آرایش مناسب با لباس قرمز
کافه زیبایی

آرایش مناسب با لباس قرمز

3.79Kبازدید

لباس قرمز از جمله محبوب ترین لباس ها برای میهمانی و خصوصا مهمانی شب به شمار می رود. لباس قرمز به خانم ها اعتماد به نفس بیشتری می دهد، هرچند اگر با لباس قرمز آرایش درست نکنید، تمام زیبایی رنگ و لباس تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

آرایش ملایم با لباس قرمز

رنگ قرمز به اندازه کافی جذاب و تماشایی است و از دوردست ها نیز نمایان است. بنابراین هنگام آرایش باید به این مساله دقت کنید که فقط یک نقطه ی کانونی در آرایش داشته باشید. اگر آرایش غلیظ و پررنگ داشته باشید باعث می شوید، آرایش صورت و لباس قرمز در کنار هم جذابیتشان را از دست بدهند.

آرایش مناسب با لباس قرمز

آرایش ملایم یکی از محبوب ترین آرایش ها در کنار لباس قرمز است که بسیاری از هنرپیشه های هالیوود نیز از آن در فرش قرمزها استفاده کرده اند. برای داشتن این آرایش به جای استفاده از کرم پودر از کرم مرطوب کننده ی رنگی استفاده کنید. کرم پودر چهره شما را از حالت طبیعی خارج می کند و احساس خواهید کرد نیاز به آرایش بیشتری دارید. از یک پنکیک براق که از مواد طبیعی ساخته شده استفاده کنید. دلیل اینکار نیز طبیعی تر شدن چهره است.

makeup-red-dress (2)

از رنگ برنز روی گونه ها استفاده کنید. اما این رنگ نباید خیلی تیره باشد بلکه فقط سایه ایجاد کند. همچنین رژ گونه را به جای زیر گونه این بار روی گونه بزنید. سایه چشم کم رنگ (حتی یک یا دو درجه تیره تر از رنگ پوست)، یک مداد چشم و ریمل برای آرایش چشم ها کافیست. برای تکمیل آرایش ملایم از یک رژ لب بیرنگ یا رنگ لب بهمراه برق لب استفاده کنید.

آرایش چشم ملایم با رژ لب قرمز

استفاده از رژ لب قرمز در کنار لباس قرمز یکی از کلاسیک ترین آرایش ها که محبوب و پرطرفدار است. اما باید در این آرایش دقت داشته باشید که رژ لب قرمز شما در چشم باشد بنابراین باید آرایش ملایمی برای چشم و کل صورت داشته باشید.

آرایش مناسب با لباس قرمز

از کرم پودر هم رنگ پوست استفاده و رژ گونه ی ملایم و کمرنگی روی گونه ها بزنید. برای آرایش چشم می توانید از خط چشم دنباله دار استفاده کنید اما آن را ضخیم نکشید. یک خط چشم نازک بالای چشم کافیست. از سایه چشم تیره استفاده نکنید اما می توانید از یک سایه چشم رنگ طبیعی و درخشان روی پلک استفاده کنید.

آرایش مناسب با لباس قرمز

انتخاب رنگ رژ لب اصلی ترین نکته ایست که باید در این آرایش رعایت کنید. رنگ رژ لب شما باید کاملا همرنگ لباس قرمز یا حداقل در همان طیف رنگ و به همان اندازه گرم باشد. هر رنگ قرمز دیگری که با رنگ لباس فاصله دارد باعث می شود آرایش شما به کل از بین برود.

آرایش چشم غلیظ با رژ لب کمرنگ

اگرچه خیلی از افراد از آرایش چشم غلیظ یا آرایش دودی هراس دارند اما اگر بتوانید این آرایش را درست روی صورت انجام دهید، نیاز به نگرانی نیست.

آرایش مناسب با لباس قرمز

ابتدا کرم رنگ پوست روی صورت بزنید تا فقط پوست را یکدست و صاف کند. رژ گونه هلویی یا صورتی روی گونه ها بمالید. برای اینکه این آرایش کاملا ملایم باشد از رژ گونه تیره استفاده نکنید. قرار است چشمها نقطه کانونی و مورد توجه باشد.

آرایش مناسب با لباس قرمز

برای آرایش چشم ابتدا از کانسیلر پشت پلک استفاده کنید. این کار باعث می شود سایه چشم مدت زمان طولانی تری بماند. با یک مداد چشم خطی ضخیم پشت پلک بکشید. پایین چشم ها را نیز با مداد چشم مشکی کاملا تیره کنید. از سایه چشم تیره متالیک پشت پلک استفاده کنید. بهتر است سایه چشم شما پودری باشد تا کرمی. سایه چشم پودری را دوبار بزنید تا تیره تر شود. از یک ریمل پرکننده مژه برای بلند و پر نشان دادن مژه ها استفاده کنید. در نهایت با خط چشم ژلی روی خط چشم قبلی بکشید تا دوام بیشتری داشته و تیره تر شود. برای لب ها از رژ لب روشن یا رنگ لب و برق لب استفاده کنید.

رنگ لاک مناسب با لباس قرمز

بسیاری از افراد دوست دارند با لباس قرمز لاک قرمز بزنند، هرچند این کار کمی قدیمی و دِمُده شده است. بخصوص اگر از رژ لب قرمز و همرنگ لباس در آرایش استفاده کرده اید بهتر است ناخن ها را فرنچ کنید. یا اگر می خواهید لاک تک رنگ داشته باشید بهتر است دنبال رنگ های ملایم تر یا بیرنگ بروید.

makeup-red-dress (7)

هیچوقت چشم و لب را به یک اندازه آرایش نکنید

این یک قانون برای داشتن آرایش زیبا بخصوص همراه با لباس قرمز است. با آرایش غلیظ چشم، رژ لب ملایم داشته باشید و از آرایش چشم ملایم در کنار رژ لب قرمز استفاده کنید. ادغام کردن رنگ قرمز روی لب با آرایش دودی در کنار لباس قرمز زیاده روی است، با این کار جذابیت رنگ و مدل لباس و همچنین زیبایی آرایش و چهره از بین می رود.

آرایش مناسب با لباس قرمز

در سوی دیگر نیز برای آرایش ملایم کل صورت نیز طوری آرایش نکنید که چهره ی بیرنگ و روحی داشته باشید. بلکه باید تعادل در آرایش شما وجود داشته باشد. برای درخشیدن بیشتر آرایش مناسب با لباس قرمز را انتخاب کنید.

منبع : بانوی شهر

نظر بدهید