که همه چیز را برایش جذاب و دلخواه کنید. نیازی نیست کارهای خارق العاده‌ای انجام دهید. خودتان خوب می‌دانید منظور ما چیست!

 

. کارهایی را که به عهده‌ی شما گذاشته بی کم و کاست انجام دهید.

 

. در طول روز با همسرتان تماس بگیرید یا پیامهای کوتاه و عاشقانه بفرستید.

 

. کاری کنید احساس راحتی و آرامش کند. در پایان روز شانه‌هایش را ماساژ بدهید.

 

آقایان! لبخند را به لبان همسرتان بیاورید

اگر همسر شما احساس خوبی داشته باشد، حس خوب او به شما برمی‌گردد‎

 

به او بگویید چقدر زیباست 

اگر مردی هستید که شریک زندگی‌تان را واقعا تحسین می‌کنید، پس باید بدانید «زیبایی» یا «زیبا خطاب شدن» چقدر برای یک زن اهمیت دارد.

 

. به ظاهر خودتان اهمیت بدهید. مرتبا دوش بگیرید، مسواک بزنید، ناخن‌هایتان را مرتب کنید و خوش لباس باشید. مطمئن باشید تحسینش را به زبان خواهد آورد. و وقتی این کار را کرد، او را به آرامی در آغوش بگیرید و به او بگویید که به خاطر اوست که به ظاهرتان می‌رسید.

 

. وقتی در میان جمعی هستید و شرایط را مناسب دیدید، جلوی همه تحسین‌تان را از همسرتان به زبان بیاورید.

 

. در ابراز احساسات‌تان خلاقیت داشته باشید.

 

. محبت و توجه شما چیزی است که همسرتان به آن نیاز دارد و اطمینانی که به شما دارد می‌تواند وادارش کند به خاطر شما با تمام دنیا بجنگد. پس همان مردی باشید که همسرتان بتواند به شما اعتماد کند و این اطمینان، لبخند بر لبانش بنشاند.

 

شادی را به او القا کنید 

می‌دانید که زوجهای زیادی هستند که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند اما عاشقانه‌ترین زندگیها را دارند. پول و قدرت و زیبایی لزوما تاثیری در لذت شما از زندگی ندارند. لذت و شادی از درون ناشی می‌شود و احساسی راضی کننده است که می‌توانید آن را با همسرتان بدون هیچ محدودیتی شریک شوید.

 

. رویاهایش را باور داشته باشید و حامی‌اش باشید. به او آزادی بدهید چیزی را که دوست دارد انتخاب کند.

 

. با توجه و ملایمت با او رفتار کنید و از کلمات مهربانانه و مودبانه در کلام‌تان استفاده کنید.

 

. اگر بحثی میان‌تان درگرفت، اول خوب گوش دهید و اگر حق با او بود و شما دلیلی برای مخالفت نداشتنید از او عذرخواهی کنید و تغییرات لازم را انجام دهید.

 

. اگر قرار است تصمیمی بگیرید، همیشه نظر همسرتان را بخواهید.

 

. با او به خرید بروید، با هم شام را بیرون بخورید و جایی که همسرتان دوست دارد بروید. بگذارید با دوستانش به تفریح و مسافرت برود و وقتی برگشت، شادی را در چهره‌اش ببینید.

 

توصیه‌های گفته شده هیچ منافاتی با روحیه‌ی مردانه‌ی شما ندارند، بلکه رفتارهایی هستند که یک مرد واقعی با همسرش دارد. همه می‌دانیم که خداوند زن و مرد را برای کامل کردن هم آفریده است و شما به عنوان یک مرد، بدون زنی که عاشقش باشید همیشه چیزی کم خواهید داشت، حتی اگر به بالاترین جایگاه برسید. اگر همسر شما احساس خوبی داشته باشد، حس خوب او به شما برمی‌گردد و تجربه‌ی شما نیز از زندگی رضایتبخش خواهد بود.

 

منبع: bartarinha.ir

نظر بدهید