آشنایی با برند David Yurman
کافه خواندنی

آشنایی با برند David Yurman

1.57Kبازدید

یکی از اصول زیبایی و درخشش، استفاده درست از زیورآلات مختلف است. حال می تواند این زیور ساعت باشد یا دستبند و یا انگشتر. در دنیای مد و زیبایی برند های زیادی فعالیت می کنند که در بین آن ها برخی برند ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند که هر کدام دلیل خاص خود را برای محبوبیت دارا هستند دلایلی چون استفاده از طرح های خاص و یا استفاده از کریستال های بی همتا و دلایل دیگر.

آشنایی با برند David Yurman

آشنایی با برند David Yurman

یکی از برند های معروف در زمینه ساعت جواهرات و ساعت برند David Yurman  است که یک پدیده در دنیای زیورآلات و ساخت ساعت در سطح جهان به شما می آید. این شرکت در سال 1980 تاسیس شده است و امروزه به عنوان یک برند معتبر آمریکایی که در زمینه طراحی و تولید ساعت و زیورآلات پیشرو می باشد شناخته می شود.

آشنایی با برند David Yurman

الهام های هنری قالب اصلی طراحی های این شرکت معروف را تشکیل می دهند . موسسین این شرکت قبل از اینکه به ساخت و طراحی زیورآلات روی بیاورند هر دو هنرمند بود . David یک مجسمه ساز ماهر و Sybil یک نقاش فوق العاده بوده است که با همکاری هم این شرکت را راه اندازی کردند.خلاقیت این دو نفر باعث شد تا بتوانند با استفاده از هنر و مد و جواهرات زیبا یک سبک جدید را که کمتر از یک انقلاب در صنعت زیورآلات هم نیست  پایه گذاری کنند که به آرامی توانست نگاه قشر مدرن زنان آمریکایی را به خود جلب کند و پیشرفت فوق العاده در زمینه طراحی و تولید زیورآلات شکل دهد.

آشنایی با برند David Yurman

به نوعی می توان گفت گذشته برند David Yurman  برای آینده این شرکت الهام بخش بوده است چرا که مواد مورد استفاده این برند اصلا تغییری نکرده است و با ظرافت و زیبایی که در محصولات این شرکت وجود دارد می تواند تمام سلیقه ها را چه در آقایان و چه در خانم ها پوشش دهد. زیورآلات تولیدی این شرکت بسیار با کیفیت و درخشان هستند و شما حتما شیفته آن خواهید شد. متاسفانه موارد تقلبی و کپی برداری شده از این برند معتبر بسیار زیاد است و شما هنگام خرید حتما باید دقت کافی را داشته باشید.

منبع: لوکس گلامور

نظر بدهید