آشپزخانه مدرن کم هزینه
کافه دکوراسیون

آشپزخانه مدرن با کمترین هزینه

1.08Kبازدید

اگر دکوراسیون آشپزخانه تان قدیمی و یکنواخت شده است می توانید با ترفندها و ایده های خلاقانه آشپزخانه قدیمی تان را تبدیل به یک آشپزخانه مدرن و به روز کنید.

اگر آشپزخانه‌تان برای شما یکنواخت شده و دوست دارید تغییری در آن ایجاد کنید مجبور نیستید که حتما وسایل پر‌هزینه آن را تغییر دهید، بلکه برای آشپزخانه مدرن کم هزینه از روش‌هایی ساده می‌توانید استفاده کنید. این تغییرات ساده که در این بخش برایتان آورده‌ایم می‌تواند آشپزخانه قدیمی شما را به آشپزخانه مدرن تبدیل می‌کند.

تزیین پنجره

آشپزخانه مدرن کم هزینه

برای به وجود آوردن تغییرات قابل توجه در آشپزخانه یک طاقچه چوبی هم عرض به پنجره اضافه نمایید و انواع شیشه های تزیینی رنگی و گل‌های طبیعی را روی آن قرار دهید . از گچ بری‌های آماده برای پایه دو طرف می توانید استفاده کنید.

صفحه ی روکابینتی جدید و زیبا

آشپزخانه مدرن کم هزینه

بهتر است صفحه ی رو کابینتی را انتخاب کنید که رنگی مکمل رنگ کابینت‌ها داشته بتشد . این صفحه باید ضد ضربه و ضد خش بوده و به راحتی پاک گردد زیرا بیشترین فعالیت روی این صفحات انجام می شود. از ام دی اف، سنگ مرمر و سنگ گرانیت برای اینکار می‌توانید استفاده کنید.

برخی درها را باز کنید

آشپزخانه مدرن کم هزینه

بعد از رنگ کردن کابینت یا عوض کردن درب‌های کابینت، تغییراتی را نیز می توانید به شکل دلخواه برای کابینت خود لحاظ کنید. مثلا می‌توانید درب‌های کابینت‌های بالایی را بردارید تا کامل باز باشند و در آن‌ها برخی ظروف تزئینی و کارهای هنری خود را قرار دهید.

رنگ

آشپزخانه مدرن کم هزینه

برای ایجاد تغییر در هر فضا و محیطی ارزان ترین کار استفاده از رنگ است که به عنوان یک ایده تغییر در آشپزخانه مدرن کم هزینه اگر وسایل شما رنگی است بهتر است برای رنگ آشپزخانه از رنگ‌های خنثی استفاده کنید برای زیباتر شدن دیوارهایی که به آن رنگ خنثی زده‌اید چند تابلو و کار هنری را به دیوار بزنید یا از پرده‌هایی استفاده نمایید که به رنگ دیوارتان زیبایی بیشتری ببخشد.

کاشی های جدید

آشپزخانه مدرن کم هزینه

یک ضلع دیوار آشپرخانه تان را انتخاب کرده و آن را با کاشی های جدید و فانتزی زینت بخشید! اگر از هنر سردر می آورید، این جا بهترین مکان برای به رخ کشیدن سلیقه و استعدادتان است. بنابراین به شما پیشنهاد می کنم در تغییر دکوراسیون آشپزخانه با کمترین هزینه به جای طرح های ساده از خلاقیت خودتان استفاده کنید.

منبع :نمناک

نظر بدهید