عادت خانم های خوشتیپ
کافه خواندنی

۱۵ عادت خانم های خوشتیپ

933بازدید

اینکه می‌گوییم خانم های خوشتیپ این عادت ها را دارند به این معنی نیست که بعد از اینکه خوشتیپی را تجربه کرده‌اند این عادت‌ها را در زندگیشان قرار داده‌اند، بلکه این عادت‌ها موجب خوشتیپی همیشگی آنها شده است. در این زمینه مقاله ای تهیه کرده‌ایم و شما را با این عادات آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید تا ۱۵ عادت خانم های خوشتیپ به شما معرفی کنیم.

نکات کلی برای خانم های خوشتیپ

۱- یک روز قبل از هر مراسمی برایش لباس مناسب در نظر می گیرند

عادت خانم های خوشتیپ

این کار به شما هم آرامش کافی و هم وقت کافی برای در نظر گرفتن لباس های مناسب را می دهد.

۲- به خودشان وقت کافی برای آماده شدن می‌دهند

خودتان باید دست به کار شوید و قبل از اینکه دیر شود و صدای همه دربیاید برای میهمانی‌ها و مجالس آماده شوید. با این کار استرس خود را به طرز قابل توجهی کاسته‌اید.

۳- لباس زیر مناسب انتخاب می‌کنند

لباس زیر ها از همه لباس های رویی که دیگران می بینند مهم تر هستند. سینه بندها و لباس زیر را از جنس‌های ابریشمی و سبک و نرم انتخاب کنید تا در آن‌ها راحت باشید. این خود یکی از مهم ترین ویژگی‌های خانم های خوشتیپ است.

۴- از خانم های خوشتیپ دیگر الهام می گیرند

عادت خانم های خوشتیپ

یکی از روش‌هایی که به راحتی می‌توانید تیپ خود را ارتقا دهید و به جمع خانم های خوشتیپ بپیوندید این است که خیلی ساده از افرادی که شیک پوش بوده و شما علاقه دارید شبیه به آن‌ها شوید لباس بپوشید.

۵– متناسب آب و هوا لباس می پوشند

لباس هایی که می‌پوشید باید با آب و هوا سازگاری داشته باشند تا در دید دیگران مسخره جلوه نکنند. این یکی از اصول خوشتیپ بودن است. بنابراین هرگز در تابستان لباس‌های جین و ضخیم و همچنین نایلونی نپوشید و به عکس در زمستان به فکر استفاده از لباس‌های پشمی باشید.

۶– متناسب موقعیت لباس می پوشند

در مجالس رسمی باید رسمی بپوشید و در مهمانی های دوستانه سعی کنید تا تیپ فوق العاده و در عین حال غیر رسمی خودتان را داشته باشید.

۷- لباس های اندازه می پوشند

عادت خانم های خوشتیپ

مهمترین رکنی که همیشه به آن اشاره می‌شود اندازه بودن و فیت بودن لباس‌هاست. لباس‌های شل و ول و یا خیلی تنگ هیچ وقت شما را آنطور که باید خوشتیپ جلوه نمی‌دهند.

۸- همیشه یک آیتم گران در تیپشان هست

همیشه سعی کنید یک لباس یا یک اکسسوری گران قیمت را در تیپ خودتان بگنجانید. این آیتم می تواند به عنوان هسته تیپ شما عمل کند و آن را زیباتر جلوه دهد.

۹- هیچوقت در لباس های ایده آلشان لم نمی دهند

این کار موجب چروک شدن و خراب شدن زودتر لباس ها می شود. البته در چی بپوشم به نکاتی اشاره کرده‌ایم که خیلی ساده و بدون نیاز به اتو چروک لباس را از بین ببرید.

۱۰- اکسسوری مناسب انتخاب می کنند

عادت خانم های خوشتیپ

حتما از خودتان بپرسید که الان چه اکسسوری خاصی مورد نیاز است. آیا باید جواهرات لاکچری داشته باشم؟ یا نه جواهرات و زیورآلات ساده هم می‌توانم انتخاب کنم؟ یا اصلا به سراغ انتخاب شال و روسری مناسب بروم؟ این مورد نیز از تکنیک‌های خانم های خوشتیپ است، که باید رعایت کنید.

۱۱- لباس هایشان را یا تا می کنند یا آویزان

بر اساس نوع لباس باید بدانید که آن را تا کنید یا آویزان کنید. شلوارها و لباس های مجلسی را آویزان کنید و سویشرت ها و آیتم ها پشمی را تا کنید و در کشو قرار دهید. خانم های شیک پوش همگی از یک اصل مهم پیروی می‌کنند و آن نظم در کمد لباس است.

۱۲- لباس هایشان را برای خشک شویی و شستشو طبقه بندی می کنند

قبل از خشک شویی حتما لباس‌ها را بر اساس جنس آنها تفکیک کنید. حواستان به لکه های ریز چای یا قهوه باشد و سریعا نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید.

۱۳- می دانند چه موقع کفش پاشنه بلند بپوشند و چه موقع پاشنه تخت

عادت خانم های خوشتیپ

انتخاب کفش پاشنه بلند و همچنین یک جفت کتانی مناسب همگی به این بستگی دارد که چه زمانی و در چه مکانی می‌خواهید آن‌ها را بپوشید. اساسا پوشیدن کفش پاشنه بلند در محل کار و کفش تخت زنانه در مهمانی انتخاب صحیحی نخواهد بود.

۱۴- همیشه لوازم تمیز کننده کفش و لباس همراهشان هست

همیشه لوازمی که در ترمیم و از بین بردن لکه های لباس شما کمک حالتان هستند را به همراه داشته باشید. یک نخ و سوزن برای دوختن پارگی‌های جزیی و گیره و چسب و از این قبیل موارد که شما را در مواقع اورژانسی کمک کند.

۱۵- تیپ خودشان را همیشه دارند

سعی کنید همیشه با اعتماد به نفس کامل تیپ و استیل خودتان را داشته باشید و هیچ وقت به دنبال تقلید کردن از مد نباشید. سعی کنید آیتم های خاص را در هر زمانی انتخاب کنید.

نکات تکمیلی برای خانم های خوشتیپ

۱- عطر را هرگز فراموش نکنید:

همیشه سعی کنید لباس‌های خود را تمیز و خوشبو نگه دارید. عطر و رایحه دیدنی نیستند ولی به اندازه رنگ لباس‌ها می‌توانند روی اطرافیان شما تاثیر بگذارند.

۲- لباس طرح دار نپوشید:

طرح‌های شلوغ باعث می‌شوند لباس شما خیلی زودتر قدیمی به نظر برسد. چون این طرح‌ها معمولا برای یک فصل یا حداکثر یک سال مد خواهند بود. سعی کنید لباس‌هایتان را عمری انتخاب کنید نه برای چند ماه!

۳- رنگ‌های خنثی بپوشید:

این مسئله که کدام رنگ‌ها مد روز هستند و کدام رنگ‌ها نامناسب هستند بستگی زیادی به زمان و مکان دارد. برای مثال، به لباس‌های قدیمی مادرتان نگاهی بیاندازید. برای اینکه همیشه زیبا به نظر برسید باید استایلی را انتخاب کنید که وابسته به زمان و دوره خاصی نباشد. و این تنها با انتخاب رنگهای تیره و یا خنثی محقق خواهد شد.

عادت خانم های خوشتیپ

۴- به یک خیاط معتبر مراجعه کنید:

شاید راز خوش استایل بودن ستاره‌های مد همین باشد. گویی لباس برای تن آنها دوخته شده است. اکثر این افراد از استایلیست‌های شخصی استفاده می‌کنند و لباس‌های خود را به خیاط سفارش می‌دهند. شاید سفارش لباس به خیاط از خرید آماده لباس هم ارزان‌تر و به صرفه‌تر باشد.

۵- آرایش ساده و کم را فراموش نکنید:

استفاده از یک رژ لب خوشرنگ می‌تواند چهره شما را به کلی تغییر دهد. البته اشتباهی که اکثر خانم‌ها آن را مرتکب می‌شوند این است که زیاد آرایش می‌کنند که این یک غلط بزرگ است.

منبع:چی بپوشم

نظر بدهید