شلوار زاپ دار مردانه
مدل لباس مردانه

آقایان با شلوار جین زاپ‌دار چه لباسی بپوشند؟

1.95Kبازدید

اگر می‌خواهید یک شلوار برای تمام فصول تهیه کنید، شلوار جین بهترین انتخاب است. اگر می‌خواهید استایل مدرن و به‌روزی را تجربه کنید، خرید شلوار جین زاپ‌دار مردانه را فراموش نکنید. با این حال به نظر شما این مدل شلوار مردانه مدرن با چه لباسی ست می‌شود و استایل شما را جذاب‌تر می‌کند؟ در این مقاله سعی داریم چند ایده برای استایل کژوال مردانه به همراه این مدل شلوار به شما معرفی کنیم تا جذاب و چشمگیرتر از همیشه در فصل تابستان باشید.

شلوار زاپ‌دار مردانه مناسب چه استایلی است؟

پیش از هر چیز بهتر است بگوییم که این مدل شلوار مناسب هر استایل مردانه یا سلیقه‌ای نیست. شلوار زاپ‌دار با محبوب شدن گروه‌های موسیقی راک و متال در دهه ۸۰ میلادی مورد توجه جوانان قرار گرفت. اگرچه این مدل شلوار مورد علاقه و توجه بسیاری از والدین نبود، اما به یک مدل شلوار محبوب در میان جوانان تبدیل شد که همچنان توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به مد و فشن متفاوت علاقه دارند، حتما یک شلوار زاپ‌دار داخل کمد لباس‌هایتان دارید یا می‌خواهید این مدل شلوار را تهیه کنید. با این حال این مدل شلوار مناسب هر استایلی نیست و شما باید پیش از خرید شلوار مردانه به نوع استایل خود توجه کنید.

اگر ترجیح می‌دهید در اکثر مواقع کت و شلوار و پیراهن مردانه به تن کنید و استایل رسمی داشته باشید، توصیه می‌کنیم این شلوار را تهیه نکنید، چرا که در گروه لباس‌های بی‌مصرف‌تان قرار می‌گیرد. اگر در گروه افرادی هستید که به لباس غیررسمی و اسپرت علاقه دارند، اما لباس‌های ساده را ترجیح می‌دهند، باز هم توصیه می‌کنیم سراغ شلوار زاپ‌دار نروید، چرا که مدل این شلوار ساده و روزمره نیست.

اما اگر همیشه سعی دارید لباس‌های مدرن به تن کنید و مطابق مد روز لباس بپوشید، حتما شلوار جین زاپ‌دار مردانه را تهیه کنید، چرا که با این مدل شلوار می‌توانید به استایل مورد علاقه و مورد نظرتان نزدیک‌تر شوید.

۱٫ تیشرت طرح‌دار استایل را متفاوت می‌کند

شلوار زاپ دار مردانه و تیشرت

این روزها بسیاری از آقایان جوان خرید تیشرت طرح‌دار را در الویت خود قرار می‌دهند، چرا که این مدل تیشرت مردانه نه تنها تنوع بسیاری را در بر دارد، بلکه به متفاوت شدن استایل نیز کمک می‌کند. از این رو هرگز از زیبایی تیشرت طرح‌دار غافل نشوید.

اگر می‌خواهید یک استایل اسپرت و جوان پسند را تجربه کنید، شلوار زاپ‌دار مردانه را با تیشرت طرح‌دار ست کنید. این دو لباس مردانه ظاهری خاص دارند و ترکیب جذابی خواهند بود. در صورتی که می‌خواهید استایل خود را چشمگیرتر کنید، می‌توانید از کفش آل‌استار مشکی نیز بهره‌مند شوید تا استایل‌تان کامل شود.

۲٫ پیراهن گل‌دار مردانه یک تجربه متفاوت است

شلوار زاپ دار مردانه

با شروع فصل تابستان، رنگ لباس‌های مردانه روشن‌ و زیباتر می‌شود. پیراهن گل‌دار مردانه یا پیراهن آستین کوتاه هاوایی، یکی از لباس‌های پرفروش و محبوب آقایان در سراسر دنیا در فصل تابستان است. اگر می‌خواهید در مهمانی یا سفرهای خود یک لباس متفاوت به تن کنید، حتما پیراهن گل‌دار مردانه را انتخاب کنید.

یکی از شلوارهایی که زیبایی پیراهن طرح‌دار مردانه را دوچندان می‌کند، شلوار زاپ‌دار است. هر دو لباس ظاهری کژوال و امروزی دارند که استایل شما را مدرن و منحصربه فرد می‌کنند. شلوار جین زاپ‌دار و پیراهن گل‌دار مردانه، یک ترکیب جذاب و چشمگیر در سفرهای ساحلی نیز خواهد بود.

۳٫ پیراهن چهارخانه مردانه هرگز از مد نمی‌افتد!

شلوار زاپ دار مردانه

بله! به نظر می‌رسد پیراهن چهارخانه مردانه هرگز از مد نمی‌افتد و همچنان درمیان آقایان یک پیراهن محبوب خواهد بود. انتخاب رنگ پیراهن چهارخانه مردانه به سلیقه خودتان بستگی دارد. با این حال پیراهن چهارخانه آبی، قرمز، سبز و مشکی محبوب‌تر از رنگ‌های دیگر است.

اگر می‌خواهید استایل متفاوتی را با پیراهن چهارخانه مردانه ساده تجربه کنید، آن را با شلوار جین زاپ‌دار به تن کنید. این ترکیب در عین سادگی، خاص و جذاب است. همچین یک کفش ورزشی مردانه استایل شما را کامل و چشمگیر می‌کند.

۴٫ کوله‌پشتی همراه آقایان خوش سلیقه است

شلوار زاپ دار مردانه

کوله‌پشتی نه تنها برای دوران مدرسه و دانشگاه کاربرد دارد، بلکه می‌توانید از آن به صورت روزمره استفاده کنید و استایل جذابی نیز داشته باشید. کوله‌پشتی چرم نیز یک مدل کیف مردانه جذابی است که می‌توانید برای تکمیل استایل کژوال‌تان از آن بهره‌مند شوید.

اگر می‌خواهید استایل متفاوتی را تجربه کنید، شلوار زاپ‌دار را به همراه اکسسوری‌های مردانه ترکیب کنید. اکسسوری همچون کوله‌پشتی یا کیف مردانه، تاثیر بسزایی در چشمگیرتر شدن استایل‌تان دارد. چرا که شلوار زاپ‌دار و کوله پشتی انتخاب منحصربه‌ فرد برای آقایان خوش سلیقه است.

۵٫ پیراهن جین را حتی در تابستان بپوشید

شلوار زاپ دار مردانه

بسیاری تصور می‌کنند که پیراهن جین مردانه مناسب فصل گرم تابستان نیست. بهتر است بدانید که طراحان لباس به این موضوع فکر کرده‌اند و پیراهن‌های خنک و تابستانه جین را برای علاقه‌مندان لباس‌های جین تولید کرده‌اند. از این رو اگر طرفدار لباس جین هستید، می‌توانید از این مدل پیراهن مردانه حتی در فصل تابستان نیز بهره‌مند شوید.

بسیاری تصور می‌کنند که پیراهن جین را نباید با شلوار جین به تن کرد. این یک تصور اشتباه است، چرا که بسیاری از طراحان، افراد مشهور و استایلیست‌ها خلاف این موضوع را ثابت کرده‌اند. شما می‌توانید پیراهن جین را با شلوار جین زاپ‌دار مردانه ترکیب کنید و استایل جذابی داشته باشید.

پیراهن‌ مردانه جین را می‌توانید به صورت تکی به تن کنید یا یک تیشرت نخی مردانه زیر پیراهن جین بپوشید. توصیه می‌کنیم به منظور جذاب‌تر شدن استایل‌تان حتما از اکسسوری‌هایی همچون عینک آفتابی مردانه استفاده کنید.

۶٫ صندل مردانه تابستان را دلپذیر می‌کند

شلوار زاپ دار مردانه

به نظر می‌رسد صندل مردانه، بیشتر از صندل زنانه طرفدار داشته باشد. این مدل کفش تابستانه در میان آقایان بسیار محبوب است و می‌تواند هم پای مناسبی در پیاده‌روی‌های روزهای گرم و لذت‌بخش فصل تابستان شود. معمولا صندل چرم مردانه محبوب‌تر از جنس و مدل‌های دیگر است. بعضی از صندل‌های تخت با چسب و بعضی دیگر با زیپ باز و بسته می‌شوند.

در صورتی که می‌خواهید در فصل تابستان به دریا، ساحل یا مناطق خشک و کویری سفر کنید، سعی کنید خرید صندل ابری را اولیت خود قرار دهید. شستن صندل ابری از صندل چرم ساده‌تر است و در صورتی که دوخت استاندارد و محکمی داشته باشد، در تماس با آب سالم می‌ماند و شما می‌توانید آن را به سادگی بشویید.

شلوار جین زاپ‌دار مردانه طرح تابستانه‌ای دارد که با صندل به خوبی ست می‌شود. این استایل مناسب سفرهای تابستانی است و شما می‌توانید خنکی و نسیم هوا را بهتر احساس کنید و در عین حال استایل جذاب و چشمگیری نیز داشته باشید.

۷٫ بلوز ارتشی مردانه استایل اسپرت را منحصربه‌فرد می‌کند

شلوار زاپ دار مردانه

مدل بلوز ارتشی مردانه همیشه مورد علاقه پسران جوان خواهد بود، اما ممکن است در یک سال توجه طراحان و استایلیست‌های بیشتری را به خود جلب کند. در صورتی که به بلوز ارتشی مردانه علاقه دارید، ست بلوز مردانه ارتشی و شلوار جین زاپ‌دار مشکی را فراموش نکنید.

به نظر می‌رسد بلوز ارتشی مردانه و شلوار زاپ‌دار برای یکدیگر طراحی و ساخته شده‌اند! اگر می‌خواهید استایل خود را کامل کنید، استفاده از اکسسوری‌های مردانه‌ای همچون کلاه لبه‌دار یا کاپ را فراموش نکنید.

شلوار جین زاپ‌دار مردانه را در خانه بسازید!

شلوار زاپ دار مردانه

اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و در عین حال خوشتیپ و به‌روز باشید، می‌توانید در خانه شلوار جین‌تان را زاپ‌دار کنید. در این صورت شلوار جینی که دیگر به تن نمی‌کنید را حاضر کنید تا در این بخش طرز زاپ‌دار کردن شلوار را به شما آموزش دهیم.

ابتدا شلوار جین را به تن کنید تا محل دقیق زاپ‌دار کردن شلوار را بدانید. در این صورت بهتر است محل دقیق آن را با گچ خیاطی یا مداد مشخص کنید. سپس یک مجله باطله را زیر قسمتی که می‌خواهید زاپ‌دار کنید قرار دهید تا قسمت زیرین شلوار پاره نشود. با یک کاتر یا تیغ چند برش روی شلوار ایجاد کنید. این برش‌ها باید در فاصله ۲ سانتی متری یکدیگر قرار گیرند.

در نهایت یک قیچی یا چاقوی کُند بردارید و آن را به صورت به صورت افقی روی لبه‌های پاره شده شلوار بکشید تا تار و پودهای شلوار به صورت ریش ریش ظاهر شود. این کار را به آهستگی انجام دهید تا شلوارتان پاره نشود و تنها مدل ریش ریش روی آن ظاهر شود. از این رو شما می‌توانید شلوار کهنه خود را به یک شلوار جین زاپ‌دار مردانه مدرن و زیبا تبدیل کنید و در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

منبع : بانی مد

نظر بدهید